quote:Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, ik sloot toch?
Zullen we hier of in [SR @ 3FM #396] Tussenstand? Nooit meer wat van gehoord! doorgaan?
Ik wacht met smart op die video van Michiel en het telefoongesprek.quote:Op zondag 23 december 2007 16:47 schreef Piles het volgende:
Bert en Ernie
De compilatie van VeilingTV
VeilingTV van 22-12
Gerard & The Young Ones
Eensquote:Op zondag 23 december 2007 16:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik stel voor om door te gaan in [SR @ 3FM #396] Tussenstand? Nooit meer wat van gehoord! vanwege betere TT.
Of jullie moeten andere plannen hebben.
quote:The only one who could ever reach me
Was the son of a preacher man
The only boy who could ever teach me
Was the son of a preacher man
Yes he was, yes he was
Oh, yes he was
Ik ook, nog ff wachten op YouTubequote:Op zondag 23 december 2007 16:48 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op die video van Michiel en het telefoongesprek.
Ik zei dus:quote:Op zondag 23 december 2007 16:47 schreef Piles het volgende:
Bert en Ernie
VeilingTV van 22-12
Gerard & The Young Ones
quote:Hulde!Kan dat ook in de OP?
Ik ook!quote:Op zondag 23 december 2007 16:48 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op die video van Michiel en het telefoongesprek.
Staan in OPquote:Op zondag 23 december 2007 16:47 schreef Piles het volgende:
Bert en Ernie
VeilingTV van 22-12
Gerard & The Young Ones
Jij hier?quote:
Oh eh wacht, dat staat er alquote:Op zondag 23 december 2007 16:51 schreef Cootz het volgende:
Oh, hier zijn jullie!
[..]
Ik zei dus:
[..]
Maar zeker 1 van de mooiste momenten van SR07.quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JXU3NLif-8M die mag er ook bij.
Wel iets minder feestelijk
Goh, ik hier?quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet hem erbij...quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kip-pen-vel.. echt een van de moeilijkste momenten. Respect voor die gasten.quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kippenvel! Ik hoor nu trouwens ook pas zijn pijnlijke fout met de namen aan het eind...quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Triestquote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel dusquote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
Voor de verandering geen update en journaal...
Eeuh?quote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
Voor de verandering geen update en journaal...
Zit weer met tranen in m'n ogen...quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar baalde 'ie ook erg van volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kippenvel! Ik hoor nu trouwens ook pas zijn pijnlijke fout met de namen aan het eind...
Idd, wel te zien aan hoe hij zijn koptelefoon afgooide...quote:Op zondag 23 december 2007 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar baalde 'ie ook erg van volgens mij.
Ik hoop het wel jaquote:
Oei, heftig man....quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze het 'express' zouden doenquote:Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef Marc63 het volgende:
Indrukwekkend filmpje van Corton ook in de headlines.
Indrukwekkend inderdaad. De uitgebreide variant kwam gister al een keer langs. Later ook een audio-reportage waarbij ze in het glazen huis ook echt even moesten slikken cq. een traantje wegvegen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef Marc63 het volgende:
Indrukwekkend filmpje van Corton ook in de headlines.
Kan ik dat filmpje ergens nakijken? Want ik heb `m helaas net gemist...of komt `ie op het heel uur weer?quote:Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Indrukwekkend inderdaad. De uitgebreide variant kwam gister al een keer langs. Later ook een audio-reportage waarbij ze in het glazen huis ook echt even moesten slikken cq. een traantje wegvegen.
Als ik het goed heb staan alle verslagen van Eric Corton op het 3FM of SR-kanaal op YouTube.quote:Op zondag 23 december 2007 17:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Kan ik dat filmpje ergens nakijken? Want ik heb `m helaas net gemist...of komt `ie op het heel uur weer?
ja, dat moet ook gebeurenquote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja
Maar ondertussen ben ik ook bezig met het beoordelen van ECG's
Als je in de OP kijkt zijn er dat al wel meerquote:
omdat het toch 3FM blijftquote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je in de OP kijkt zijn er dat al wel meer
(en daarom snap ik het soms ook niet dat er nog zo vaak dezelfde platen worden gedraaid)
Hmm ik snap dat soms ook niet helemaal. Ik herinner me vorig jaar, had ik ook K`s Choice aangevraagd, en drie platen van hun stonden gewoon vrij hoog genoteerd, ik had er in al die dagen maar 1 gehoord...Ik vermoed dat het nu hetzelfde zal zijn, maar heeft iemand al iets van K`s Choice gehoord?quote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je in de OP kijkt zijn er dat al wel meer
(en daarom snap ik het soms ook niet dat er nog zo vaak dezelfde platen worden gedraaid)
En de muziekredactie toch niet teveel mensen wil wegjagen met vage shit.quote:
Juist daarom. Keuze genoeg, maar toch dringen ze ons sommige nummers op.quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze krijgen zo verschrikkelijk veel requests binnen....
quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Feivel1 het volgende:
Godsamme, ik word verslagen met mijn StreamRecordings tegen die PilesAap
Ik denk ook wel dat dat de reden is dat Kevin 's avonds en 's nachts de playlists samen moest stellen. In MYA komen ook nooit alleen maar de standaard platen voorbij.quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
En de muziekredactie toch niet teveel mensen wil wegjagen met vage shit.
Vage shit is juist leuk. 20 keer hetzelfde nummer zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
En de muziekredactie toch niet teveel mensen wil wegjagen met vage shit.
iddquote:
Toegevoegd, leuke url trouwens: HoERGDoqB5kquote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
3FM Serious Request VeilingTV 23-12-2007 16uur
Tja, zoals de slogan al doet vermoeden: Real Music, Real Peoplequote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef Seraphina het volgende:
Mag ik over het eerder geposte moment van Michiel nog even zeggen dat ik vind dat hij het supernetjes heeft opgevangen. Dat met die namen aan het einde vindt hij zelf echt een stuk erger dan de persoon in kwestie lijkt me (zelfs nog het feit dat `ie 5 dagen niets gegeten heeft buiten beschouwing gelaten).
Ja, maar het geeft hun ook de vrijheid de playlist niet al te afwijkend te maken van normaal...sja...zolang mensen die standaard dingen aanvragen...quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Juist daarom. Keuze genoeg, maar toch dringen ze ons sommige nummers op.
Precies, en verder deed `ie `t toppiequote:Op zondag 23 december 2007 17:19 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Tja, zoals de slogan al doet vermoeden: Real Music, Real People
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef D.Rose het volgende:
Vage shit is juist leuk. 20 keer hetzelfde nummer zit ik niet op te wachten
Toch is het al beter dan vorig jaarquote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Iets afwisselender was wel leuker geweest.
Over feesttent muziek gesproken... ik mis nog Plork en de Aannemers.quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef Impry het volgende:
WC Experience!!!
Gaaf nummertje hoor!Komen uit de buurt hier, echte feesttent muziek
Zat je tegen jezelf te praten, Hans?quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef -Hans- het volgende:
Na, zijn er weer 2 topics...
dacht al, wat is het rustig in dat andere topic.
Broek uit! Broek uit!
Hij heeft dit weekend al een pallet bier weggewerkt. Volgens mij kan hij gesprekken met zichzelf voeren zonder dat hij het in de gaten heeftquote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat je tegen jezelf te praten, Hans?
Gevoel kreeg ik idd wel.quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zat je tegen jezelf te praten, Hans?
quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend al een pallet bier weggewerkt. Volgens mij kan hij gesprekken met zichzelf voeren zonder dat hij het in de gaten heeft
Pallets is het populairste woord van SR 2007?quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend al een pallet bier weggewerkt. Volgens mij kan hij gesprekken met zichzelf voeren zonder dat hij het in de gaten heeft
Hier in het topic is het al wat langer een populair woord.quote:Op zondag 23 december 2007 17:30 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Pallets is het populairste woord van SR 2007?
Dat idee begin ik ook te krijgen, ja.quote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef Impry het volgende:
Volgens mij verschillen wij van mening broer
Ventilator, staat er al een uur of 5/6.quote:Op zondag 23 december 2007 17:36 schreef Qunix het volgende:
Volgens mij tocht t daar.... Kaarten achter hun waaien enzo...
Ah... okequote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ventilator, staat er al een uur of 5/6.
Wat zeiden ze nou, ik miste het ffquote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef Sirolf het volgende:
De regie: 'NEEEEEEEEEEEEEEEEE!'
Dan zal 't ook niet gelukt zijn. Nog een keertje proberen. Dan zou je wel een bevestigingsmail moeten krijgen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef ViscaBarca het volgende:
he alle fok-ers..ik heb uur geleden een request gedaan via de site..maar weet niet of het wel goed gegaan is. Nadat ik op de doe de donatie (of iets dergelijks) knop had gedrukt, kwam ik meteen weer op dezelfde pagina alleen dan zonder mijn gegevens..betekent dit dat mijn request goed gegaan is? ik heb overigens geen bevestiging mail gekregen..
Als je geen mail hebt gekregen, is je request ook niet doorgekomen. Nadat je op de knop hebt geklikt moet je op een nieuwe pagina met een bedank-melding terecht komen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef ViscaBarca het volgende:
he alle fok-ers..ik heb uur geleden een request gedaan via de site..maar weet niet of het wel goed gegaan is. Nadat ik op de doe de donatie (of iets dergelijks) knop had gedrukt, kwam ik meteen weer op dezelfde pagina alleen dan zonder mijn gegevens..betekent dit dat mijn request goed gegaan is? ik heb overigens geen bevestiging mail gekregen..
Dan lijkt het me dat het niet goed gegaan isquote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef ViscaBarca het volgende:
ik heb overigens geen bevestiging mail gekregen..
Zusje gezien?quote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es ff afwassen. Met schoon drinkwater.
Ok dan bedankt voor de info:) nog maar keertje proberen:)quote:Op zondag 23 december 2007 17:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal 't ook niet gelukt zijn. Nog een keertje proberen. Dan zou je wel een bevestigingsmail moeten krijgen.
Heeft Michiel nou gewoon geen smaak of ?quote:
Dat was een uitspraak van de meisjes zelf.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Heeft Michiel nou gewoon geen smaak of ?
Henk Westbroek
Mjah, beter dan Vlemmixquote:Op zondag 23 december 2007 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Het niveau gaat wel omhoog met Toine.
Was overigens niet sarcastisch bedoeld. Ik zou Toine nooit in het rijtje Vlemmix, Roelvink, Tekkel en Geit en Maik de Boer willen plaatsen.quote:
http://www.megaupload.com/?d=ZMS42ORJquote:Op zondag 23 december 2007 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmnee.. heb ik een linkje ergens gemist?
Tot nu toe was het inderdaad steeds om-en-om.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ekdom mag zo weer, Stenders mag nog even slapen. Michiel in de graveyard-shift lijkt me.
*click*quote:Op zondag 23 december 2007 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=ZMS42ORJ
Iedereen houdt massaal plas/koffie/kook/eet-pauze tijdens de headlinesquote:
Wat denk je Hans, zouden ze allemaal massaal aan het eten zijn geslagen? Of is er een pallet FOK!kers in de trein naar Den Haag gestapt?quote:Op zondag 23 december 2007 18:04 schreef -Hans- het volgende:
WAKKER WORDEN !
Het laatste zou wel tof zijn, maar gok toch een beetje het eerstequote:Op zondag 23 december 2007 18:05 schreef Sirolf het volgende:
Wat denk je Hans, zouden ze allemaal massaal aan het eten zijn geslagen? Of is er een pallet FOK!kers in de trein naar Den Haag gestapt?
Luisteren kan hier:quote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet iemand misschien of je ergens uitzendingen kan terugluisteren/zien?
Want ik ben nog even op zoek naar wat memorabele momenten van toen onze aanvragen werden gedraaid!
Audio via http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audioquote:Op zondag 23 december 2007 18:06 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet iemand misschien of je ergens uitzendingen kan terugluisteren/zien?
Want ik ben nog even op zoek naar wat memorabele momenten van toen onze aanvragen werden gedraaid!
Als jij een goede screen recorder hebt, die ook echt werktquote:Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef Sirolf het volgende:
Piles, kan jij die badeend-montage uit de headlines uploaden?
De berg poept een badeend?quote:Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef RHCPeter het volgende:
Wath is that coming out of the hill, is it a badeend
Zelf heb ik er Replay Screencast voor, maar da's betaalde software.quote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een goede screen recorder hebt, die ook echt werkt
Ok, bedankt jongens!quote:Op zondag 23 december 2007 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Audio via http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audio
Video via www.uitzendinggemist.nl en zoeken op 'request'.
Die moet ik ergens hebben, enig idee welke tijd dat was?quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik ben nog op zoek naar beelden van ons met Kersfees in Afrika op a4'tjes
Helaas, die heb ik niet op beeldquote:en naar het geluid van vanochtend rond half 6
WM Recorder 11quote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een goede screen recorder hebt, die ook echt werkt
Met die briefjes was rond 1.15 vannacht toch? Toen Michiel zei dat Rob het na 2-en zou draaien?quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, bedankt jongens!
Ja, ik ben nog op zoek naar beelden van ons met Kersfees in Afrika op a4'tjes en naar het geluid van vanochtend rond half 6
Neem jij de hele SR Op ofzo?quote:Op zondag 23 december 2007 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Die moet ik ergens hebben, enig idee welke tijd dat was?
[..]
Helaas, die heb ik niet op beeld
quote:Op zondag 23 december 2007 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Die moet ik ergens hebben, enig idee welke tijd dat was?
[..]
Helaas, die heb ik niet op beeld
Ow, ja het kan idd kwart over 1 geweest zijnquote:Op zondag 23 december 2007 18:14 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Met die briefjes was rond 1.15 vannacht toch? Toen Michiel zei dat Rob het na 2-en zou draaien?
Kippenvel idd..quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JXU3NLif-8M
Wát een kippenvel...
Die heb ik, maar die neemt streams opquote:
Ik eerst ook stukken, maar aangezien ik altijd te laat ben laat ik m nu maar lopenquote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Neem jij de hele SR Op ofzo?
Ik stukkies.
Die van half 6 (geluid) staat gewoon online, heb ff gezocht... rond de 11e minuut van het betreffende uur... dus iets eerder dan half 6quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wij stonden vanaf rond half 2 gisterenavond met die a4'tjes.
En om 2 uur is het gedraaid, daar heb ik geluid van. Om 4 uur nog een keer, ook geluid.
Alleen niet van de laatste keer om half 6.
Ow thanks. Inderdaad. Ik heb 'm gelijk gevonden!quote:Op zondag 23 december 2007 18:24 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Die van half 6 (geluid) staat gewoon online, heb ff gezocht... rond de 11e minuut van het betreffende uur... dus iets eerder dan half 6
Haha, ja ik kende dit al langer dus. Maar ik vond het wel toepasselijk om aan te vragen ivm met drinkwater in Afrika. Maar dat het zo aanslaat bij die dj's ook, had ik niet gedachtquote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Dit blijft toch echt een van de weinige kerstliedjes die ik ook echt tof vind.
Ik denk adt dat wel te doen is, alleen is het tamelijk moeilijk om op uitzendinggemist te bepalen naar welk uur je zit te kijken.. er staat wel een datum. Dus dat wordt ff wachten tot 23-12 online staat en dan het eerste donkere stuk (buiten danquote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ow thanks. Inderdaad. Ik heb 'm gelijk gevonden!
Dat is mooi.
Alleen een filmpje terughalen wordt wat lastiger waarschijnlijk
Misschien dat Piles nog even kan kijken in zijn archiefquote:Op zondag 23 december 2007 18:27 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik denk adt dat wel te doen is, alleen is het tamelijk moeilijk om op uitzendinggemist te bepalen naar welk uur je zit te kijken.. er staat wel een datum. Dus dat wordt ff wachten tot 23-12 online staat en dan het eerste donkere stuk (buiten dan) maar even doorzoeken ofzo..
Als je in de videoplayer klikt op 'meer afleveringen' (aan de rechterkant) zie je wel een begin-tijdstip.quote:Op zondag 23 december 2007 18:27 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik denk adt dat wel te doen is, alleen is het tamelijk moeilijk om op uitzendinggemist te bepalen naar welk uur je zit te kijken.. er staat wel een datum. Dus dat wordt ff wachten tot 23-12 online staat en dan het eerste donkere stuk (buiten dan) maar even doorzoeken ofzo..
Ik snap ook niet dat de rest wel ging slapen. Zoiets maak je maar één keer mee (laten we daar even van uit gaan tenminste), ik zou dan gewoon gezorgd hebben dat ik de dag erna niet te veel op het programma had en genieten maar van die nacht!quote:Op zondag 23 december 2007 18:27 schreef tha_dark het volgende:
Is Guus trouwens weer naar huis?
Was echt een leuke gast, eentje die teminste heel de nacht opbleef en meedeed enzo.
Hier ook maar 1 paginaquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Marc63 het volgende:
Gelukkig, maar 1 pagina gemist tijdens het eten.
Als je de tijd ongeveer weet kan ik wel ff kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Misschien dat Piles nog even kan kijken in zijn archief
Want wij willen toch nog wel erg graag die beelden van ons met die bordjes terugzien!
Meteen ff gekeken, das handig ja! Maar dat betekent zo te zien helaas dus ook dat niet alles online komt en het Kersfees in Afrika stuk ook niet...quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je in de videoplayer klikt op 'meer afleveringen' (aan de rechterkant) zie je wel een begin-tijdstip.
Ik denk dat wij ongeveer vanaf kwart over één daar stonden met die bordjes. Tot twee uur toen het liedje net na het nieuws gedraaid werd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je de tijd ongeveer weet kan ik wel ff kijken
Ik ga een keer kijken, nu eerst Sirolf blij maken met de badeendenquote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ongeveer vanaf kwart over één daar stonden met die bordjes. Tot twee uur toen het liedje net na het nieuws gedraaid werd.
Ja idd, maar tussen half 6 en half 7 voelde ik me toch wel erg alleen in het topic. Kon gewoon 5 op een rij met mezelf spelen. Is vrij zeldzaam in deze reeksquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de rest wel ging slapen. Zoiets maak je maar één keer mee (laten we daar even van uit gaan tenminste), ik zou dan gewoon gezorgd hebben dat ik de dag erna niet te veel op het programma had en genieten maar van die nacht!
Ok, alvast bedankt!quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga een keer kijken, nu eerst Sirolf blij maken met de badeenden
quote:Op zondag 23 december 2007 18:24 schreef -Hans- het volgende:
It's christmas time
Welkom aan het volk die net het topic betreden![]()
Nee, ik struikel half over een doos hier op de grondquote:Op zondag 23 december 2007 18:24 schreef Sirolf het volgende:
Binnenrollen... ben je al aan het eerste kerstdiner begonnen?
Heb je iets gebruikt?quote:Op zondag 23 december 2007 18:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie sneeuwvlokken! Of begin ik ook al te hallucineren?
Wahaha! DAT ging er dus vandaag ook door m`n hoofd heen!quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef Remzz het volgende:
Zou Giel nu ook na Serious Request gewoon 3 uurtjes per dag aangevraagde plaatjes aan en afkondigen? Ik zie het eigenlijk niet echt voor me.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef MariaMena het volgende:
"Je hebt wel grotere stadions leeggespeeld"![]()
Zingen van Guus was wel tof, vooral toen die Oerend Hard ging zingenquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Seraphina het volgende:
Argh, ik zie door de bomen het bos niet meer te zien. Ik kan videobeelden op uitzendinggemist vinden dus?
Wil graag het zingen van Guus van vannacht zien en nog wel meer hahaha.
Hoe laat was het bellen met StuBru?the Wombats
Dit is `m gewoon hoor, mensuh, the anthem!!!!!!!! Geen twijfel!
quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag!
Ben ook weer wakker! Gisteravond/nacht was echt geweldige radio. Vooral 3x Kerstfeest in Afrika snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |