Voor heel veel donateurs speelt een stukje eigenbelang mee. Bedrijven willen maar wat graag met hun naam op de radio gehoord worden. Maar zoals we al zo vaak zeggen: alles voor de centen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op schaal is dit best acceptabel. Als jij je cd verkoopt maak je indirect ook reclame voor je band.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef Zotheid het volgende:
Als kind was ik aqua "fan", tegenwoordig zijn ze allemaal fan van van ali b.
Iets stevigs, want de hele studio is verbouwd.quote:
toen ik kind was....was Lene ook kindquote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef Zotheid het volgende:
Als kind was ik aqua "fan", tegenwoordig zijn ze allemaal fan van van ali b.
En dat in pak m beet, 10 jaar tijd.quote:
Lekkerquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Iets stevigs, want de hele studio is verbouwd.
Idd, terwijl iedereen bang was dat ie het niet zou halen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef peaceman het volgende:
Rob is nog wel opvallend fit eigenlijk...
Ik dacht al, waar bleef je nouquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:
Plaats ik even 1 post nadat ik even weg ben geweest, zet ik meteen het topic vol...
Slechte timing.
De slaapgastquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Hoor ik Claudia de Breij nu in de studio?
Ja ze is slaapgast, maar slapen doet ze nog niet.quote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Grapjas! dat is de minst boeiende foto die je eruit hebt gepiktquote:
Mja, helaas welquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
En daar zet je dan het geluid van Ned 3 voor uitquote:
Trustenquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga 't nest in.
Luister/kijk ze verders
Vaak leven dat soort mensen in groepjes, daar jutten ze elkaar in op.quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef VoreG het volgende:
Waarom snappen sommige mensen zelf niet dat ze niet grappig zijn.
Is er dan niemand in hun omgeving die aangeeft dat ze het niet moeten doen...
Helaas nog niet..quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Felixa het volgende:
Ja ze is slaapgast, maar slapen doet ze nog niet.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grapjas! dat is de minst boeiende foto die je eruit hebt gepikt![]()
Staan echt een boel erg leuke foto's van haar op het net.
Zet het filter van de Google toolbar even uit joh.quote:Op zondag 23 december 2007 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
edit: kut je was me voor.
Is dit een quiz ofzo? Klinkt als iemand die het antwoord al weet.quote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duurt de lange versie meer dan een kwartier?
5:34 (heb ik even voor je opgezochtquote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duurt de lange versie meer dan een kwartier?
It wasn't mequote:Op zondag 23 december 2007 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Zit er weer iemand teveel te spammen op FOK! ?
Ff, is nog steeds niet vooruit te brandenquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef peaceman het volgende:
hmm fok was ff prut....
Kom je zo wel achterquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef Cootz het volgende:
Wie zijn die figuren nou die rondlopen in het glazen huis?
http://www.stage6.com/BOO(...)-Love---LED-ZEPPELIN (divx webplayer nodig)quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
5:34 (heb ik even voor je opgezocht)
Doe mijn bestquote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef Seraphina het volgende:
Zo, nog even luisteren voor het slapen gaan.
Is het Rihanna...beetje jammer.
Doen de nachtbrakers Michiel goed steunen vannacht? En Rob natuurlijk ook. Als je nog op bent als Gerard weer moet ben je wel HEUL erg.
Ja, ze zingt heel vals, maar het heeft wel watquote:Op zondag 23 december 2007 23:49 schreef Qunix het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
Ik ken het weer..... Dat heb ik wel een keer gezien ja... Ze zingt vals maar is erg vermakelijk
Dat is een liveversie man, die zijn wel vaker uitgerekt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.stage6.com/BOO(...)-Love---LED-ZEPPELIN (divx webplayer nodig)
film nog niet gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |