Zo erg is het trouwens niet hoorquote:
Hmm doe mij maar liever bier en tietenquote:
Dat is inderdaad een editquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- toch?
Die hebben ook mijn voorkeur en die zullen er ook zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm doe mij maar liever bier en tieten
Ah dus poker, bier én tietenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben ook mijn voorkeur en die zullen er ook zijn
Ja, pff...het is ook zoveelquote:
Ja 1000enquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, pff...het is ook zoveel
Ken ik 'm ?
ik zit je maar te pesten natuurlijk
Ja, ik had met beter moeten uitdrukken. Het wordt een combinatie vanquote:
Haha!quote:
coñon bedoel jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik had met beter moeten uitdrukken. Het wordt een combinatie van
- bier en tieten
- bier zuipen en kut roepen
- poker
Zoiets
Je weet best wiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nee wacht, die heeft geen baard. H dan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
coñon bedoel je
Ik stond gister op de tram te wachten en toen hoorde ik opeens een surinamer coñon roepenNiet naar mij overigens
Dat zei deze niet helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]VIIEESSSSSSSSS Patrick..VIEESSSSS!
Uhuhquote:
Je vindt me toch niet rustigquote:
Ik kan mijn posts wel even editten hoor? Maar dan moet je je quote ook even aanpassen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:13 schreef MaJo het volgende:
Maar eigenlijk is het niet zo handig om dit allemaal hier te bespreken aangezien wel meer mensen hem kennen
Dit is een random postquote:
Heyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader het topic inloopt en meteen weer weggaat *
MaJo, ik wil niet weten wie het was, boeit niet, maar je maakt het hier wel redelijk "en plein publique" openbaar
Iew bierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, oh, oh, ik ga zo een zelfgebrouwen biertje proeven van iemand
Ik heb zin in pizzaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit alleen nog even te bedenken wat ik ga eten vanavond. Borrelnootjes zijn geen ideale maaltijd
Dat zegt iedereen inderdaad maar ik vind het nog wel vrij koudquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het lekker weer was?
Ja maar jij hebt een kater. Daarbij moet je ook wel in het zonnetje lopen, niet in de schaduw.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen inderdaad maar ik vind het nog wel vrij koud
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kater. Daarbij moet je ook wel in het zonnetje lopen, niet in de schaduw.
Mijn (brave) beste vriendin heeft met de 11-kroegentocht (carnaval) twee volslagen vreemden gezoend, waarvan eentje haar waarschijnlijk heeft proberen te drogeren (had zijn vriendin zo ook het ziekenhuis in gekregenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg is het trouwens niet hoorMaar wel weer even een leuke roddel die door mijn vriendinnengroep roeleert op het moment
"heb je al gehoord dat MaJo met
gezoend heeft"
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn (brave) beste vriendin heeft met de 11-kroegentocht (carnaval) twee volslagen vreemden gezoend, waarvan eentje haar waarschijnlijk heeft proberen te drogeren (had zijn vriendin zo ook het ziekenhuis in gekregen)
En daarvoor had ze, 3 jaar terug, één jongen gezoend![]()
Er staat een experimentje in de oven
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een AH-bonuskaart? Ik niet, maar ik kan een jaar lang gratis shoppen winnen
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
hey, zo'n drogeerverhaal hoorde ik onlangs ook nog ergens. Hoe sneu moet je zijn
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog wel) Kwam hij toch met bier aanzetten, dat hij zelfs overschudde in een ander glas
Toen is ze maar gegaan
heb ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een AH-bonuskaart? Ik niet, maar ik kan een jaar lang gratis shoppen winnen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog wel) Kwam hij toch met bier aanzetten, dat hij zelfs overschudde in een ander glas
Toen is ze maar gegaan
Is er niet iets te verzinnen over een ruzie die je ooit gehad hebt met je zus en dat je moeder dreigde niet naar de dierentuin te gaan als jullie het niet bijlegden? Beetje upspicen en dan is er wat van te makenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
om nog een keer terug te komen op het prisonersdilemma: heeft iemand van jullie dat ooit meegemaaktmoet een voorbeeld hebben in het verslag. de enige keer dat ik in die situatie zat was met conflicthantering eergister
![]()
verzinnen ben ik goed inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er niet iets te verzinnen over een ruzie die je ooit gehad hebt met je zus en dat je moeder dreigde niet naar de dierentuin te gaan als jullie het niet bijlegden? Beetje upspicen en dan is er wat van te maken
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht je er met dit voorbeeld niet uit komen dan kan je altijd nog iets verzinnen met het traditionele dreigement van docenten "Als jullie nu niet vertellen wie dit gedaan heeft, moeten jullie allemaal nablijven!"
Eigenlijk niet, maar als je nog een kort stukje nodig hebt kan ik vast wel bijspringenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]nog zo'n mooie
ik heb dat trouwens serieus eens meegemaakt schiet me nu te binnen
iemand had een elastiekje naar een lerares geschoten, dat was tegen haar oog aangekomen. niemand mocht weg voor bekend was wie het had gedaan. weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen, maar dat verzin ik er wel bij enzo
wil jij mijn verslag niet maken
heb dat ook eens meegemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]nog zo'n mooie
ik heb dat trouwens serieus eens meegemaakt schiet me nu te binnen
iemand had een elastiekje naar een lerares geschoten, dat was tegen haar oog aangekomen. niemand mocht weg voor bekend was wie het had gedaan. weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen, maar dat verzin ik er wel bij enzo
wil jij mijn verslag niet maken
quote:
Ging welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Viel het mee of tegen vandaag?
Dat het papier niet aan de taartvorm gaat hechten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees hier nu een recept en daar is een van de instructies "Vet de taartvorm in en bekleed hem met vetvrij papier". What's the point in that?
Hmja maar dat papier hoort dat sowieso al niet te doen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat het papier niet aan de taartvorm gaat hechten.
En de taart niet aan het papier.
Lijkt me zo...
Is de paus katholiek? Understatementquote:
Wat hebbie uit lopen spoken dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is de paus katholiek? Understatement
Hmm gewoon heavy weekje...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat hebbie uit lopen spoken dan?
Dat moest ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees hier nu een recept en daar is een van de instructies "Vet de taartvorm in en bekleed hem met vetvrij papier". What's the point in that?
Wat heb jij gemaakt dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat moest ik ook
En ik heb het ook gedaanik dacht: nouja, zij zullen het wel weten
Pure zuurstof inademen helpt ook wel tegen de kater trouwens, maar dat heb je waarschijnlijk niet in huisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga toch maar niet stappen want ik ben nog steeds misselijk
Nee dat heb ik niet echt neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pure zuurstof inademen helpt ook wel tegen de kater trouwens, maar dat heb je waarschijnlijk niet in huis
Ik heb hier wel een flesje staan voor jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet echt neeMerk wel dat de buitenlucht me goed doet, hoewel ik daar voor het laatst kwam om te roken
![]()
Een flesje zuurstofquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een flesje staan voor je
Maar was jij niet gestopt met roken?
Alleen voor noodgevallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een flesje zuurstofCool
Mja soort van wel ja maar niet echt meer dus
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog iemand?
Goeie tipquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef MaJo het volgende:
Meer mensen hier de LOST volgen? Net ep 2 gezien van seizoen 4 (die vorige week weer begonnen is) en is echt zo megavet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |