Ik ben nog niet aan het eten, zal een uurtje of 7 wordenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Cambodia - Kim Wild [ afbeelding ]
(iedereen eten? Ik ben het aan het maken atm)
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef MutZ het volgende:
Wat is verkouden zijn toch irritant [afbeelding]
In 't kader van "anders moeten we tot oudejaarsavond wachten tot we 'm weer op 3fm kunnen horen"quote:
quote:FC Groningen steunt 3FM-actie Serious Request
ALMELO - De uitwedstrijd tegen Heracles Almelo heeft niet alleen een felbegeerde uitzege opgeleverd voor FC Groningen. Een spontane actie leverde zo'n 3000 euro op voor de actie Serious Request van 3FM.
Journalisten begonnen rond de wedstrijd de spontane actie om geld in te zamelen voor de 3FM-actie die dit jaar in het teken staat van drinkwater voor de hele wereld. De staf en de selectie van de FC reageerden hierop enthousiast. Samen met de selectie van Heracles werd een bedrag bijeengebracht van 1.500 euro. De businessclub van Heracles verdubbelde dit.
Maandagavond maakten de 3FM-DJ's bekend dat er dit jaar ruim vijf miljoen euro is opgehaald voor het Rode Kruis.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=70558
Arens heeft wat stemproblemenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kraak en Smaak( Barbara is trouwens de jock van dienst de komende uren
)
Ah, dat is niet zo mooi.. Vond het al zo "opvallend" dat Barbara er zat.quote:
Ik verveel me kapot inderdaad....quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:40 schreef tha_dark het volgende:
Moet echt wennen aan die rust hier. Ik druk op F5 en er is maar 1 post bijgekomen! Het moet niet gekker worden [afbeelding]
Uitgegourmet, uitgekletst met de familie, uitgekeken op de tv, Fok! is de laatste toevlucht.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik verveel me kapot inderdaad....
Ik vier geen kerst....quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitgegourmet, uitgekletst met de familie, uitgekeken op de tv, Fok! is de laatste toevlucht. [afbeelding]
Straks eerst maar even de gourmet-lucht (die LUCHT) eruit douchen, dat doodt de tijd ook een beetje.
Met smacht wacht ik trouwens ook op de lijst die volgens de 3fm-site morgen wordt gepost, kan ik eindelijk zien of en wanneer m'n verdomde request wordt uitgezonden.
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef Cee het volgende:
Met smacht wacht ik trouwens ook op de lijst die volgens de 3fm-site morgen wordt gepost, kan ik eindelijk zien of en wanneer m'n verdomde request wordt uitgezonden.
Het spannende muziekje FTW!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef broer het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.
http://www.youtube.com/watch?v=qxX8ot3Oxawquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Wombats @ Glazenhuis [ afbeelding ]
Geweldig nummer, geweldige beelden, geweldig ge-edit [ afbeelding ]
Ik heb 'm in elk geval nog niet gehoord. Iemand anders misschien?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:29 schreef Thealexfiles het volgende:
R.E.M. - What's the Frequency, Kenneth? al gedraaid?![]()
ROFL ! check die ramen ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:12 schreef IedeK. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1IiEq823uu0
Had ik nog niet gezien.
Dat ziet er vreemd uit zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:12 schreef IedeK. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1IiEq823uu0
Had ik nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef dfr0st het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qxX8ot3Oxaw
Wombats - Jingle Madness
geniet nog even na zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Wombats - Jingle Madness
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:32 schreef -Hans- het volgende:
ROFL Rudy ! [afbeelding]
Legt net 10 euro neer om de laatste seconden van East 17 - Stay Another Day te kunnen skippen. [afbeelding]
Hansquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Treezz en DaMook ! [afbeelding]
Five O'clock Heroes - Time On My Hands [afbeelding]
leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Wombats - Jingle Madness
Leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:43 schreef dfr0st het volgende:
Wombats - Jingle Madness
2 zielen 1 gedachte.quote:
Vorige week donderdag overledenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte.![]()
Oeh, Rudy draait toch nog even Muse - New Born (ongeplande request?) voor de man met het trieste verhaal. Vriendin van die man is vandaag overleden, geschept door een trein (geen zelfmoord!).
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
En was idd weer een heftig verhaal @ 3FM net voor elven.
Shit.. dan heb ik het verkeerd verstaan. Blijft idd een triest verhaal.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vorige week donderdag overleden. Maakt 't niet minder triest overigens.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef cosmick het volgende:
Nog steeds hetzelfde topic? How oldschool!
Halve kalkoen en een pallet wijn achter de kiezen dus ff RUST.
op een palletwagen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden.
Ik ben met de fiets gegaan. Wat een drama. Maar goed, wel net so safequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben met de fiets gegaan. Wat een drama. Maar goed, wel net so safe.
Hehe, dit was van Zwolle Zuid naar Zwolle Oost. Toch wel 10 kilometer heen én terugquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zag een fietsend retourtje Maastricht - Sittard niet zo zitten.
Och, ik zou mezelf niet tot de die-hards willen rekenen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
De die-hards blijven weer over in dit topic zo te zien?
Nieuwjaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
Wanneer kunnen we de heren weer terug verwachten op de radio?
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef broer het volgende:
[..]
Och, ik zou mezelf niet tot de die-hards willen rekenen.
OF COURSE!!!!! Juist mooi toch, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??
ook al zijn het heel veel veenstra's fans ??
Ik zal voornamelijk blijven lurken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op het werk zie ik dagelijks zo'n 120 pallets bier voorbij komenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[afbeelding].
Kon hier geen pallet laten aanrukken. Moest nog rijden [afbeelding].
Ik zit ondertussen ook bij de burenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe, dit was van Zwolle Zuid naar Zwolle Oost. Toch wel 10 kilometer heen én terug. Lang zat wat mij betreft.
Zijn ook altijd dezelddenquote:De die-hards blijven weer over in dit topic zo te zien?
Dat valt hier nog wel mee. Ik was het al, maar ben door Serious Request een nog grotere Stenders-liefhebber geworden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
Veendstra Veendstra!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik weet niet, iedereen die 3fm luistert etc. mag toch gewoon reageren ??
Ik was nog maar kort een beetje stenders fan en ben het nog steeds maar een beetjequote:Op woensdag 26 december 2007 00:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat valt hier nog wel mee. Ik was het al, maar ben door Serious Request een nog grotere Stenders-liefhebber geworden.
Ik hoop Annemic of anders Antiroosquote:Op woensdag 26 december 2007 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Wie-oh-wie zit er straks om 01:00 achter de knoppen? Krijg net een fax dat Guis met vakantie is... Annemic of Antiroos misschien? Of misschien wel Martijn Muijs..
quote:
Je hebt Nelly voor Timberland dat wasquote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
HeejNelly is goed
en lekker
. Maakt lekkere muziek
.
Klasse!!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:40 schreef Maurisico het volgende:
Serious Request heeft me over de streep geholpen.... ik ga weer naar 3fm luisteren... jaaaren niet gedaan... En ook leuk om radio via een forum te volgen.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 26 december 2007 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klasse!!![]()
Goeiemoggel
Heeft er iemand zin om het nieuwe deel te openen? deze is over 5 reacties al vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |