Van mij mag je dat raar vindenquote:
Wandelen. Naar het centrum. Half uurtje heen, half uurtje terug.quote:Is dat gewoon wandelen of hardlopen?
Volgens mij een tijd geleden. Maar het is vaker ter sprake gekomen.quote:Heb ik dat al eerder gevraagd?
dan zal het je verbazen wat je met aluminiumfolie kan doenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Ja, een schaal is wel noodzakelijk. Het is net iets steviger dan aluminiumfolie.
Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Komt echt door mijn slaappatroon.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij een tijd geleden. Maar het is vaker ter sprake gekomen.
Jouw slaappatroon is ook raar.quote:Dat het dus wat later op de avond is of zelfs 4 uur 's nachts, dat maakt mij dan echt niets uit
Nou, vertel.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal het je verbazen wat je met aluminiumfolie kan doen
mits gebruikt in meerdere lagen kan je er een vrom van maken waar je een crumble in kan maken. Is geen hogere natuurkunde zullen we maar zeggen.quote:
Ja, hier heb je nog straatverlichting en enorme lichtvervuilingquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hou ook van wandelen in het donker. Alleen moet je hier wel een zaklamp meenemen, want er is geen straatverlichting, en je ziet echt geen drol!! Ook een geel jassie met reflecterende strepen is aan te raden, want de eerste de best auto is een potentiéle moordenaar dan. De sterren waren vanavond erg, erg, erg aanwezig en erg, erg, erg mooi!!!!
Verder....
Oh, op die manier. Ja, ik ben meer van het efficiënt werken. Dus ik pak wel gewoon een ovenschaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mits gebruikt in meerdere lagen kan je er een vrom van maken waar je een crumble in kan maken. Is geen hogere natuurkunde zullen we maar zeggen.
Helegaar niet meer. Al een tijdje niet meer. Toen ik terugkwam uit Vegas had ik een paar gekke dagen Maar voor de rest is het op tijd naar de laatste tijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Komt echt door mijn slaappatroon.
[..]
Jouw slaappatroon is ook raar.
Dus als je het zou kunnen zou je ook naar buiten gaanquote:Om vier uur 's nachts wil ik gewoon slapen. Vroeger ging ik 's nachts nog wel eens op het balkon staan om naar de sterren te kijken als ik niet kon slapen. Maar nu heb ik kutuitzicht op mijn balkon.
Wtf? Jij hebt ook slaaptekort!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dus als je het zou kunnen zou je ook naar buiten gaan
Nee, ik snap het wel. Het is wellicht wat gek maar je kunt het ook overdrijven. Het is lang niet zo gek als in een jarretelletje over het voetbalveld rennen bijvoorbeeld.
Nee johquote:
Nou, dat laatste heb ik geen last van. Maar ik kan me voorstellen dat het voor vrouwen minder aantrekkelijk is om in hun eentje de straat op te gaan in de nacht.quote:Ik zou op een balkon staan als dat mooi zicht geeft en niet al te koud is. Echt een uur de stad doorlopen zou ik niet zo snel doen. Ik ben 's nachts wel wakker, maar niet erg actief.
En daarbij zou ik me ook moeten bewapenen. Dat haalt ook een stuk romantiek weg.
Ik vind dat laatste ook maf. Maar ik ben één van de zeer weinige uitzonderingen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg er trouwens vaker commentaar op maar er is niemand die mijn rationeel kan uitleggen waarom het gek is om 's nachts een wandeling te maken.
Zéker op een ZATERDAG avond om 01.00u wanneer de helft van NL nog naar de kroeg moet vertrekken.
Ik krijg zelfs bijna hoofdpijn. Ik heb vandaag namelijk niet bijgeslapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf trouwens niet heel lang meer want ik begin nu wel erg moe te worden
Je bedoelt dat je een uitzondering bent omdat je niet op zaterdag naar de kroeg gaat?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste ook maf. Maar ik ben één van de zeer weinige uitzonderingen.
Ik hoop het niet want dat was gewoon even een hersenspinselquote:Die opmerking over met jarretels op een voetbalveld rennen.... dat heb ik ergens gelezen. Lingerievoetbal of zo?!
Wordt het niet eens tijd dat je er iets aan gaat doen?=quote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs bijna hoofdpijn. Ik heb vandaag namelijk niet bijgeslapen.
Morgen ga ik aan mijn studie zitten. Dus ik ga er ook zo vandoor.
Niet zozeer alleen dat, maar het ook nog eens raar vinden dat anderen dat wel doen en dan van jou vinden dat het raar is dat je buiten loopt. Dus ik mag het raar vinden dat jij ´s nachts buiten loopt, omdat ik ´s nachts gewoon binnen zit. Zoiets. Het is dus al erg laat.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat je een uitzondering bent omdat je niet op zaterdag naar de kroeg gaat?
Nee, het was echt iets wat ik gelezen heb. Ik weet alleen niet meer zeker of dat hier op Fok was.quote:Ik hoop het niet want dat was gewoon even een hersenspinsel
En het ging dan hoofdzakelijk om het idee dat *ik* dat zou doen
Ja, eigenlijk wel. Wie helpt me?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat je er iets aan gaat doen?=
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 02:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen dat, maar het ook nog eens raar vinden dat anderen dat wel doen en dan van jou vinden dat het raar is dat je buiten loopt. Dus ik mag het raar vinden dat jij ´s nachts buiten loopt, omdat ik ´s nachts gewoon binnen zit. Zoiets. Het is dus al erg laat.![]()
[..]
Okay dan. Ik heb dat dan even gemistquote:Nee, het was echt iets wat ik gelezen heb. Ik weet alleen niet meer zeker of dat hier op Fok was.
Je huisarts? Een studiebegeleider? Want je zult het zelf beter weten dan ik maar studeren gaat echt veel gemakkelijker als je een geen slaaptekort hebt. Ik had overigens ergens gelezen dat medicijnenstudenten het minste slaap van allemaal kregen en de zwaarste studie hadden.quote:Ja, eigenlijk wel. Wie helpt me?
Is niet erg, ik ook niet zo goed meer. Ik vind het ook niet echt raar raar. Meer apart raar. Leuk raar.quote:
Dat laatste is zeker waar, vooral tijdens de co-schappen. Mijn god.... dat ga ik niet overleven.quote:Ik had overigens ergens gelezen dat medicijnenstudenten het minste slaap van allemaal kregen en de zwaarste studie hadden.
Ik bezoek helemaal niks.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou zit trouwens maar veel mensen menen dat ze niet in staat zijn het een paar dagen rustig aan te doen want dit en dat MOET gebeuren en zus en zo MOET bezocht worden.
Maar als ze het dan een paar dagen niet gedaan of bezocht hebben komen ze erachter dat het allemaal helemaal niet zo erg van vitaal belang was en dat die paar dagen best konden.
Oh, dat kon ik er niet uithalenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:53 schreef wyccie het volgende:
Is niet erg, ik ook niet zo goed meer. Ik vind het ook niet echt raar raar. Meer apart raar. Leuk raar.
[..]
Nou, het lijkt me een typische internetkwaal. En daar hebben heel veel mensen last van. Er stond enkele jaren geleden een artikel in het AD Magazine dat echt alle punten raakten op dat vlak.quote:Dat laatste is zeker waar, vooral tijdens de co-schappen. Mijn god.... dat ga ik niet overleven.![]()
En juist als ik rust houd met de studie, dan ga ik nog later naar bed. Werkt dus niet. Het is deels gewoonte, deels ook echt lichamelijk.
Het is ook een combi van alles: avondmens, geen discipline, lui en deadlinegedrag. Het zou trouwens wel helpen als ik een ban krijgen voor Fok. Triest.
quote:
Het was maar een voorbeeld. Ik ken mensen die menen dat ze geen enkele "social gathering" kunnen missen omdat ze anders "belangrijke quality time/informatie" missen ofzo. Ik ken je verder niet dus ik gooi maar wat ideeen in de hoed. Het had ik je studie kunnen zijn of weet ik veel wat. Nogmaals, het was ter illustratie.quote:
quote:Het enige wat ik wel moet doen is twee keer per week werken en studeren. Verder zo min mogelijk afspreken en al helemaal niet in een tentamenweek. Ik plan niks wat mijn studie kan verstoren. De enige storende factor ben ik zelf.
Ik ook niet.quote:
Dat is ook zo. Ook voordat ik de beschikking over internet had was dat al zo. Als ik mijn computer het raam uitflikker moet ik vervolgens ook mijn tv uit het raam flikkeren.quote:Ik vind het niet triest maar ik vraag me af of dat nou het euvel is
Het is eerder een geval van de punten die je ervoor opnoemt.
Oké betrapt, ik doe ook nog wel eens de boodschappen en iets met jarretels en een voetbalveld.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Of wat vaker dan normaal want ik geloof best dat je meer doet dan 2x werken en studeren
Je hoeft toch niet sociaal te gatheren? Je kunt toch ook in je eentje leuke dingen doen?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké betrapt, ik doe ook nog wel eens de boodschappen en iets met jarretels en een voetbalveld.
Maar serieus, weinig, echt heel weinig. Die sociale gatherings kunnen me echt niks schelen.
Nu ga ik ook echt slapen, anders word ik morgen weer zo kwaad op mezelf.
Een keertje zonder isquote:Op zondag 10 februari 2008 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat drink ik normaal maar heb het vandaag niet eens gehad
Overdag slaap ik juistquote:Op zondag 10 februari 2008 03:08 schreef wyccie het volgende:
Shit, drinken ja... dat vergeet ik ook nog wel eens. Uitdrogingsverschijnselen.![]()
Yuri, kom ook eens overdag hier. Nu gaat iedereen slapen als jij er bent.
Dat vind ik persoonlijk beter te drinken. En je blijft er ook nog eens wakker vanquote:Op zondag 10 februari 2008 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarin tegen heb ik vodka-redbull gedronken
Maar dat doe ik toch ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
Je hoeft toch niet sociaal te gatheren? Je kunt toch ook in je eentje leuke dingen doen?![]()
Hmm... ik weet niet wat genanter is: ik in jarretel of ik achter een voetbal aan rennend. Als ik er ook nog eens bij ga zingen vergaat de wereld.quote:Nu ga ik ook écht![]()
-edit- voetballen in jarretels? Wanneer is de volgende wedstrijd? Dan kom ik aanmoedigen![]()
Alleen op donderdag vrijdag en zaterdag, maar zondag slaap ikquote:Op zondag 10 februari 2008 03:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, overdag werk je toch?! En anders heeft Nem nog wel wat tips voor je.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu ga ik écht écht écht naar bed. Jammer, MaJo.
Welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |