Is dat zo of denk je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Gerard volgend jaar niet mee doet
Gerard liet dat zelf vallen toen Tilburg aanbod om in 2009 het huis te verwelkomen... toen zei ie dat ie er dan wel weer in wilde maar volgend jaar een jaartje rust zou nemenquote:
nahh. mijn beste trio zou Rabbering, Giel en Gerard zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Dit is het beste trio
Jammer dat Gerard volgend jaar niet mee doet
Ik weet niet of het zo stellig is eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat je zelf na 3 jaar ook wel een jaartje niet wilt... wel jammer want Gerard is wel de grote gangmaker...quote:
Zou jammer zijn...quote:Op maandag 24 december 2007 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard liet dat zelf vallen toen Tilburg aanbod om in 2009 het huis te verwelkomen... toen zei ie dat ie er dan wel weer in wilde maar volgend jaar een jaartje rust zou nemen
Ja, 't duurde zo lang voordat iemand opende dat ik het maar even gedaan heb.quote:
Domien erbij, en we hebben Ekstra Weekendquote:Op maandag 24 december 2007 12:03 schreef RHCPeter het volgende:
Nee Michiel moet er in blijven iig. Geniale gast samen met Gerard. Voor Stenders mag wel iemand anders
Michiel & Rob mogen van mij ook zeker weerquote:Op maandag 24 december 2007 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Michiel, Rob en Rudy/Annemieke/Domien
Oehquote:Op maandag 24 december 2007 12:04 schreef peaceman het volgende:
Stenders is juist geweldig. Nee die moet absoluut blijven. Eddy Zoey zou ik evt. ook wel eens in het glazen huis willen zien.
Goed toch zo?quote:Op maandag 24 december 2007 12:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, 't duurde zo lang voordat iemand opende dat ik het maar even gedaan heb.
En hierbij dan ook meteen mijn excuses voor de creativiteitsloze TT, 'k kon echt niets anders verzinnen...
Dat zeker. Vooral van Rob had ik echt verwacht dat ie het heeeeeel zwaar zou krijgen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:05 schreef Impry het volgende:
Ja, Ekdom is toch wel de ultieme sfeermakerMaar Michiel kan er ook wat van hoor!
Moet in ieder geval zeggen dat het dit jaar een erg geslaagd trio was, vér boven verwachting!
Aaargh! C&S én Eddy Zoey.. of De Breijquote:Op maandag 24 december 2007 12:05 schreef TheVulture het volgende:
De ultieme horror zou natuurlijk zijn: C & S in het huis...
Zoey kan wel sfeer maken...quote:
Da's een goeie... deal: Volgend jaar Michiel, Rob en Eric/Rudyquote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef SleeplessRadio het volgende:
Zou Eric Corton wel in dat huis willen zien... 6 dagen lang ... (en dan oa samen met Stenders)
quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaargh! C&S én Eddy Zoey.. of De Breij.
Coen mag ook thuisblijvenquote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Seraphina het volgende:
Coen Swijneberg mag van mij best in het huis, maar Sander aub niet...Volgend jaar lekker Michiel & Rob en Domien wat mij betreft?
Zullen we vast campagne gaan vuren?
Doe dat maar niet want dan hebben we drie dooie DJ'squote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Seraphina het volgende:
Coen Swijneberg mag van mij best in het huis, maar Sander aub niet...Volgend jaar lekker Michiel & Rob en Domien wat mij betreft?
Ik bedank voor die 'sfeer'quote:
Ik ken Domien zo niet. Maar omdat Gerard er volgend jaar niet is mag het zo wel jaquote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Seraphina het volgende:
Ik vindquote:Op maandag 24 december 2007 12:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha, [ afbeelding ] zit er gelijk al goed in? [ afbeelding ] !!
quote:iets met VUREN
Ach wie weet stelt ie zich wel niet eens beschikbaar dus.... en dj's op primetime uren hebben gewoon meer kans, dat is zeker.quote:Op maandag 24 december 2007 12:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb als persoon meer moeite met C&S, maar als DJ zie ik hen nog liever dan Eddy
Of overreden worden door de vrachtwagen van Paultje Pils... die gast heeft echt totaal geen extra sjeu aan zijn actie kunnen geven... Je kunt van Claudia de Breij zeggen wat je wil maar ze heeft zowel vorig jaar als ook alleen al afgelopen nacht meer spirit getoond dan Coen met zijn kutemmerquote:Op maandag 24 december 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Coen mag ook thuisblijven, of langs de A2 gedropt worden
Hij had best in geneve mogen blijven
Die vertelde vlak voor hij het huis in ging, dat hij al een keer 10 dagen op sapjes heeft geleefd.quote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zeker. Vooral van Rob had ik echt verwacht dat ie het heeeeeel zwaar zou krijgen.
Ik had zo'n ding van my first sony.quote:
verkeerde quote ook denk ikquote:Op maandag 24 december 2007 12:10 schreef Seraphina het volgende:
[..]oeps. Sorry! Domien wordt ook steeds eerst Domein...ben nog niet zo lang wakker
quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef D.Rose het volgende:
Schreeuw, er gaat een schreeuw door deze eeuw
Ja, zo'n rode, met van die grote blauwe knoppenquote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding van my first sony.
Thuis op sapjes leven met veel rust of in het glazen huis met nauwelijks rust is toch nog wel een verschil....quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die vertelde vlak voor hij het huis in ging, dat hij al een keer 10 dagen op sapjes heeft geleefd.
Klopt!quote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, zo'n rode, met van die grote blauwe knoppen
Als ik me niet vergis was dat voor een programma met PATTY BRARD .... dan kan ik me niet voorstellen dat je veel rust hebtquote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Thuis op sapjes leven met veel rust of in het glazen huis met nauwelijks rust is toch nog wel een verschil....
En dan achterin de auto met een bandje erin van Alfred J. Kwak op weg naar de zomervakantie vlakbij de Hunnebeddenquote:
da's mijn running gag van deze actiequote:
Ah oke.. dat wist ik niet. Dan kan ie het wel 2 weken aan idd.quote:Op maandag 24 december 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat voor een programma met PATTY BRARD .... dan kan ik me niet voorstellen dat je veel rust hebt
Dagcijfers van zondag 23 december 2007 (0:00 - 23:59)quote:
Heb jij jouw DP misschien in het groot voor mijquote:Op maandag 24 december 2007 12:11 schreef TornadoDK het volgende:
Damn! mijn leven wat doe je?quote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Impry het volgende:
Dagcijfers van zondag 23 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 206 -Hans-
Netjes gisteren hoor
Ik ken iemand die ging douchen met paracetamol ipv water... nooit meer wat van gehoord!quote:Op maandag 24 december 2007 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ga douchen (DIE LUCHT) en dan ergens parcacetamol scoren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |