quote:
quote:
quote:De DJ Sandstorm_3FM_Jaarmix 2007 staat * NU ONLINE *
Bestand is 64 MB (ff rechtermuisknop op de link doen > Save target)
De tracklist staat *hier*
Ik heb echt te hard gefeest gisteren, want ik dacht toch serieus even "huh? Groningen"quote:
De downloadlink werkt niet!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
[..]
Dat dus.
Hoi Maricha!
Same here, ik heb het op videoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Goed codewoord![]()
Eurosonic/Noorderslag gaat weer vet worden.
Het lijkt hier wel oorlog buiten! man man wat wordt er toch nog veel vuurwerk afgestoken.
Al koffie gehad?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:06 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb echt te hard gefeest gisteren, want ik dacht toch serieus even "huh? Groningen"
Werkt hartstikke goed joh! rechtermuisknop op NU ONLINE en dan even voor opslaan kiezen, thats all.quote:
Vulture! Ik dacht net tijdens het koffie-zetten precies hetzelfde maar besloot het toch maar niet hier te posten, omdat ik vreesde (vries? vras?) dat het te ver gezocht zou zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt nu net alsof ie zingt : "What you do Domien"![]()
![]()
![]()
Blijkbaar moest het zonder referrer, want via URL kopieren -> opslaan werkte het wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al koffie gehad?![]()
[..]
Werkt hartstikke goed joh! rechtermuisknop op NU ONLINE en dan even voor opslaan kiezen, thats all.![]()
Editors - Racing Rats
Toen ik opstond jaquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vulture! Ik dacht net tijdens het koffie-zetten precies hetzelfde maar besloot het toch maar niet hier te posten, omdat ik vreesde (vries? vras?) dat het te ver gezocht zou zijn.
Dankjewelquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Iedereen die ik het nog niet gewenst heb: GELUKKIG NIEUWJAAR
vroorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vulture! Ik dacht net tijdens het koffie-zetten precies hetzelfde maar besloot het toch maar niet hier te posten, omdat ik vreesde (vries? vras?) dat het te ver gezocht zou zijn.
Een gezellig, knotsgek dampend stampende punica-2008 voor jou en de hele 3fm-meneren en mevrouwen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Jij en de rest bij 3FM ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Same here... afgelopen dagen rond 11:00 / 12:00 uit bed gerold, maar morgen... 07:20 en donderdag om 5:45. Help!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Seraphina het volgende:
Toen ik opstond ja. Doe nu niet meer, moet zo slapen, morgen weer vroeg op
![]()
Ik doe gewoon even mee op halve kracht
Vaagquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar moest het zonder referrer, want via URL kopieren -> opslaan werkte het wel.
Altijd gezellige mensenquote:
Idd, iedereen hangt op.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat gaat lekker met die Duitsers...
Jij ook!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
het is weer eens wat anders dan vergassenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan vergassen
Het was erg gezellig, ik heb daar wel 5 uur gezeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:19 schreef Seraphina het volgende:
Tinuzzz! Hoe was het eigenlijk toen in het call center met Serious Request? Was dat leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was hartstikke koud toen op 't Plein, maar ik stond wel helemaal vooraan bij het podium!![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSS Basement Jaxx - Take Me Back To Your House![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, ik heb daar wel 5 uur gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en
over de spoiler hahahaha
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]Die ging ook iets storten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag dat maar aan Maria Sharapovaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef Cee het volgende:
Maroon 5, lekkere muziek inderdaad, maar die clips van ze de laatste tijd...redelijk creepy/psycho/komnietbijdezangerindebuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |