Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
En was idd weer een heftig verhaal @ 3FM net voor elven.
Shit.. dan heb ik het verkeerd verstaan. Blijft idd een triest verhaal.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vorige week donderdag overleden. Maakt 't niet minder triest overigens.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef cosmick het volgende:
Nog steeds hetzelfde topic? How oldschool!
Halve kalkoen en een pallet wijn achter de kiezen dus ff RUST.
op een palletwagen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden.
Ik ben met de fiets gegaan. Wat een drama. Maar goed, wel net so safequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben met de fiets gegaan. Wat een drama. Maar goed, wel net so safe.
Hehe, dit was van Zwolle Zuid naar Zwolle Oost. Toch wel 10 kilometer heen én terugquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zag een fietsend retourtje Maastricht - Sittard niet zo zitten.
Och, ik zou mezelf niet tot de die-hards willen rekenen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
De die-hards blijven weer over in dit topic zo te zien?
Nieuwjaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
Wanneer kunnen we de heren weer terug verwachten op de radio?
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Och, ik zou mezelf niet tot de die-hards willen rekenen.
OF COURSE!!!!! Juist mooi toch, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??
ook al zijn het heel veel veenstra's fans ??
Ik zal voornamelijk blijven lurken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op het werk zie ik dagelijks zo'n 120 pallets bier voorbij komenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden [afbeelding].
Ik zit ondertussen ook bij de burenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe, dit was van Zwolle Zuid naar Zwolle Oost. Toch wel 10 kilometer heen én terug. Lang zat wat mij betreft.
Zijn ook altijd dezelddenquote:De die-hards blijven weer over in dit topic zo te zien?
Dat valt hier nog wel mee. Ik was het al, maar ben door Serious Request een nog grotere Stenders-liefhebber geworden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
ook al zijn het heel veel veenstra's fans ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |