Ik had 1080p al geprobeerd en het zag er nog steeds niet uit. Het menu was toen nog vager, dus had ik de playstation weer terug gezet naar 1080i. Het vreemde is dat op het hoesje van Rainbow Six 720p en 1080i staat als ondersteuning.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Full HD en dan op 1080i
Doe dan gewoon 1080p, 1080i ziet er niet uit.
Als ze 1080p niet ondersteunen 720p instellen idd, alle spellen zullen er opeens een stuk beter uit zienquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik had 1080p al geprobeerd en het zag er nog steeds niet uit. Het menu was toen nog vager, dus had ik de playstation weer terug gezet naar 1080i. Het vreemde is dat op het hoesje van Rainbow Six 720p en 1080i staat als ondersteuning.Morgen dan maar even 720p testen.
Klopt niet!quote:Notorious_Roy as himself
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Motorstorm is nog steeds stoffig
dat zeg ik!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:50 schreef staticdata het volgende:
TVP
Ik gister inderdaad ook enthousiast kijken in de store. Alleen een filmpje van pixelmonsterscrap oid.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:38 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom word de Europese PSN Store bijna niet bijgevuld? de andere landen krijgen zoooooveeeeel meer
het zou een wijs besluit zijn geweestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:38 schreef AQuila360 het volgende:
Gister de hele tijd disc read erros gehad op de 360Ik stond op het punt om hem weg te gooien een ps3 te halen
1080p gewoon weer aanzetten als je een 1080p game speelt =]quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:39 schreef nlboy het volgende:
Okay morgen 1080p uitzetten en wat FOK! members toevoegen op mijn PS3.![]()
Ik hoop echt dat Worms ook binnenkort op PSN uitkomt.Lijkt me erg leuk om dat weer online te spelen.
Eerste search op google met Dolby DTS ingevoerd:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand btw het verschil tussen dolby 5.1 en dts?
astuquote:DTS is, net als Dolby Digital, een 5.1 geluidssysteem. Het grote verschil zit hem in de toegepaste compressiefactor en bitrate.
Dolby gebruikt een compressie van 12:1 op 16 bit, DTS comprimeert slechts 4:1 op 20 bit. Dit moet uiteraard resulteren in een natuurlijker en levendiger geluidsreproduktie.
oftwel dts is beter? Gaan julie btw ook allemaal burnout paradise kopen eind deze maand?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Eerste search op google met Dolby DTS ingevoerd:
[..]
astu
hoeft niet altijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oftwel dts is beter? Gaan julie btw ook allemaal burnout paradise kopen eind deze maand?
Burnout!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oftwel dts is beter? Gaan julie btw ook allemaal burnout paradise kopen eind deze maand?
Who cares!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet!
FOK!: Notorious_Roy
PSN/XBL: NotoriousRoy
Ja, tis niet alsof hij ooit online te vinden is ofzo...quote:
Quinny.quote:
quote:RESISTANCE 2
I just got my latest GameInformer and its cover feature is Resistance 2!!!!!!
Checking it out now... will update. (didn't see this on first two pages so assumed it hasn't been posted)
EDIT 1: HUGE cooperative game... EIGHT-PLAYER story-driven campaign along side single-player campaign. SIXTY-PLAYER Competitive modes... HUGE United States Landscapes as backdrops.
EDIT 2: "It is, in short, a tour de force for the untapped might of the PlayStation 3"
EDIT 3: Narrative stays with Hale the whole time... not Rachel. Hale shot down in Iceland, escapes to US and becomes part of program called Sentinels...
EDIT 4: Chameleon.. Stalker with total cloaking ability
EDIT 5: Overcoming stigma that boss encounters don't work in FPS games..
EDIT 6: Eight player coop over PSN, two player local
EDIT 7: CLASSES! Unique character with one of three basic templates... tank with heavy weaponry, special ops for distance (bullseye modified with zoom), medic
I'm READING FAST!
http://boards.ign.com/ps3_general_bo...7131205/p1/?13
I cant make my own thread, stupid gaf mods., someone make a thread!
EDIT 8: Online matching... standard difficulty discarded for scaled challenges for team skill..
EDIT 9: Partially randomized geometry... levels are different with each playthrough
EDIT 10: again... 60 players online. want sense of epic b attle.. dont want fast-furious gameplay to be focus, more focused on squad v squad.
EDIT 11: will log into smaller four-to-eight man lobbies for each squad... encouraging communication and camaraderie, squad will be tasked witha particular objective. careful level design aims to deliver intense combat zones or small team conflicts that flow within arena of larger battle.
EDIT 12: Dedicated gaming community with stat servers for faster matchmaching than any console game of 2007. full-featured profile pages through myresistance.net will incorporate social networking concepts. open clan and party system to encourage community...no player invites needed.
EDIT 13: Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.
EDIT 13: Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.
EDIT 14: Futher tapped power of PS3... more enemies onscreen, better AI, better lighting and shaders (SCREENSHOTS LOOK AMAZING!!!). More comples normal mapping and detail mapping combine to deliver textures that look amazing from afar and at extremely close distances.
EDIT 15: AI getting a lot more attention.. will scaled on-the-fly to players perspective and viewpoint... aka enemies cloesr to the player will actually have more spohisicated AI routines than those further away. assailants in your direct field of view received heightened intelligence. easily more cunning than before
sorry for typos... typing fast
EDIT 16: listened to complaints... working on solution to long checkpoints and health system. not positive what final solution will be.
EDIT 17: "Our time playing was a blast"... each character class contributes in a unique way and "we loved the strategy-laden medic"... unique sense of teamwork
EDIT 18: Mysterious "Cloven"
EDIT 19: "Resistance 2 will be too epic to dismiss as anything but one of the biggest, boldest, and most high-reaching titles of 2008. It's a game that won't be ignored." [END ARTICLE]
Grafisch tof, alleen de setting vind ik minder, de personages dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Prototype ziet er ook lekker uit zeg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aim high!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Gates: '360 moet meest betrouwbare spelcomputer worden'
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dan spelen we nog gewoon COD 4 online,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kut tt in maart wordt Battlefield Bad Company de game om te hebben!
Wacht eerst even tot er wat meer informatie beschikbaar is voordat je begint met oordelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
8 player co-op is veel te veel! Ik vond 4 al te veel
60 player epic battles? Squad based?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet straks deel 1 ook maar oppikken als ik de PS3 heb![]()
8-player co-op in de deel 2?!
werk hij ook online??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:22 schreef Tumble het volgende:
Iemand interesse in GT5 prologue jap.
schitterende graphics en ben er aardig wat uren zoet mee geweest maar heb eindelijk alles op goud (lang leven MT en een g25 stuurtje)
het menu is easy om door te komen en anders staat er op gt planet genoeg picca's
40 incl meer mag altijd.
quote:Datum Battlefield: Bad Company
Digital Illusions en Electronic Arts kondigde eind 2006 Battlefield: Bad Company aan dat midden 2007 op de PlayStation 3 en de Xbox 360 moest verschijnen.
Het is ondertussen reeds 2008 en de game is nog steeds niet verschenen. EA heeft echter goed nieuws voor de fans van de game. Hij zal namelijk op 28 maart 2008 verschijnen.
Ik doe altijd eerst oordelen en later kijken of ik gelijk hadquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:22 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Wacht eerst even tot er wat meer informatie beschikbaar is voordat je begint met oordelen.
Kijk als Sony nou snel een bevestiging kan geven of het pack ook hier zal komen, maak ik hier gebruik van natuurlijk in plaats van 400 euro alleen neer te leggen voor een kale PS3. Desnoods wacht ik dan 1/2 weekjes langer. Dat heb ik er zeker wel voor over.quote:Nieuwe PS3 bundel heet 'Pick N Mix'
Als je nu een game wilt kopen heb je keuze in overvloed, met de komst van een nieuwe PlayStation 3 bundel maakt Sony het je ook niet bepaald makkelijk.
De nieuwste bundel, Pick N Mix genaamd, laat je namelijk twee games naar keuze uitzoeken bij je console. De keuze is niet makkelijk, games als Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Formula One, L.A.I.R, Uncharted: Drake’s Fortune, Singstar PS3 (met microfoons), Motorstorm, Resistance: Fall Of Man, Folklore, Warhawk (met headset) en Genji: Days of the Blade ben horen allemaal tot de mogelijkheden.
Het nieuwe pakket gaat aanstaande vrijdag, 18 januari, in Engeland in de verkoop voor een prijs van 349,99 pond, zo'n 450 Euro. Of het pakket ook in Nederland komt is nog niet bekend.
Wat een Naainekken zijn het eigenlijk ook hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk als Sony nou snel een bevestiging kan geven of het pack ook hier zal komen, maak ik hier gebruik van natuurlijk in plaats van 400 euro alleen neer te leggen voor een kale PS3. Desnoods wacht ik dan 1/2 weekjes langer. Dat heb ik er zeker wel voor over.
Dan worden het Uncharted en Ratchet dan
chaos all aroundquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
mensen. ZESTIG MAN MPTHE INSANITY!
zijn geen deathmatches he. Ik had begrepen dat beide teams in squads opgedeeld worden, en elk squad krijgt een bepaalde taak.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
chaos all around, en dan deathmatch
![]()
moeten ze trouwens wel grote maps maken...en dan voertuigen erin, zoals die chimera robot enzo =]
ja je kan servers joinen waarin geen keyboard/muis gasten zijn toegestaan zover ik weetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef Slappy het volgende:
Mensen Unreal Tournament 3 hoe zit het nou want je kan toch met Usb toetsenbord en muis aansluiten en gebruik van maken in dat spel?Maar kan je ook zien of er alleen mensen kunnen joinen zonder toetsenbord/muis?Want ik heb geen zin om met zo toetsenbord en muis op de bank te zitten
Dit lijkt me pas echt vet, beetje net zoals een echte oorlog.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zijn geen deathmatches he. Ik had begrepen dat beide teams in squads opgedeeld worden, en elk squad krijgt een bepaalde taak.
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is wel geinig:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219
Al geprobeerd de fabrieksinstellingen weer te laden? Zit de AV/component kabel goed? Welke kabel gebruik je? Check je AV settings ook. Kan zijn dat die een resolutie te hoog staat ineens of op HDMI staat of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:39 schreef Quore166V6 het volgende:
Gvd, vanmorgen nog een dvd gekeken op de PS3....daarna ff laten folden, kom ik boven...GEEN BEELD.......uit en weer aangezet....heb ik alleen maar GROEN beeld![]()
Playstation helpdesknummer anyone???
en krijg je dan je eigen ps3 terug?
onderdelen van die spaceship zijn allemaal makkelijk te vinden volgens mij...moet het morgen even inenschede checken voordat ik je er goed antwoord op kan geven ^^quote:Op zondag 13 januari 2008 00:27 schreef bleiblei het volgende:
Hey, ik zit nu te kloten in Ratchet & Clank in een Rarity Mine op Planet Fastoon, maar wat kan je daar?
Ik zie een deur, een paar tandwielen, een groen rondje en die 3 poppetjes. Maar niets veranderd daaro.
En ik mis nog 1 onderdeel van het spaceship en hoop dus dat die daar ligt.
Ziet er goed uit 14.gifquote:Zaterdag 12 januari 2008 - Condemned 2: Bloodshot gaat verder waar deel één eindigde. Je speelt wederom als Ethan Thomas die nu een verdachte is in de verdwijning van een oude vriend van hem. Net als in deel één zul je diverse moorden moeten oplossen met behulp van forensische apparatuur. Natuurlijk moet je jezelf ook kunnen verweren tegen de vele vijanden en je hebt dan ook een groot arsenaal aan vuurwapens en objecten uit de omgeving tot je beschikking. Ook is het mogelijk om nu je vuisten te gebruiken om even lekker je agressie tot uiting te laten komen.
nog niet te koop, wachten tot ze het uitbrengenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:16 schreef st0fzuiger het volgende:
Weet iemand iets af van pre paid kaarten voor de playstation store? Waar te koop en voor hoeveel etc ....
Zwart-wit: heb je een 50Hz TV staan?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:29 schreef ryangozer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de helft van mijn gedownloadde demo's zwart wit zijn (Ridge racer 7, Full auto) en een paar geen geluid geven via optische kabel 5.1 set? (Burnout paradise, kan zo ff op niet meer komen maar zijn er zeker)
Zo jij bent goed, ik heb zon oude vierkante tv staan weet niet hoeveel hz, weet wel dat de ridge racer demo een paar maanden geleden op mijn orginele harde schijf het wel deed (heb nu een 250 gig)quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zwart-wit: heb je een 50Hz TV staan?
Geluid: heb je wel de audio-outputs uitgeschakeld die je versterker niet kan weergeven?
quote:Blu-ray op PSP: de fotos
Maandag 14 januari 2008 - Sony had het al aangekondigd en dit jaar was het zover, op de Consumer Electronics Show werd een demonstratie gegeven van het kopiëren van een Blu-ray film van een PlayStation 3 naar een Playstation Portable. Sony probeerde het op de PSP eerst met UMD films, maar dat was achteraf gezien toch niet zo’n succes. Nu gaat er dus een tweede poging gedaan worden, met Blu-ray.
Er komt bij de nieuwe Blu-ray discs naast de gewone film een extra lage resolutie film , die je dan via je PlayStation 3 naar je PlayStation Portable kunt kopiëren. Fox en Warner hebben al films beschikbaar gemaakt, waarop een versie in lage resolutie is bijgesloten. Het is echter nog even afwachten of andere bedrijven hetzelfde gaan doen. De films zullen rond 1GB ruimte vragen op je Memory Stick Pro Duo kaart. Het kopiëren van de Blu-ray film naar je PSP zal zo'n 3 tot 5 minuten in beslag nemen.
Vandaag is dit alles op de gevoelige plaat vastgelegd. Hieronder kan je de eerste screenshots bezichtigen die je een duidelijke kijk op de gang van zaken geeft.
Zou het kunnen dat je de eerste demo uit de Europese Store hebt gehaald, en de nieuwe uit de Amerikaanse?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:41 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Zo jij bent goed, ik heb zon oude vierkante tv staan weet niet hoeveel hz, weet wel dat de ridge racer demo een paar maanden geleden op mijn orginele harde schijf het wel deed (heb nu een 250 gig)
In je handleiding staat welke formaten hij allemaal ondersteunt, zou je daarin even moeten kijken.quote:en dat geluid zou je goed gelijk in kunnen hebben, schakel ze altijd allemaal in, welke moet ik dan uitlaten? (heb een cambridge dtt 3500)
Ja dat klopt waarscheinlijk van die demo, deze is zoiezo uit de amerikaanse store maar sommige anderen doen het wel uit de amerikaanse. Is er wel een oplossing om dat zwartwit te fixen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je de eerste demo uit de Europese Store hebt gehaald, en de nieuwe uit de Amerikaanse?
[..]
In je handleiding staat welke formaten hij allemaal ondersteunt, zou je daarin even moeten kijken.
Sommige Amerikaanse demo's hebben de PAL-code ingebakken, dat scheelt. een oplossing om zwartwit te fixen: koop een NTSC/PAL-converter, een 100Hz TV of een HD(Ready) TV.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja dat klopt waarscheinlijk van die demo, deze is zoiezo uit de amerikaanse store maar sommige anderen doen het wel uit de amerikaanse. Is er wel een oplossing om dat zwartwit te fixen?
Dan kun je ook nog even op de website van de fabrikant kijken, misschien dat die een downloadable handleiding heeft, of een lijst met ondersteunde audio-formaten.quote:Heb trouwens geen handleiding meer maar ga wel ff combinaties proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |