Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog iemand?
Goeie tipquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef MaJo het volgende:
Meer mensen hier de LOST volgen? Net ep 2 gezien van seizoen 4 (die vorige week weer begonnen is) en is echt zo megavet![]()
Ik heb een soort puist op m'n lip. Kan ik daar beter purol of penaten op smeren?quote:
Vond de eerste ep al best sterk maar deze is echtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Goeie tipEerste ep van seizoen 4 vond ik nog niet erg sterk, maar misschien moet ik er weer inkomen.
* zet torrent aan
Nope zal hier nooit spoilers plaatsen, daar heb ik het LOST topic al voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:36 schreef Whiteguy het volgende:
Lost s04 moet ik nog aan beginnen... geen spoilers hier dus he !
Maar ik ga eerst prison break s03 en terminator: scc kijken, te weinig tijd om AL die series te volgen
hmm.. en terminator scc en '24' wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope zal hier nooit spoilers plaatsen, daar heb ik het LOST topic al voor
En Prison Break volg ik niet meer na het stomme einde van seizoen 2
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. en terminator scc en '24' wel?
![]()
![]()
![]()
"De enige Nederlandse brouwerij staat op de 88e plaats. Het is brouwerij De Molen uit Bodegraven"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:gister naar de kroeg: valentines party
1 cocktail gehad. baaaaaaaaaaad idea, lang geleden dat ik zo dronken was
maar het was wel gezellig
en geen kater
![]()
niet eens een beetje hoofdpijn
en ben gister met hoofdpijn de kroeg ingegaan
Amateurs 's werelds beste bierbrouwers lijkt me hoopgevend Nem
Ik heb er onlangs 4 gekochtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
ik doelde er meer op dat het amateurs zijn die het beste blijken![]()
en wtf10 euro voor een flesje bier
en dat wordt er dan ook nog voor betaald
![]()
nou ja, mss met mijn chocoladefetisj te vergelijken: heel erg lekkere chocola wil ik ook wel wat voor neerleggen
Dronken na 1 cocktailquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:gister naar de kroeg: valentines party
en geen kater
![]()
Kater van 2 dagenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dronken na 1 cocktailMen ik drink teveel
Was het wel een leuke avond verder?
Mijn kater is nu eindelijk voorbij
Dat was zeker een héle grote cocktail?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:gister naar de kroeg: valentines party
en geen kater
![]()
ja maar daar zaten ook behoorlijk wat soorten drank inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dronken na 1 cocktailMen ik drink teveel
Was het wel een leuke avond verder?
Mijn kater is nu eindelijk voorbij
Klinkt als "vroger goot ik alles zo naar binnen, 20 cocktails was niets, maar nu ik ouder ben en ik meer thuis op de bank zit kan ik niets meer hebben"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar daar zaten ook behoorlijk wat soorten drank inen ik ben het niet meer gewend om dingen doorelkaar te drinken
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klinkt als "vroger goot ik alles zo naar binnen, 20 cocktails was niets, maar nu ik ouder ben en ik meer thuis op de bank zit kan ik niets meer hebben"
was jij nou wel of niet van de afdeling keukenprinses?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef wyccie het volgende:
Ik ook, en aan het koken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was jij nou wel of niet van de afdeling keukenprinses?
Dat is wel een beetje een late meldingquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef iamredleader het volgende:'avond tezamen
Vanavond film- en spellenavond in huize iamredleader+Tinuviel! Mensen die zich geroepen voelen om eens een kijkje bij ons te nemen zijn van harte welkom vanaf 20:00!
Voor nagerechten is het idd niet verstandig van het recept af te wijken, dat is een garantie voor mislukken van je creatie. Voor voor- en hoofdgerechten maakt het een stuk minder uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan best wel iets maken, maar dan moet ik me strikt aan bestaande recepten houden.
Ik leef me soms iets te veel uit met de sapjes, sausjes, kruiden etc. En dan is het best zuurquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor voor- en hoofdgerechten maakt het een stuk minder uit
Je mag ook later komen, alleen zijn er dan minder hapjes en drankjes overquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een late melding
Ik heb nu reeds plannenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mag ook later komen, alleen zijn er dan minder hapjes en drankjes overen dan zul je waarschijnlijk moeten blijven pitten
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook (10 minuten) van de kroeg naar huis.
Orval heerscht
Mag ik dat raar vinden?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net een uur gelopen. Lekker fris
Het is ook hardstikke helder. Heerlijk
details. Aluminiumfolie valt prima te combineren met een oven. Ontzettend vol en crumble gaar dan weer niet samenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik leef me soms iets te veel uit met de sapjes, sausjes, kruiden etc. En dan is het best zuurals je je vis weg kunt gooien.
Ik wilde nog crumble als toetje maken, maar ik zit ontzettend vol. En de ovenschaal is nog steeds in gebruik.
Wil je nou zeggen dat ik crumble in aluminiumfolie (dus zonder schaal) moet maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
details. Aluminiumfolie valt prima te combineren met een oven. Ontzettend vol en crumble gaar dan weer niet samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |