Is dat zo of denk je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Gerard volgend jaar niet mee doet
Gerard liet dat zelf vallen toen Tilburg aanbod om in 2009 het huis te verwelkomen... toen zei ie dat ie er dan wel weer in wilde maar volgend jaar een jaartje rust zou nemenquote:
nahh. mijn beste trio zou Rabbering, Giel en Gerard zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Dit is het beste trio
Jammer dat Gerard volgend jaar niet mee doet
Ik weet niet of het zo stellig is eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat je zelf na 3 jaar ook wel een jaartje niet wilt... wel jammer want Gerard is wel de grote gangmaker...quote:
Zou jammer zijn...quote:Op maandag 24 december 2007 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard liet dat zelf vallen toen Tilburg aanbod om in 2009 het huis te verwelkomen... toen zei ie dat ie er dan wel weer in wilde maar volgend jaar een jaartje rust zou nemen
Ja, 't duurde zo lang voordat iemand opende dat ik het maar even gedaan heb.quote:
Domien erbij, en we hebben Ekstra Weekendquote:Op maandag 24 december 2007 12:03 schreef RHCPeter het volgende:
Nee Michiel moet er in blijven iig. Geniale gast samen met Gerard. Voor Stenders mag wel iemand anders
Michiel & Rob mogen van mij ook zeker weerquote:Op maandag 24 december 2007 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Michiel, Rob en Rudy/Annemieke/Domien
Oehquote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef peaceman het volgende:
Stenders is juist geweldig. Nee die moet absoluut blijven. Eddy Zoey zou ik evt. ook wel eens in het glazen huis willen zien.
Goed toch zo?quote:Op maandag 24 december 2007 12:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, 't duurde zo lang voordat iemand opende dat ik het maar even gedaan heb.
En hierbij dan ook meteen mijn excuses voor de creativiteitsloze TT, 'k kon echt niets anders verzinnen...
Dat zeker. Vooral van Rob had ik echt verwacht dat ie het heeeeeel zwaar zou krijgen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
Ja, Ekdom is toch wel de ultieme sfeermakerMaar Michiel kan er ook wat van hoor!
Moet in ieder geval zeggen dat het dit jaar een erg geslaagd trio was, vér boven verwachting!
Aaargh! C&S én Eddy Zoey.. of De Breijquote:Op maandag 24 december 2007 12:05 schreef TheVulture het volgende:
De ultieme horror zou natuurlijk zijn: C & S in het huis...
Zoey kan wel sfeer maken...quote:
Da's een goeie... deal: Volgend jaar Michiel, Rob en Eric/Rudyquote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef SleeplessRadio het volgende:
Zou Eric Corton wel in dat huis willen zien... 6 dagen lang ... (en dan oa samen met Stenders)
quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaargh! C&S én Eddy Zoey.. of De Breij.
Coen mag ook thuisblijvenquote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Seraphina het volgende:
Coen Swijneberg mag van mij best in het huis, maar Sander aub niet...Volgend jaar lekker Michiel & Rob en Domien wat mij betreft?
Zullen we vast campagne gaan vuren?
Doe dat maar niet want dan hebben we drie dooie DJ'squote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Seraphina het volgende:
Coen Swijneberg mag van mij best in het huis, maar Sander aub niet...Volgend jaar lekker Michiel & Rob en Domien wat mij betreft?
Ik bedank voor die 'sfeer'quote:
Ik ken Domien zo niet. Maar omdat Gerard er volgend jaar niet is mag het zo wel jaquote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Seraphina het volgende:
Ik vindquote:Op maandag 24 december 2007 12:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha, [ afbeelding ] zit er gelijk al goed in? [ afbeelding ] !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |