1 2 3 4 5 | [b]Wat was er slecht?[/b] [b]Wat vond je van de lokatie?[/b] [b]Wat vond je van de DJ\'s?[/b] [b]Wat moet er volgend jaar anders?[/b] |
Strak planquote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuw topic. Tijd om te pitten.
.
Blijkt helemaal geen Muse te zijn maar BRMC ofzo iets.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef borisz het volgende:
en vooral niet die bekende die meestal voorbij komt
toch een topic vol met eerste kerst dag + een paar uurtjes kerstavond is best netjesquote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef Sirolf het volgende:
Zal het topic op 2e kerstdag sneller of langzamer gaan?
ik ken het hele nummer nietquote:Op woensdag 26 december 2007 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijkt helemaal geen Muse te zijn maar BMRC ofzo iets.
Ik heeeeeeeeel vaag.. heb het wel eens eerder gehoord, maar dat is volgens mij al een tijd geleden.quote:
Nelly voor en na vind ik beide goedquote:Op woensdag 26 december 2007 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt Nelly voor Timberland dat was![]()
daarna![]()
al wil ik met all good things nog een uitzondering maken dat is nog wel aardig.
Mooiquote:Op woensdag 26 december 2007 00:40 schreef Maurisico het volgende:
Serious Request heeft me over de streep geholpen.... ik ga weer naar 3fm luisteren... jaaaren niet gedaan... En ook leuk om radio via een forum te volgen.
er was niemand in de studio....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Is het trouwens zeker dat die van tevoren is opgenomen? Hij vroeg zonet wel of de luisteraars wilden sms'en.
Of ze gebruikten een van de remote studio's.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
er was niemand in de studio....
en ja dat smssen kan je ook naar de computer doendan lezen ze wel verzonnen of kerstsmsjes van vorig jaar voor
Jij luisterde toch ook altijd MIDNR?quote:
jep, alleen zit rick nu in spanje dus blijft het met 3fmquote:Op woensdag 26 december 2007 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij luisterde toch ook altijd MIDNR?
Kaak was gisteren bij 100%NL, zie MIDNR #28: Ik ben een bietenrijder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |