ik zat ff niet op te letten en dacht ineens, ow shit die andere is nu al wel dichtquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Nou is't je toch gelukt om hem aan te maken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zat ff niet op te letten en dacht ineens, ow shit die andere is nu al wel dichtdeze stond al 5 minuten klaar
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
dit staat onder m'n ctrl-v:
http://www.youtube.com/watch?v=6uW0dJyMKsU
Nou nee, in het tweede stuk is het echt een Charger *zoekt*.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Nee dat was een Chevrolet:
[ afbeelding ]
Da's volgens mij Kinie, producer van RabRadio.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
Of staat die meid alleen voor de sier voor de webcam?
Kan het plaatje niet zien (hotlinken verboden)quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou nee, in het tweede stuk is het echt een Charger *zoekt*.. .
Zie de post boven jequote:Op donderdag 3 januari 2008 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
Een 1970 Chevrolet Nova om precies te zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's volgens mij Kinie, producer van RabRadio.
[ afbeelding ]
Aaaiquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet zien (hotlinken verboden)
Werd tijd dat we het eens werdenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is een Charger ja!
En die meid is een mooie meid
Wat is een ricer ook al weer? Nerds hebben geeneens een rijbewijs volgens mijquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds wanneer is over mooie amerikaanse oldtimers lullen een nerd bezigheid? Alleen als je over ricers of vieze gepimpte Golfjes/Opels gaat praten ben je toch een nerd
Een ricer is een gepimpte Nissan, Toyota of een ander japans merkquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat is een ricer ook al weer? Nerds hebben geeneens een rijbewijs volgens mij.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
En nu weer muziek:
Weer zo'n fijne band...Rooney![]()
Kan ze een trui met een andere kleur aantrekken. Dan kan ik bepaalde elementen beter beoordelenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's volgens mij Kinie, producer van RabRadio.
[ afbeelding ]
Die had ze net aan. Een zwarte. Ze heeft in elk geval 2 goede eigenschappen kan ik meldenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ze een trui met een andere kleur aantrekken. Dan kan ik bepaalde elementen beter beoordelen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die had ze net aan. Een zwarte. Ze heeft in elk geval 2 goede eigenschappen kan ik melden
Zonder trui is natuurlijk nog beterquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ze een trui met een andere kleur aantrekken. Dan kan ik bepaalde elementen beter beoordelen.
Die opmerking vond ik te gemakkelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zonder trui is natuurlijk nog beter.
Ja, ik ben moequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ga je te ver hoor CosIt's a family forum
Die nieuwslezer over de uggs
Hij heeft wel gelijk trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |