Over feesttent muziek gesproken... ik mis nog Plork en de Aannemers.quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef Impry het volgende:
WC Experience!!!
Gaaf nummertje hoor!Komen uit de buurt hier, echte feesttent muziek
Zat je tegen jezelf te praten, Hans?quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef -Hans- het volgende:
Na, zijn er weer 2 topics...
dacht al, wat is het rustig in dat andere topic.
Broek uit! Broek uit!
Hij heeft dit weekend al een pallet bier weggewerkt. Volgens mij kan hij gesprekken met zichzelf voeren zonder dat hij het in de gaten heeftquote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat je tegen jezelf te praten, Hans?
Gevoel kreeg ik idd wel.quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zat je tegen jezelf te praten, Hans?
quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend al een pallet bier weggewerkt. Volgens mij kan hij gesprekken met zichzelf voeren zonder dat hij het in de gaten heeft
Pallets is het populairste woord van SR 2007?quote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend al een pallet bier weggewerkt. Volgens mij kan hij gesprekken met zichzelf voeren zonder dat hij het in de gaten heeft
Hier in het topic is het al wat langer een populair woord.quote:Op zondag 23 december 2007 17:30 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Pallets is het populairste woord van SR 2007?
Dat idee begin ik ook te krijgen, ja.quote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef Impry het volgende:
Volgens mij verschillen wij van mening broer
Ventilator, staat er al een uur of 5/6.quote:Op zondag 23 december 2007 17:36 schreef Qunix het volgende:
Volgens mij tocht t daar.... Kaarten achter hun waaien enzo...
Ah... okequote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ventilator, staat er al een uur of 5/6.
Wat zeiden ze nou, ik miste het ffquote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef Sirolf het volgende:
De regie: 'NEEEEEEEEEEEEEEEEE!'
Dan zal 't ook niet gelukt zijn. Nog een keertje proberen. Dan zou je wel een bevestigingsmail moeten krijgen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef ViscaBarca het volgende:
he alle fok-ers..ik heb uur geleden een request gedaan via de site..maar weet niet of het wel goed gegaan is. Nadat ik op de doe de donatie (of iets dergelijks) knop had gedrukt, kwam ik meteen weer op dezelfde pagina alleen dan zonder mijn gegevens..betekent dit dat mijn request goed gegaan is? ik heb overigens geen bevestiging mail gekregen..
Als je geen mail hebt gekregen, is je request ook niet doorgekomen. Nadat je op de knop hebt geklikt moet je op een nieuwe pagina met een bedank-melding terecht komen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef ViscaBarca het volgende:
he alle fok-ers..ik heb uur geleden een request gedaan via de site..maar weet niet of het wel goed gegaan is. Nadat ik op de doe de donatie (of iets dergelijks) knop had gedrukt, kwam ik meteen weer op dezelfde pagina alleen dan zonder mijn gegevens..betekent dit dat mijn request goed gegaan is? ik heb overigens geen bevestiging mail gekregen..
Dan lijkt het me dat het niet goed gegaan isquote:Op zondag 23 december 2007 17:38 schreef ViscaBarca het volgende:
ik heb overigens geen bevestiging mail gekregen..
Zusje gezien?quote:Op zondag 23 december 2007 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es ff afwassen. Met schoon drinkwater.
Ok dan bedankt voor de info:) nog maar keertje proberen:)quote:Op zondag 23 december 2007 17:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal 't ook niet gelukt zijn. Nog een keertje proberen. Dan zou je wel een bevestigingsmail moeten krijgen.
Heeft Michiel nou gewoon geen smaak of ?quote:
Dat was een uitspraak van de meisjes zelf.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Heeft Michiel nou gewoon geen smaak of ?
Henk Westbroek
Mjah, beter dan Vlemmixquote:Op zondag 23 december 2007 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Het niveau gaat wel omhoog met Toine.
Was overigens niet sarcastisch bedoeld. Ik zou Toine nooit in het rijtje Vlemmix, Roelvink, Tekkel en Geit en Maik de Boer willen plaatsen.quote:
http://www.megaupload.com/?d=ZMS42ORJquote:Op zondag 23 december 2007 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmnee.. heb ik een linkje ergens gemist?
Tot nu toe was het inderdaad steeds om-en-om.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ekdom mag zo weer, Stenders mag nog even slapen. Michiel in de graveyard-shift lijkt me.
*click*quote:Op zondag 23 december 2007 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=ZMS42ORJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |