Wel dusquote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
Voor de verandering geen update en journaal...
Eeuh?quote:Op zondag 23 december 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
Voor de verandering geen update en journaal...
Zit weer met tranen in m'n ogen...quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JXU3NLif-8M die mag er ook bij.
Wel iets minder feestelijk
Daar baalde 'ie ook erg van volgens mij.quote:Op zondag 23 december 2007 16:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kippenvel! Ik hoor nu trouwens ook pas zijn pijnlijke fout met de namen aan het eind...
Idd, wel te zien aan hoe hij zijn koptelefoon afgooide...quote:Op zondag 23 december 2007 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar baalde 'ie ook erg van volgens mij.
Ik hoop het wel jaquote:
Oei, heftig man....quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JXU3NLif-8M die mag er ook bij.
Wel iets minder feestelijk
Inderdaad, alsof ze het 'express' zouden doenquote:Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef Marc63 het volgende:
Indrukwekkend filmpje van Corton ook in de headlines.
Indrukwekkend inderdaad. De uitgebreide variant kwam gister al een keer langs. Later ook een audio-reportage waarbij ze in het glazen huis ook echt even moesten slikken cq. een traantje wegvegen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef Marc63 het volgende:
Indrukwekkend filmpje van Corton ook in de headlines.
Kan ik dat filmpje ergens nakijken? Want ik heb `m helaas net gemist...of komt `ie op het heel uur weer?quote:Op zondag 23 december 2007 17:05 schreef Cootz het volgende:
[..]
Indrukwekkend inderdaad. De uitgebreide variant kwam gister al een keer langs. Later ook een audio-reportage waarbij ze in het glazen huis ook echt even moesten slikken cq. een traantje wegvegen.
Als ik het goed heb staan alle verslagen van Eric Corton op het 3FM of SR-kanaal op YouTube.quote:Op zondag 23 december 2007 17:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Kan ik dat filmpje ergens nakijken? Want ik heb `m helaas net gemist...of komt `ie op het heel uur weer?
ja, dat moet ook gebeurenquote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja
Maar ondertussen ben ik ook bezig met het beoordelen van ECG's
Als je in de OP kijkt zijn er dat al wel meerquote:
omdat het toch 3FM blijftquote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je in de OP kijkt zijn er dat al wel meer
(en daarom snap ik het soms ook niet dat er nog zo vaak dezelfde platen worden gedraaid)
Hmm ik snap dat soms ook niet helemaal. Ik herinner me vorig jaar, had ik ook K`s Choice aangevraagd, en drie platen van hun stonden gewoon vrij hoog genoteerd, ik had er in al die dagen maar 1 gehoord...Ik vermoed dat het nu hetzelfde zal zijn, maar heeft iemand al iets van K`s Choice gehoord?quote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je in de OP kijkt zijn er dat al wel meer
(en daarom snap ik het soms ook niet dat er nog zo vaak dezelfde platen worden gedraaid)
En de muziekredactie toch niet teveel mensen wil wegjagen met vage shit.quote:
Juist daarom. Keuze genoeg, maar toch dringen ze ons sommige nummers op.quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze krijgen zo verschrikkelijk veel requests binnen....
quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Feivel1 het volgende:
Godsamme, ik word verslagen met mijn StreamRecordings tegen die PilesAap
Ik denk ook wel dat dat de reden is dat Kevin 's avonds en 's nachts de playlists samen moest stellen. In MYA komen ook nooit alleen maar de standaard platen voorbij.quote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
En de muziekredactie toch niet teveel mensen wil wegjagen met vage shit.
Vage shit is juist leuk. 20 keer hetzelfde nummer zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 23 december 2007 17:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
En de muziekredactie toch niet teveel mensen wil wegjagen met vage shit.
iddquote:
Toegevoegd, leuke url trouwens: HoERGDoqB5kquote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
3FM Serious Request VeilingTV 23-12-2007 16uur
Tja, zoals de slogan al doet vermoeden: Real Music, Real Peoplequote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef Seraphina het volgende:
Mag ik over het eerder geposte moment van Michiel nog even zeggen dat ik vind dat hij het supernetjes heeft opgevangen. Dat met die namen aan het einde vindt hij zelf echt een stuk erger dan de persoon in kwestie lijkt me (zelfs nog het feit dat `ie 5 dagen niets gegeten heeft buiten beschouwing gelaten).
Ja, maar het geeft hun ook de vrijheid de playlist niet al te afwijkend te maken van normaal...sja...zolang mensen die standaard dingen aanvragen...quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Juist daarom. Keuze genoeg, maar toch dringen ze ons sommige nummers op.
Precies, en verder deed `ie `t toppiequote:Op zondag 23 december 2007 17:19 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Tja, zoals de slogan al doet vermoeden: Real Music, Real People
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef D.Rose het volgende:
Vage shit is juist leuk. 20 keer hetzelfde nummer zit ik niet op te wachten
Toch is het al beter dan vorig jaarquote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Iets afwisselender was wel leuker geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |