abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2008 @ 02:03:33 #251
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637161
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mag ik dat raar vinden?
Van mij mag je dat raar vinden
quote:
Is dat gewoon wandelen of hardlopen?
Wandelen. Naar het centrum. Half uurtje heen, half uurtje terug.
quote:
Heb ik dat al eerder gevraagd?
Volgens mij een tijd geleden. Maar het is vaker ter sprake gekomen.
Toen legde ik ook al uit dat ik het gewoon lekker vind om een uur te lopen, met muziek op.
Ik heb de hele dag lekker buiten gewerkt dus toen had ik geen tijd.

En in het donker wordt ik niet teveel afgeleid van dingen. Dan kan ik dus lekker lopen, mijn muziek luisteren en over dingen nadenken zonder afgeleid te worden(als het licht is wil ik graag om me heen kijken maar in het donker is er geen reet te zien behalve sterren en lantaarns).

Dat het dus wat later op de avond is of zelfs 4 uur 's nachts, dat maakt mij dan echt niets uit
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_56637200
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Ja, een schaal is wel noodzakelijk. Het is net iets steviger dan aluminiumfolie.
dan zal het je verbazen wat je met aluminiumfolie kan doen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zondag 10 februari 2008 @ 02:08:33 #253
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56637218
Ik hou ook van wandelen in het donker. Alleen moet je hier wel een zaklamp meenemen, want er is geen straatverlichting, en je ziet echt geen drol!! Ook een geel jassie met reflecterende strepen is aan te raden, want de eerste de best auto is een potentiéle moordenaar dan. De sterren waren vanavond erg, erg, erg aanwezig en erg, erg, erg mooi!!!!

Verder....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_56637236
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij een tijd geleden. Maar het is vaker ter sprake gekomen.
Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Komt echt door mijn slaappatroon.
quote:
Dat het dus wat later op de avond is of zelfs 4 uur 's nachts, dat maakt mij dan echt niets uit
Jouw slaappatroon is ook raar.
Om vier uur 's nachts wil ik gewoon slapen. Vroeger ging ik 's nachts nog wel eens op het balkon staan om naar de sterren te kijken als ik niet kon slapen. Maar nu heb ik kutuitzicht op mijn balkon.
pi_56637245
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal het je verbazen wat je met aluminiumfolie kan doen
Nou, vertel.
pi_56637272
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:11 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nou, vertel.
mits gebruikt in meerdere lagen kan je er een vrom van maken waar je een crumble in kan maken. Is geen hogere natuurkunde zullen we maar zeggen.

Je moet het alleen niet eten als je amalgaam vullingen hebt. Da's dan weer scheikunde
  zondag 10 februari 2008 @ 02:16:28 #257
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637292
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hou ook van wandelen in het donker. Alleen moet je hier wel een zaklamp meenemen, want er is geen straatverlichting, en je ziet echt geen drol!! Ook een geel jassie met reflecterende strepen is aan te raden, want de eerste de best auto is een potentiéle moordenaar dan. De sterren waren vanavond erg, erg, erg aanwezig en erg, erg, erg mooi!!!!

Verder....
Ja, hier heb je nog straatverlichting en enorme lichtvervuiling
Dus een zaklamp is niet nodig.

Maar ondanks dat is het vannacht exceptioneel helder dus veel sterren te zien.

Aan het begin van de avond was er een sikkelmaan en als je heeel goed keek kon eigenlijk de complete maan zien. Er werdt een miniscuul beetje licht gereflecteerd. Normaal gesproken zie je dat niet.

Daarom vind ik het altijd zo fijn 's nachts buiten te zijn in het buiteland of op Texel ofzo. Dan zie je tenminste sterrren
pi_56637293
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mits gebruikt in meerdere lagen kan je er een vrom van maken waar je een crumble in kan maken. Is geen hogere natuurkunde zullen we maar zeggen.
Oh, op die manier. Ja, ik ben meer van het efficiënt werken. Dus ik pak wel gewoon een ovenschaal.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:18:56 #259
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637324
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:10 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Komt echt door mijn slaappatroon.
[..]

Jouw slaappatroon is ook raar.
Helegaar niet meer. Al een tijdje niet meer. Toen ik terugkwam uit Vegas had ik een paar gekke dagen Maar voor de rest is het op tijd naar de laatste tijd.

Ik heb vorig jaar wel een heel gek ritme gehad. Overdag slapen en 's nachts werken. Nou...in dat geval is het niet raar om om 04:00 een wandeling te gaan maken want dat zou ik anders in de middag gedaan hebben
quote:
Om vier uur 's nachts wil ik gewoon slapen. Vroeger ging ik 's nachts nog wel eens op het balkon staan om naar de sterren te kijken als ik niet kon slapen. Maar nu heb ik kutuitzicht op mijn balkon.
Dus als je het zou kunnen zou je ook naar buiten gaan
Nee, ik snap het wel. Het is wellicht wat gek maar je kunt het ook overdrijven. Het is lang niet zo gek als in een jarretelletje over het voetbalveld rennen bijvoorbeeld.
pi_56637356
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dus als je het zou kunnen zou je ook naar buiten gaan
Nee, ik snap het wel. Het is wellicht wat gek maar je kunt het ook overdrijven. Het is lang niet zo gek als in een jarretelletje over het voetbalveld rennen bijvoorbeeld.
Wtf? Jij hebt ook slaaptekort!

Ik zou op een balkon staan als dat mooi zicht geeft en niet al te koud is. Echt een uur de stad doorlopen zou ik niet zo snel doen. Ik ben 's nachts wel wakker, maar niet erg actief.
En daarbij zou ik me ook moeten bewapenen. Dat haalt ook een stuk romantiek weg.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:23:17 #261
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637361
Ik krijg er trouwens vaker commentaar op maar er is niemand die mijn rationeel kan uitleggen waarom het gek is om 's nachts een wandeling te maken.

Zéker op een ZATERDAG avond om 01.00u wanneer de helft van NL nog naar de kroeg moet vertrekken.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:24:48 #262
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637376
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wtf? Jij hebt ook slaaptekort!
Nee joh
Ik ben deze week enkele keren om 20:00(!!) en 23:00 naar bed gegaan

ik snap je wel
quote:
Ik zou op een balkon staan als dat mooi zicht geeft en niet al te koud is. Echt een uur de stad doorlopen zou ik niet zo snel doen. Ik ben 's nachts wel wakker, maar niet erg actief.
En daarbij zou ik me ook moeten bewapenen. Dat haalt ook een stuk romantiek weg.
Nou, dat laatste heb ik geen last van. Maar ik kan me voorstellen dat het voor vrouwen minder aantrekkelijk is om in hun eentje de straat op te gaan in de nacht.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:26:30 #263
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637390
Ik blijf trouwens niet heel lang meer want ik begin nu wel erg moe te worden
pi_56637412
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg er trouwens vaker commentaar op maar er is niemand die mijn rationeel kan uitleggen waarom het gek is om 's nachts een wandeling te maken.

Zéker op een ZATERDAG avond om 01.00u wanneer de helft van NL nog naar de kroeg moet vertrekken.
Ik vind dat laatste ook maf. Maar ik ben één van de zeer weinige uitzonderingen.

Die opmerking over met jarretels op een voetbalveld rennen.... dat heb ik ergens gelezen. Lingerievoetbal of zo?!
pi_56637425
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf trouwens niet heel lang meer want ik begin nu wel erg moe te worden
Ik krijg zelfs bijna hoofdpijn. Ik heb vandaag namelijk niet bijgeslapen.
Morgen ga ik aan mijn studie zitten. Dus ik ga er ook zo vandoor.
pi_56637452
in dat geval iedereen.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:32:39 #267
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637457
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik vind dat laatste ook maf. Maar ik ben één van de zeer weinige uitzonderingen.
Je bedoelt dat je een uitzondering bent omdat je niet op zaterdag naar de kroeg gaat?
quote:
Die opmerking over met jarretels op een voetbalveld rennen.... dat heb ik ergens gelezen. Lingerievoetbal of zo?!
Ik hoop het niet want dat was gewoon even een hersenspinsel
En het ging dan hoofdzakelijk om het idee dat *ik* dat zou doen
  zondag 10 februari 2008 @ 02:33:05 #268
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637462
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik krijg zelfs bijna hoofdpijn. Ik heb vandaag namelijk niet bijgeslapen.
Morgen ga ik aan mijn studie zitten. Dus ik ga er ook zo vandoor.
Wordt het niet eens tijd dat je er iets aan gaat doen?=
pi_56637508
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat je een uitzondering bent omdat je niet op zaterdag naar de kroeg gaat?
Niet zozeer alleen dat, maar het ook nog eens raar vinden dat anderen dat wel doen en dan van jou vinden dat het raar is dat je buiten loopt. Dus ik mag het raar vinden dat jij ´s nachts buiten loopt, omdat ik ´s nachts gewoon binnen zit. Zoiets. Het is dus al erg laat.
quote:
Ik hoop het niet want dat was gewoon even een hersenspinsel
En het ging dan hoofdzakelijk om het idee dat *ik* dat zou doen
Nee, het was echt iets wat ik gelezen heb. Ik weet alleen niet meer zeker of dat hier op Fok was.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat je er iets aan gaat doen?=
Ja, eigenlijk wel. Wie helpt me?
pi_56637524
Het is trouwens verbazingwekkend hoe gezond ik lichamelijk ben met zo'n kutslaappatroon. Heb gisteren bloedgegeven en alles was prima.
Mijn bloed liep eerst niet goed door, maar dat is een bekend probleem. Even in een schuimpje knijpen en de naald iets verticaler en toen was ik met vijf minuten klaar.

Oh, ik moet echt gaan slapen.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:45:13 #271
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637549
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:39 schreef wyccie het volgende:

[..]

Niet zozeer alleen dat, maar het ook nog eens raar vinden dat anderen dat wel doen en dan van jou vinden dat het raar is dat je buiten loopt. Dus ik mag het raar vinden dat jij ´s nachts buiten loopt, omdat ik ´s nachts gewoon binnen zit. Zoiets. Het is dus al erg laat.
[..]
Ik snap het niet meer

- ik vind het niet raar dat iemand het raar vindt dat ik 's nachts buiten loop
- ik vind het niet raar als iemand anders dat doet
- ik vind het niet raar dat iemand niet op zaterdagavond de stad ingaat.
- ik vind sowieso niet veel dingen raar
quote:
Nee, het was echt iets wat ik gelezen heb. Ik weet alleen niet meer zeker of dat hier op Fok was.
Okay dan. Ik heb dat dan even gemist
quote:
Ja, eigenlijk wel. Wie helpt me?
Je huisarts? Een studiebegeleider? Want je zult het zelf beter weten dan ik maar studeren gaat echt veel gemakkelijker als je een geen slaaptekort hebt. Ik had overigens ergens gelezen dat medicijnenstudenten het minste slaap van allemaal kregen en de zwaarste studie hadden.

Ik weet niet of het mogelijk is maar ik denk dat je moet proberen een paar dagen compleet rust te houden met afspraken, studie etc etc.

Ik merk het bij mezelf dat ik me veel beter voel en veel beter presteer met een redelijke normaal ritme.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:46:49 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637563
Ik weet niet hoe het bij jou zit trouwens maar veel mensen menen dat ze niet in staat zijn het een paar dagen rustig aan te doen want dit en dat MOET gebeuren en zus en zo MOET bezocht worden.

Maar als ze het dan een paar dagen niet gedaan of bezocht hebben komen ze erachter dat het allemaal helemaal niet zo erg van vitaal belang was en dat die paar dagen best konden.
pi_56637597
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap het niet meer
Is niet erg, ik ook niet zo goed meer. Ik vind het ook niet echt raar raar. Meer apart raar. Leuk raar.
quote:
Ik had overigens ergens gelezen dat medicijnenstudenten het minste slaap van allemaal kregen en de zwaarste studie hadden.
Dat laatste is zeker waar, vooral tijdens de co-schappen. Mijn god.... dat ga ik niet overleven.
En juist als ik rust houd met de studie, dan ga ik nog later naar bed. Werkt dus niet. Het is deels gewoonte, deels ook echt lichamelijk.
Het is ook een combi van alles: avondmens, geen discipline, lui en deadlinegedrag. Het zou trouwens wel helpen als ik een ban krijgen voor Fok. Triest.
pi_56637618
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou zit trouwens maar veel mensen menen dat ze niet in staat zijn het een paar dagen rustig aan te doen want dit en dat MOET gebeuren en zus en zo MOET bezocht worden.

Maar als ze het dan een paar dagen niet gedaan of bezocht hebben komen ze erachter dat het allemaal helemaal niet zo erg van vitaal belang was en dat die paar dagen best konden.
Ik bezoek helemaal niks.
Het enige wat ik wel moet doen is twee keer per week werken en studeren. Verder zo min mogelijk afspreken en al helemaal niet in een tentamenweek. Ik plan niks wat mijn studie kan verstoren. De enige storende factor ben ik zelf.
  zondag 10 februari 2008 @ 02:58:10 #275
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 10 februari 2008 @ 02:58:30 #276
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637638
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:53 schreef wyccie het volgende:
Is niet erg, ik ook niet zo goed meer. Ik vind het ook niet echt raar raar. Meer apart raar. Leuk raar.
[..]
Oh, dat kon ik er niet uithalen
quote:
Dat laatste is zeker waar, vooral tijdens de co-schappen. Mijn god.... dat ga ik niet overleven.
En juist als ik rust houd met de studie, dan ga ik nog later naar bed. Werkt dus niet. Het is deels gewoonte, deels ook echt lichamelijk.
Het is ook een combi van alles: avondmens, geen discipline, lui en deadlinegedrag. Het zou trouwens wel helpen als ik een ban krijgen voor Fok. Triest.
Nou, het lijkt me een typische internetkwaal. En daar hebben heel veel mensen last van. Er stond enkele jaren geleden een artikel in het AD Magazine dat echt alle punten raakten op dat vlak.

Uitstelgedrag, continue emails checken, alle fora aflopen, de gekste sites bezoeken en denken: dat werk komt zo wel.

Ik vind het niet triest maar ik vraag me af of dat nou het euvel is
Het is eerder een geval van de punten die je ervoor opnoemt.

Maarja, dat zijn karaktereigenschappen en als er iets moeilijk/niet aan te passen is, dan is het wel een karaktereigenschap
  zondag 10 februari 2008 @ 02:59:01 #277
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637644
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
goede nacht mensen

Inderdaad, want ik ga er vandoor
pi_56637648
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
goede nacht mensen

Nog zo'n semi-bikkel.
  zondag 10 februari 2008 @ 03:00:46 #279
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 10 februari 2008 @ 03:02:49 #280
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637674
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:55 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik bezoek helemaal niks.
Het was maar een voorbeeld. Ik ken mensen die menen dat ze geen enkele "social gathering" kunnen missen omdat ze anders "belangrijke quality time/informatie" missen ofzo. Ik ken je verder niet dus ik gooi maar wat ideeen in de hoed. Het had ik je studie kunnen zijn of weet ik veel wat. Nogmaals, het was ter illustratie.
quote:
Het enige wat ik wel moet doen is twee keer per week werken en studeren. Verder zo min mogelijk afspreken en al helemaal niet in een tentamenweek. Ik plan niks wat mijn studie kan verstoren. De enige storende factor ben ik zelf.

Misschien moet je dat juist wél een keer doen
Lekker even de beest uithangen of gewoon een paar keer leuke dingen doen waar je ook nog eens flink moe van wordt. Dan heb je plezier én je complete ritme wordt beter.

Dag in dag uit in hetzelfde ritme zitten is ook niet bevoordelijke nl. Dat een keer doorbreken is wellicht geen gek idee
Of wat vaker dan normaal want ik geloof best dat je meer doet dan 2x werken en studeren

Tot zover Dr. Sbaitso (ja, wie kent 'm nog ). Ik ben slapen
pi_56637678
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:58 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat kon ik er niet uithalen
Ik ook niet.
quote:
Ik vind het niet triest maar ik vraag me af of dat nou het euvel is
Het is eerder een geval van de punten die je ervoor opnoemt.
Dat is ook zo. Ook voordat ik de beschikking over internet had was dat al zo. Als ik mijn computer het raam uitflikker moet ik vervolgens ook mijn tv uit het raam flikkeren.
  zondag 10 februari 2008 @ 03:04:13 #282
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637682
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

K kom net uit het cafe

+

pi_56637694
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Of wat vaker dan normaal want ik geloof best dat je meer doet dan 2x werken en studeren
Oké betrapt, ik doe ook nog wel eens de boodschappen en iets met jarretels en een voetbalveld.
Maar serieus, weinig, echt heel weinig. Die sociale gatherings kunnen me echt niks schelen.

Nu ga ik ook echt slapen, anders word ik morgen weer zo kwaad op mezelf.
  zondag 10 februari 2008 @ 03:07:34 #284
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56637696
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

Dat drink ik normaal maar heb het vandaag niet eens gehad
pi_56637707
Shit, drinken ja... dat vergeet ik ook nog wel eens. Uitdrogingsverschijnselen.

Yuri, kom ook eens overdag hier. Nu gaat iedereen slapen als jij er bent.
  zondag 10 februari 2008 @ 03:09:11 #286
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637708
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oké betrapt, ik doe ook nog wel eens de boodschappen en iets met jarretels en een voetbalveld.
Maar serieus, weinig, echt heel weinig. Die sociale gatherings kunnen me echt niks schelen.

Nu ga ik ook echt slapen, anders word ik morgen weer zo kwaad op mezelf.
Je hoeft toch niet sociaal te gatheren? Je kunt toch ook in je eentje leuke dingen doen?

Nu ga ik ook écht

-edit- voetballen in jarretels? Wanneer is de volgende wedstrijd? Dan kom ik aanmoedigen
  zondag 10 februari 2008 @ 03:09:43 #287
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637714
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Dat drink ik normaal maar heb het vandaag niet eens gehad
Een keertje zonder is
  zondag 10 februari 2008 @ 03:09:49 #288
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56637715
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:08 schreef wyccie het volgende:
Shit, drinken ja... dat vergeet ik ook nog wel eens. Uitdrogingsverschijnselen.

Yuri, kom ook eens overdag hier. Nu gaat iedereen slapen als jij er bent.
Overdag slaap ik juist
  zondag 10 februari 2008 @ 03:10:47 #289
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56637720
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Een keertje zonder is
Daarin tegen heb ik vodka-redbull gedronken
  zondag 10 februari 2008 @ 03:11:40 #290
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637729
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Daarin tegen heb ik vodka-redbull gedronken
Dat vind ik persoonlijk beter te drinken. En je blijft er ook nog eens wakker van
pi_56637736
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
Je hoeft toch niet sociaal te gatheren? Je kunt toch ook in je eentje leuke dingen doen?
Maar dat doe ik toch ook. Dit gaat echt niet helemaal zoals het moet.
quote:
Nu ga ik ook écht

-edit- voetballen in jarretels? Wanneer is de volgende wedstrijd? Dan kom ik aanmoedigen
Hmm... ik weet niet wat genanter is: ik in jarretel of ik achter een voetbal aan rennend. Als ik er ook nog eens bij ga zingen vergaat de wereld.
  Moderator zondag 10 februari 2008 @ 03:15:24 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56637741

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56637744
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Overdag slaap ik juist
Nee, overdag werk je toch?! En anders heeft Nem nog wel wat tips voor je.
pi_56637748
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:15 schreef MaJo het volgende:

En nu ga ik écht écht écht naar bed. Jammer, MaJo.

Welterusten allemaal
  zondag 10 februari 2008 @ 03:16:56 #295
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56637752
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nee, overdag werk je toch?! En anders heeft Nem nog wel wat tips voor je.
Alleen op donderdag vrijdag en zaterdag, maar zondag slaap ik
  zondag 10 februari 2008 @ 03:17:46 #296
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator zondag 10 februari 2008 @ 03:18:41 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56637764
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:16 schreef wyccie het volgende:

[..]

En nu ga ik écht écht écht naar bed. Jammer, MaJo.

Welterusten allemaal

Ik ga zo ook slapen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 10 februari 2008 @ 03:20:42 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56637781
Yuri
  zondag 10 februari 2008 @ 03:23:48 #299
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator zondag 10 februari 2008 @ 03:24:41 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56637801
quote:
Op zondag 10 februari 2008 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Majo
Hey

Sorry maar ik ga ook slapen

Truste alvast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')