Jij ook!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Iedereen die ik het nog niet gewenst heb: GELUKKIG NIEUWJAAR
het is weer eens wat anders dan vergassenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan vergassen
Het was erg gezellig, ik heb daar wel 5 uur gezeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:19 schreef Seraphina het volgende:
Tinuzzz! Hoe was het eigenlijk toen in het call center met Serious Request? Was dat leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was hartstikke koud toen op 't Plein, maar ik stond wel helemaal vooraan bij het podium!![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSS Basement Jaxx - Take Me Back To Your House![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, ik heb daar wel 5 uur gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en
over de spoiler hahahaha
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]Die ging ook iets storten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag dat maar aan Maria Sharapovaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef Cee het volgende:
Maroon 5, lekkere muziek inderdaad, maar die clips van ze de laatste tijd...redelijk creepy/psycho/komnietbijdezangerindebuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
ik kan ook wel wat koffie gebruiken, maar dat is meer vanwege het feit dat ik vanmorgen thuiskwam op het moment dat het volgens mij alweer bijna licht werd...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:02 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit startklaar voor een nieuwe, verbeterde (kilo's aangekomen of afgevallen?) MetMichiel!
Krijg alleen op dit moment een gigantische slaap-aanval dus ik ga even een bakkie zetten.
Bedankt voor het helpen herinneren aan DWDD!quote:
Nee joh, konijntjes zijn lief!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
*zucht Ik word nu al gek van dat rotknijn
Koffiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren aan DWDD!
En vervolgens bedankt voor het waarschuwen dat Dinand er op is, dan hoef ik het bij nader inzien toch niet te kijken.
Mutz, koffie helpt GOED. Heb net een lullig Senseo-kopje op en ik stuiter weer als vanouds.
ik heb nu MM op de stream. en DWDD op tv.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren aan DWDD!
En vervolgens bedankt voor het waarschuwen dat Dinand er op is, dan hoef ik het bij nader inzien toch niet te kijken.
Mutz, koffie helpt GOED. Heb net een lullig Senseo-kopje op en ik stuiter weer als vanouds.
Goeie God wat is dit?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Kom op konijntje, doe maar wiebeluh! Wiebeluh!
Hij heeft geen vliegje opz'n neusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, konijntjes zijn lief!
[ afbeelding ]
Die is niet kleinquote:
Ik gok een stuk of 15 á 20 + iedereen mag nog iemand meenemen. Niet zo heel erg veel dus.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel toegangskaarten voor de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie worden eigenlijk verloot?
quote:
verkeerd gegokt! Het is niet in de studio, maar op een andere locatie (en nee, niet de hal zoals vorig jaar).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok een stuk of 15 á 20 + iedereen mag nog iemand meenemen. Niet zo heel erg veel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |