Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
En was idd weer een heftig verhaal @ 3FM net voor elven.
Shit.. dan heb ik het verkeerd verstaan. Blijft idd een triest verhaal.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vorige week donderdag overleden. Maakt 't niet minder triest overigens.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef cosmick het volgende:
Nog steeds hetzelfde topic? How oldschool!
Halve kalkoen en een pallet wijn achter de kiezen dus ff RUST.
op een palletwagen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden.
Ik ben met de fiets gegaan. Wat een drama. Maar goed, wel net so safequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben met de fiets gegaan. Wat een drama. Maar goed, wel net so safe.
Hehe, dit was van Zwolle Zuid naar Zwolle Oost. Toch wel 10 kilometer heen én terugquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zag een fietsend retourtje Maastricht - Sittard niet zo zitten.
Och, ik zou mezelf niet tot de die-hards willen rekenen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
De die-hards blijven weer over in dit topic zo te zien?
Nieuwjaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
Wanneer kunnen we de heren weer terug verwachten op de radio?
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Och, ik zou mezelf niet tot de die-hards willen rekenen.
OF COURSE!!!!! Juist mooi toch, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??
ook al zijn het heel veel veenstra's fans ??
Ik zal voornamelijk blijven lurken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op het werk zie ik dagelijks zo'n 120 pallets bier voorbij komenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden [afbeelding].
Ik zit ondertussen ook bij de burenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe, dit was van Zwolle Zuid naar Zwolle Oost. Toch wel 10 kilometer heen én terug. Lang zat wat mij betreft.
Zijn ook altijd dezelddenquote:De die-hards blijven weer over in dit topic zo te zien?
Dat valt hier nog wel mee. Ik was het al, maar ben door Serious Request een nog grotere Stenders-liefhebber geworden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
Veendstra Veendstra!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??
Ik was nog maar kort een beetje stenders fan en ben het nog steeds maar een beetjequote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat valt hier nog wel mee. Ik was het al, maar ben door Serious Request een nog grotere Stenders-liefhebber geworden.
Ik hoop Annemic of anders Antiroosquote:Op woensdag 26 december 2007 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Wie-oh-wie zit er straks om 01:00 achter de knoppen? Krijg net een fax dat Guis met vakantie is... Annemic of Antiroos misschien? Of misschien wel Martijn Muijs..
quote:
Je hebt Nelly voor Timberland dat wasquote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
HeejNelly is goed
en lekker
. Maakt lekkere muziek
.
Klasse!!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:40 schreef Maurisico het volgende:
Serious Request heeft me over de streep geholpen.... ik ga weer naar 3fm luisteren... jaaaren niet gedaan... En ook leuk om radio via een forum te volgen.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 26 december 2007 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klasse!!![]()
Goeiemoggel
Heeft er iemand zin om het nieuwe deel te openen? deze is over 5 reacties al vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |