quote:
quote:
quote:De DJ Sandstorm_3FM_Jaarmix 2007 staat * NU ONLINE *
Bestand is 64 MB (ff rechtermuisknop op de link doen > Save target)
De tracklist staat *hier*
Ik heb echt te hard gefeest gisteren, want ik dacht toch serieus even "huh? Groningen"quote:
De downloadlink werkt niet!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben!
[..]
Dat dus.
Hoi Maricha!
Same here, ik heb het op videoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Goed codewoord![]()
Eurosonic/Noorderslag gaat weer vet worden.
Het lijkt hier wel oorlog buiten! man man wat wordt er toch nog veel vuurwerk afgestoken.
Al koffie gehad?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:06 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb echt te hard gefeest gisteren, want ik dacht toch serieus even "huh? Groningen"
Werkt hartstikke goed joh! rechtermuisknop op NU ONLINE en dan even voor opslaan kiezen, thats all.quote:
Vulture! Ik dacht net tijdens het koffie-zetten precies hetzelfde maar besloot het toch maar niet hier te posten, omdat ik vreesde (vries? vras?) dat het te ver gezocht zou zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt nu net alsof ie zingt : "What you do Domien"![]()
![]()
![]()
Blijkbaar moest het zonder referrer, want via URL kopieren -> opslaan werkte het wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al koffie gehad?![]()
[..]
Werkt hartstikke goed joh! rechtermuisknop op NU ONLINE en dan even voor opslaan kiezen, thats all.![]()
Editors - Racing Rats
Toen ik opstond jaquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vulture! Ik dacht net tijdens het koffie-zetten precies hetzelfde maar besloot het toch maar niet hier te posten, omdat ik vreesde (vries? vras?) dat het te ver gezocht zou zijn.
Dankjewelquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Iedereen die ik het nog niet gewenst heb: GELUKKIG NIEUWJAAR
vroorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Vulture! Ik dacht net tijdens het koffie-zetten precies hetzelfde maar besloot het toch maar niet hier te posten, omdat ik vreesde (vries? vras?) dat het te ver gezocht zou zijn.
Een gezellig, knotsgek dampend stampende punica-2008 voor jou en de hele 3fm-meneren en mevrouwen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Jij en de rest bij 3FM ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Same here... afgelopen dagen rond 11:00 / 12:00 uit bed gerold, maar morgen... 07:20 en donderdag om 5:45. Help!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Seraphina het volgende:
Toen ik opstond ja. Doe nu niet meer, moet zo slapen, morgen weer vroeg op
![]()
Ik doe gewoon even mee op halve kracht
Vaagquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar moest het zonder referrer, want via URL kopieren -> opslaan werkte het wel.
Altijd gezellige mensenquote:
Idd, iedereen hangt op.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Nou, dat gaat lekker met die Duitsers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |