Aim high!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Gates: '360 moet meest betrouwbare spelcomputer worden'
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dan spelen we nog gewoon COD 4 online,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kut tt in maart wordt Battlefield Bad Company de game om te hebben!
Wacht eerst even tot er wat meer informatie beschikbaar is voordat je begint met oordelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
8 player co-op is veel te veel! Ik vond 4 al te veel
60 player epic battles? Squad based?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet straks deel 1 ook maar oppikken als ik de PS3 heb![]()
8-player co-op in de deel 2?!
werk hij ook online??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:22 schreef Tumble het volgende:
Iemand interesse in GT5 prologue jap.
schitterende graphics en ben er aardig wat uren zoet mee geweest maar heb eindelijk alles op goud (lang leven MT en een g25 stuurtje)
het menu is easy om door te komen en anders staat er op gt planet genoeg picca's
40 incl meer mag altijd.
quote:Datum Battlefield: Bad Company
Digital Illusions en Electronic Arts kondigde eind 2006 Battlefield: Bad Company aan dat midden 2007 op de PlayStation 3 en de Xbox 360 moest verschijnen.
Het is ondertussen reeds 2008 en de game is nog steeds niet verschenen. EA heeft echter goed nieuws voor de fans van de game. Hij zal namelijk op 28 maart 2008 verschijnen.
Ik doe altijd eerst oordelen en later kijken of ik gelijk hadquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:22 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Wacht eerst even tot er wat meer informatie beschikbaar is voordat je begint met oordelen.
Kijk als Sony nou snel een bevestiging kan geven of het pack ook hier zal komen, maak ik hier gebruik van natuurlijk in plaats van 400 euro alleen neer te leggen voor een kale PS3. Desnoods wacht ik dan 1/2 weekjes langer. Dat heb ik er zeker wel voor over.quote:Nieuwe PS3 bundel heet 'Pick N Mix'
Als je nu een game wilt kopen heb je keuze in overvloed, met de komst van een nieuwe PlayStation 3 bundel maakt Sony het je ook niet bepaald makkelijk.
De nieuwste bundel, Pick N Mix genaamd, laat je namelijk twee games naar keuze uitzoeken bij je console. De keuze is niet makkelijk, games als Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Formula One, L.A.I.R, Uncharted: Drake’s Fortune, Singstar PS3 (met microfoons), Motorstorm, Resistance: Fall Of Man, Folklore, Warhawk (met headset) en Genji: Days of the Blade ben horen allemaal tot de mogelijkheden.
Het nieuwe pakket gaat aanstaande vrijdag, 18 januari, in Engeland in de verkoop voor een prijs van 349,99 pond, zo'n 450 Euro. Of het pakket ook in Nederland komt is nog niet bekend.
Wat een Naainekken zijn het eigenlijk ook hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk als Sony nou snel een bevestiging kan geven of het pack ook hier zal komen, maak ik hier gebruik van natuurlijk in plaats van 400 euro alleen neer te leggen voor een kale PS3. Desnoods wacht ik dan 1/2 weekjes langer. Dat heb ik er zeker wel voor over.
Dan worden het Uncharted en Ratchet dan
chaos all aroundquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
mensen. ZESTIG MAN MPTHE INSANITY!
zijn geen deathmatches he. Ik had begrepen dat beide teams in squads opgedeeld worden, en elk squad krijgt een bepaalde taak.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
chaos all around, en dan deathmatch
![]()
moeten ze trouwens wel grote maps maken...en dan voertuigen erin, zoals die chimera robot enzo =]
ja je kan servers joinen waarin geen keyboard/muis gasten zijn toegestaan zover ik weetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef Slappy het volgende:
Mensen Unreal Tournament 3 hoe zit het nou want je kan toch met Usb toetsenbord en muis aansluiten en gebruik van maken in dat spel?Maar kan je ook zien of er alleen mensen kunnen joinen zonder toetsenbord/muis?Want ik heb geen zin om met zo toetsenbord en muis op de bank te zitten
Dit lijkt me pas echt vet, beetje net zoals een echte oorlog.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zijn geen deathmatches he. Ik had begrepen dat beide teams in squads opgedeeld worden, en elk squad krijgt een bepaalde taak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |