He, die was er gister ook nog even.quote:
Volgens mij staat Broekie constant voor je in beeld.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
He, die was er gister ook nog even.
Mijn filmpjes:
Alain Clark met pa
Alain Clark - Hard to handle
Jeremy's - Saturday
Moke - This plan![]()
Moke - Last chance
Ik zie mezelf ook steeds vanaf de achterkant staan idd...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:51 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Volgens mij staat Broekie constant voor je in beeld.
Yeah! Af en toe wat nieuwerwetse meuk er tussendoor om de platenmaatschappijen gerust te stellen, maar het is ook verreweg mijn favo 3FM-programma!.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:51 schreef Peterchris het volgende:
Dat vind ik zo jammer van Giel altijd. Opzich wel een leuke show, maar het ontbeert aan goede muziek. Tijdens arbeidsvitaminen worden namelijk wel altijd (wat oudere) goede platen gedraaid.
Gelukkig was ik taart aan't etenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:09 schreef cosmick het volgende:
Je favo band, SC!
Lucky bastard!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig was ik taart aan't eten
Die dude van Noorderslag toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Againzender het volgende:
We're from Barcelona, welke gast heeft dit aangevraagd
Het is "I'm" hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Againzender het volgende:
We're from Barcelona, welke gast heeft dit aangevraagd
geen idee, kom net weer binnen, en hoor dat nummer op de radio, en rond die tijd is er meest 'de gast'.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die dude van Noorderslag toch?
Nummer is we're from toch, en de band I'm from? Fawlty Towers fans denk ikquote:
Oja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nummer is we're from toch, en de band I'm from? Fawlty Towers fans denk ik
ken verder niets van de band, alleen dit nummerquote:
Heb dat album ooit eens geluisterd, maar ik hou niet zo van dat massale gezang (ze bestaan uit 29 man).quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ken verder niets van de band, alleen dit nummer
Beter kunnen ze opzoek gaan naar een band met een zanger die wel kan zingenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
GnR
Ik wacht nog steeds op het moment dat ze Estranged ontdekken
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef broer het volgende:
Een uitzending beginnen met Guns 'n Roses en Lenny Kravitz...
Heeft die Stenders geen luisteraars nodig, of zo?
Jahaa, te gek!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:42 schreef Againzender het volgende:
Spider Murphy Gang, leuk!
tja, hij heeft geen totale vrijheid qua keuze lijkt mij. maar de requests weet hij meestal leuk te pikken!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jahaa, te gek!
Als die Stenders nu meer van dit soort dingetjes gaat draaien... maakt z'n show een stuk leuker (en anders dan de 'omliggende' programma's).
Super !quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
He, die was er gister ook nog even.
Mijn filmpjes:
Alain Clark met pa
Alain Clark - Hard to handle
Jeremy's - Saturday
Moke - This plan![]()
Moke - Last chance
Had het idee dat De Breij dat wel had, met haar Ryan Adams, Hidden Cameras, Ben Folds, Jeevas en Long Blondesquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, hij heeft geen totale vrijheid qua keuze lijkt mij. maar de requests weet hij meestal leuk te pikken!
Blijkbaar willen de bazen van 3FM dat zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef cosmick het volgende:
Had het idee dat De Breij dat wel had, met haar Ryan Adams, Hidden Cameras, Ben Folds, Jeevas en Long Blondes. Opzich zou dat toch moeten kunnen, even hits draaien van wat meer niveau ?
Ekdom de classics met af en toe een hitje, Stenders goede nieuwe en oude muziek met af en toe een hitje, en Rabbering de sjakie-muziek met af en toe een goede plaat?
Volgens mij heeft Rob ook wat meer beperkingen gekregen dan Claudia. Hij zou eerst ook geen sidekicks mogen gebruiken. Maar op de een of andere manier heeft Rob het heel sneaky voor elkaar dat hij er nu toch twee heeftquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had het idee dat De Breij dat wel had, met haar Ryan Adams, Hidden Cameras, Ben Folds, Jeevas en Long Blondes. Opzich zou dat toch moeten kunnen, even hits draaien van wat meer niveau ?
Ekdom de classics met af en toe een hitje, Stenders goede nieuwe en oude muziek met af en toe een hitje, en Rabbering de sjakie-muziek met af en toe een goede plaat?
Die heeft hij ook echt nodig. In zijn eentje is hij maar saai, volgens mij. Hij heeft iemand nodig om tegenaan te lullen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:30 schreef Againzender het volgende:
Hij zou eerst ook geen sidekicks mogen gebruiken. Maar op de een of andere manier heeft Rob het heel sneaky voor elkaar dat hij er nu toch twee heeft
Rob gaat inderdaad altijd erg goed als hij niet alleen presenteert. Toen hij destijds bij Veronica Stenders&Van Inkel ging doen was dat een openbaring!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef broer het volgende:
[..]
Die heeft hij ook echt nodig. In zijn eentje is hij maar saai, volgens mij. Hij heeft iemand nodig om tegenaan te lullen.
De Mega-eend wordt wel mishandeld zeg (en dan heb ik het nog niet eens over Domienquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Marc63 het volgende:http://www2.metmichiel.nl/page/showphoto/58253
http://www2.metmichiel.nl/page/fotos
Ben bang dat hij 'm er gewoon nog een keer door heen gooitquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor jou draait ie 'm nog een keer, cos.
Preciesquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:21 schreef Deansensitized het volgende:
1, 2, 3, 14!
Niks geen smoesjes, Bono heeft het gewoon verkeerd ingezongen
"Toeters"quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
Baggerplaat
Met die valse en uit de maat lopende toeters op het eind
Wat vind jij wél leuk?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef cosmick het volgende:
Oja, de Fray. Die hebben we vorig jaar nog niet 904839053058934095834 keer gehoord!
Je hoeft niet te happen hoorquote:
"De Lawine Boys"quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:46 schreef rubbereend het volgende:
goedzo Sander
We willen de Alpen express horen ipv die kut apres ski meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |