je hebt pech, hier is hij leeg...quote:Op zondag 23 december 2007 05:03 schreef BonJovi het volgende:
wij willen ook wijn!
is dat de nieuwe afkorting?quote:Op zondag 23 december 2007 05:04 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil Ramsey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
welterustenquote:Op zondag 23 december 2007 05:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem net het laatste slokje, het is op, en bovendien is het gewoon niet leuk meer, dat getrommel enzo.
Doeggggg
Zit nog lekker aan de pizza + bierquote:
Werken op een brouwerijquote:
Hoeveel zijn dat er ? Heb er geen zin in eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2007 08:11 schreef borisz het volgende:
alle topics van de nacht teruggelezen [afbeelding]
hoogtepunt is dat seriousrequeststar opgeruimd is van dit forumquote:Op zondag 23 december 2007 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er ? Heb er geen zin in eigenlijk, kun je een samenvatting geven ?
Hoe was Guus trouwens als loge ? Ik vind het wel een toffe gast en bij de lama's was ie ook goed. Hoe wassie hier ?
quote:Op zondag 23 december 2007 08:17 schreef borisz het volgende:
[..]
hoogtepunt is dat seriousrequeststar opgeruimd is van dit forum
het was kloon 385 hier ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]Eindelijk
, Domien ken jij die SRstar persoon ? het is er echt geen van jullie he
?
Ah okquote:Op zondag 23 december 2007 08:20 schreef borisz het volgende:
[..]
het was kloon 385 hier ofzo [afbeelding]
Dat dan weer welquote:Op zondag 23 december 2007 08:24 schreef borisz het volgende:
geen idee [afbeelding]
weg is weg [afbeelding]
Jammer dat ie Michiel er niet voor wakker maaktquote:
Ik denk dat Rob Michiel ook wat nachtrust guntquote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat ie Michiel er niet voor wakker maakt.
Snel je tekst editen hequote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan die vent die hun shakes maakt [ afbeelding ] [ afbeelding ] . Zo'n doping gebruiker die pretendeert gezond te leven enzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 08:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob Michiel ook wat nachtrust gunt [afbeelding]
Jupquote:Op zondag 23 december 2007 08:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Snel je tekst editen he [afbeelding]
Ik heb echt geen flauw idee... Ik denk niet dat één van onze medewerkers op die manier zou posten, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 december 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]Eindelijk
, Domien ken jij die SRstar persoon ? het is er echt geen van jullie he
?
quote:Op zondag 23 december 2007 08:42 schreef borisz het volgende:
rare vogel ja
Dat idee had ik alquote:Op zondag 23 december 2007 08:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee... Ik denk niet dat één van onze medewerkers op die manier zou posten, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 23 december 2007 08:51 schreef borisz het volgende:
oh Guus was de hele nacht wakker [afbeelding]
Toch jammer dat ik vannacht besloot mp3's te luisteren ipv 3fmquote:
Mij ook, ik heb genotenquote:Op zondag 23 december 2007 09:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me OPVEGEN, hahahahahahahahaha! Ik had dit nog niet gezien, hahahahahahahahahahahaha! Living Doll door Gerard, hahahahaha! Oh my gód, hahahahahah!
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Ik wordt er ook net mee wakker. GE-WEL-DIGquote:Op zondag 23 december 2007 09:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me OPVEGEN, hahahahahahahahaha! Ik had dit nog niet gezien, hahahahahahahahahahahaha! Living Doll door Gerard, hahahahaha! Oh my gód, hahahahahah!
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Ow, dat heb ik gemistquote:Op zondag 23 december 2007 08:17 schreef borisz het volgende:
[..]
hoogtepunt is dat seriousrequeststar opgeruimd is van dit forum
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 23 december 2007 09:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die Update zometeen.
quote:Op zondag 23 december 2007 09:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik wordt er ook net mee wakker. GE-WEL-DIG
En hij staat op joetjoep! http://youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY
Zie de SR Update van Domien van gisteren, staat een linkje naar in de OPquote:Op zondag 23 december 2007 09:33 schreef Seraphina het volgende:
Bert & Ernie![]()
Moet dat van gisteren maar even terugluisteren
Staat inmiddels op de comp. Nu geen tijd om te luisteren hahahaha!quote:Op zondag 23 december 2007 09:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zie de SR Update van Domien van gisteren, staat een linkje naar in de OP
Daarom zei ik ook zondagmiddagquote:Op zondag 23 december 2007 09:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou, die begin pas om 11 uur!
lijkt mij niet vreemd.quote:Op zondag 23 december 2007 09:55 schreef Impry het volgende:
En Gerard geeft ook aan dat hij volgend jaar niet in het Glazen Huis wil, jaartje sabatical.
Nee, Rob.quote:Op zondag 23 december 2007 09:57 schreef MariaMena het volgende:
Heb ik iets gemist? Michiel was toch van 22:00-02:00 en dan Rob Stenders van 02:00-06:00 waarna Gerard van 06:00-10:00.. dan is Michiel toch weer?
Ja, zeker, is ook wel goed denk ik, moet niet té gewoon worden. Net wat Giel Beelen ook al aangaf, het blijft niet meer bijzonder als je elk jaar erin zit. (en je kunt geen normale kerst vieren)quote:Op zondag 23 december 2007 09:55 schreef Impry het volgende:
En Gerard geeft ook aan dat hij volgend jaar niet in het Glazen Huis wil, jaartje sabatical.
Die kids van `m mogen papa idd wel eens gewoon met kerst meemakenquote:Op zondag 23 december 2007 09:55 schreef Impry het volgende:
Mag ookquote:Op zondag 23 december 2007 10:04 schreef Broekie het volgende:
Nee, volgend jaar het Glazen Huis gewoon weer op de Neude!
Utrecht blijft gewoon het meest praktisch, centraal gelegen in het land en daardoor voor alle uithoeken even goed bereikbaar, 't Neude is een prima plein er voor, vanuit Hilversum is men ook zo in Utrecht dus het scheelt voor de 3FMers ook een hoop heen en weer gereis, en bovendien heeft Utrecht gewoon een bepaalde band met het Glazen Huisquote:Op zondag 23 december 2007 10:05 schreef Seraphina het volgende:
Is dat niet een leuk idee voor volgend jaar eigenlijk? Stemmen op welke stad het wordt? Kan natuurlijk eerste gekeken worden wat praktisch haalbaar is (zowel qua organisatie en qua reistijd; ik vind Groningen een leuk idee, maar valt eigenlijk al bij voorbaat af) en dan een aantal opties om op te stemmen.
Allemaal waar. Maar onder de rivieren is het mooierquote:Op zondag 23 december 2007 10:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Utrecht blijft gewoon het meest praktisch, centraal gelegen in het land en daardoor voor alle uithoeken even goed bereikbaar, 't Neude is een prima plein er voor, vanuit Hilversum is men ook zo in Utrecht dus het scheelt voor de 3FMers ook een hoop heen en weer gereis, en bovendien heeft Utrecht gewoon een bepaalde band met het Glazen Huis
Inderdaad. Den Haag is te ver weg voor mij op het moment (omg. Zwolle) om zo even naar heen te reizen. Was het in Utrecht dan was ik er zo.quote:Op zondag 23 december 2007 10:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Utrecht blijft gewoon het meest praktisch, centraal gelegen in het land en daardoor voor alle uithoeken even goed bereikbaar, 't Neude is een prima plein er voor, vanuit Hilversum is men ook zo in Utrecht dus het scheelt voor de 3FMers ook een hoop heen en weer gereis, en bovendien heeft Utrecht gewoon een bepaalde band met het Glazen Huis
Toen ik uiteindelijk sliep (was moeilijk om de TV uit te zetten terwijl Michiel nog bezig was, vooral omdat je ook erg goed kon zien dat hij behoorlijk emotioneel was, maar om ongeveer half 1 lukte het) wel jaquote:Op zondag 23 december 2007 10:05 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Mag ook. Lekker centraal.
Lekker geslapen?
Zekers!quote:Op zondag 23 december 2007 10:09 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Allemaal waar. Maar onder de rivieren is het mooier
Ik heb mijn duit al in het zakje gedaan iig door Gerard te 'verwarren' met Robquote:Op zondag 23 december 2007 09:26 schreef Broekie het volgende:
Domien, succes met je SR Update zometeen.
Eens kijken of Gerard je dit keer niet weer met iemand anders verward
Haha gelukkig. Maareh, kan ik dat terugkijken van Michiel...?quote:Op zondag 23 december 2007 10:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toen ik uiteindelijk sliep (was moeilijk om de TV uit te zetten terwijl Michiel nog bezig was, vooral omdat je ook erg goed kon zien dat hij behoorlijk emotioneel was, maar om ongeveer half 1 lukte het) wel ja
Sinds half tien niet echt. Gerard ging Rob (en dus ook Michiel) met een cowbell wakker maken.quote:
Gaarne!quote:Op zondag 23 december 2007 09:54 schreef Seraphina het volgende:
Glazen Huis 2009 in Tilburg!
Zal zo eens SMS-en als ik achter m'n vaste PC zit en programmaatje heb om printscreentjes te makenquote:Op zondag 23 december 2007 10:27 schreef MariaMena het volgende:
Ik vermoed dat er momenteel even geen smsjes binnenkomen? Fokkers, kom is in actie! De SMS TV etc. naar 3333 staat er nu al 2 minuten?
Alsjebliéft zeg! Ben blij dat ik daar na 19 jaar weg ben!quote:Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaarne!
Gezellig op de Heuvel en dan die witte zwerver iedereen om 'n hille of 'n halven euro vragen voor 't goeie doel.
...staat dat online?quote:Op zondag 23 december 2007 10:05 schreef Broekie het volgende:
even op Uitzending Gemist het stuk van Domien op de Schaatsbaan terug wilde kijken
Ik heb geen idee! Maar hij staat niet in de pc, dus dan heb je al wat minder kans dat hij op korte termijn wordt gedraaid...quote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef Damzkieee het volgende:
Hé Domien bestaat de kans nog dat Editors - Weight of the world gedraaid gaat worden?
Of wordt ie sowieso in de top SR gedraaid?
quote:Op zondag 23 december 2007 10:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar hij staat niet in de pc, dus dan heb je al wat minder kans dat hij op korte termijn wordt gedraaid...
Hmm, heb mijne nog niet gezien...quote:Op zondag 23 december 2007 10:38 schreef MariaMena het volgende:
Je komt vrij makkelijk door de SMS heen :-)
[ afbeelding ]
(P.s. best dom van me.. had natuurlijk 24/6 moeten zijn... *zucht*)
Danku! Nog één keer... Jammer hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
Je deed/doet het anders heel goed hoor!
Heeft iedereen zo'n mooi kenmerk?quote:Het bedrag wordt over enkele dagen van je rekening afgeschreven onder vermelding van kenmerk 3FM19990.
Ja.. Mijn wekker gaat vanaf dinsdag een week lang om 3 uur 's nachts.quote:Op zondag 23 december 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
zijn de DJ shifts daar al bekend van ?
Oh! Staat 'ie in de keuzelijst? Dan is 'ie gewoon aanwezig op 't Plein!!quote:Op zondag 23 december 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet hem dan ook niet in de keuzelijst. Dan had ik wel Bones gekozen...
Toch een geeltje op gezet!
Neequote:Op zondag 23 december 2007 10:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft iedereen zo'n mooi kenmerk?
en Antiroos belt je wakker ?quote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja.. Mijn wekker gaat vanaf dinsdag een week lang om 3 uur 's nachts.
Volgens mij wordt het nu ook wel weer wat drukkerquote:Op zondag 23 december 2007 10:39 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hmm, heb mijne nog niet gezien...
Nou, het is nu inmiddels na 11:00, dus bij deze nog een keer: geniet van je vrije zondagmiddag!quote:Op zondag 23 december 2007 11:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet!!
Ben jij die uitspraak ook al zo zat?quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 11:14 schreef Ambrosius het volgende:
"Oudjaar is zo 2007", aldus de tekst op het shirt van Michiel.
geweldig t-shirt weerquote:Op zondag 23 december 2007 11:14 schreef Ambrosius het volgende:
jaquote:Op zondag 23 december 2007 11:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ben jij die uitspraak ook al zo zat?
Ik weet niet wat het is. Michiel en Gerard herhalen ook hun uitspraken alsof ze krassen op hun tongen hebben, maar bij die twee kan ik dat prima hebben en blijven ze ook gewoon goed.
Maar die uitspraak van Rob kwam me na de eerste paar keer al de neus uit...
quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Jij
Met een ei
In de wei
Bij mij
Maar dan door Paul de Leeuw
Ja, de T-Shirts van NooitMeerWassen.nl zijn geweldig. Jammer alleen dat ze zo duur zijn, doet de naam niet echt eer aan, je zou failliet zijn aan het eind van het jaar als je nooit meer zou wassenquote:
Yepp!quote:Op zondag 23 december 2007 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domien, weet jij of in de tussenstand van 850k ook de opbrengsten van het callcenter zijn verwerkt
Staat vanaf morgen op 3FM.nl!quote:Op zondag 23 december 2007 11:23 schreef borisz het volgende:
Domien heb je een schema van wie en hoe laat draait tijdens de top SR ?
Oh, jij weet het dus ook niet?quote:
Ik heb echt geen flauw idee! Google ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 11:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, jij weet het dus ook niet?
Ik dacht dat het misschien een insiders comment was, maar kennelijk dus alleen inside Rob zelf
Owkiedokiequote:
Nee, die bron had ik ook al geraadpleegd inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 11:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee! Google ook niet.
Zitten er veel 'bekende' namen tussen of hoop nacht DJ's ? Dat hoop ik zelf vooral. Laat de rab, C&S, etc maar even een weekje vakantie nemenquote:Op zondag 23 december 2007 11:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Staat vanaf morgen op 3FM.nl!
quote:Op zondag 23 december 2007 11:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, jij weet het dus ook niet?
Ik dacht dat het misschien een insiders comment was, maar kennelijk dus alleen inside Rob zelf
Of een jaartje...quote:Op zondag 23 december 2007 11:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Zitten er veel 'bekende' namen tussen of hoop nacht DJ's ? Dat hoop ik zelf vooral. Laat de rab, C&S, etc maar even een weekje vakantie nemen
Zekers ja!quote:Op zondag 23 december 2007 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tom Clay.
Lang of niet.. schitterend nummer..
Ze zijn met de autoquote:Op zondag 23 december 2007 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eerste trein van de dag uit de provincie is aangekomen!
Rab valt wel mee. Meer iets tegen Kneuscoen en Kneussanderquote:Op zondag 23 december 2007 11:35 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Heey wat heb jij nou tegen die Paul Rabbering?
Owjw dacht dat je gisteren zei dat je Rab niks vondquote:Op zondag 23 december 2007 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rab valt wel mee. Meer iets tegen Kneuscoen en Kneussander.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hm... nee, iig minder kut dan de eerder genoemde figurenquote:Op zondag 23 december 2007 11:37 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Owjw dacht dat je gisteren zei dat je Rab niks vond
Geniaalquote:Op zondag 23 december 2007 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY.
Klopt en qua sfeer is Den Bosch ook wat beter. (en de markt is qua ligging in de stad ook beter dan de heuvel in Tilburg)quote:Op zondag 23 december 2007 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat idee om naar Tilburg te gaan met het Glazen Huis niet echt geweldig... Tilburg ligt topografisch en strategisch gewoon zwaar ongunstig... Den Bosch is dan gewoon een veel betere optie... qua knooppunt van wegen en openbaar vervoer
Was fantastischquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 11:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Was fantastischLag helemaal dubbel in bed
quote:Heb vannacht trouwens gedroomd over Fok!Dat we met z'n allen zo veeel mogelijk gingen posten (echt onzinposts) om zo hoger te komen dan 10.34 posts per minuut
quote:Op zondag 23 december 2007 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heeft de dokter je al iets voorgeschreven?
HAHAHA. Ja, een historische FOK! (en SR)-dagquote:Op zondag 23 december 2007 11:45 schreef Impry het volgende:
[..]Ik hoop dat het maar eenmalig is
Ben altijd wel een 'naar-aanleiding-van-vorige-dag-dromer' en het was gisteren een redelijk Fok!kerige dag
Of vandaag.quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef borisz het volgende:
ik had ingezet op 400 topics voor het einde van het jaar, maar dat wordt gewoon morgen
quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik had gewoon op Purplerose na de meeste posts gisteren
Ik ben ook vanaf een uur of 13.30 weg tot omstreeks middernacht... afhankelijk van mijn alcoholische toestand ga ik dan beslissen of het weer nachtbraken of braken wordtquote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef Zotheid het volgende:
Heey dat is een vriendin van m'n moeder.
Vandaag ga ik niet zoveel meekrijgen van SR, heb met een vriend afgesproken en ga naar m'n pa toe.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153quote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Is dat dat lijstje eerder in de reeks of staat dat in een ander topic?
thnx!quote:Op zondag 23 december 2007 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153
Ik denk dat ik er komende nacht hierbij benquote:Op zondag 23 december 2007 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook vanaf een uur of 13.30 weg tot omstreeks middernacht... afhankelijk van mijn alcoholische toestand ga ik dan beslissen of het weer nachtbraken of braken wordt
wist niet dat die nog/weer bijgehouden werdenquote:Op zondag 23 december 2007 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat de bruid er heel blij mee was eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2007 11:50 schreef Zotheid het volgende:
Oja, huwelijk.
Toch maar wele ven tijd maken om te kijken.
http://piles.nl/3fm.php#bottomquote:Op zondag 23 december 2007 11:52 schreef Cootz het volgende:
[..]En waar waren ook alweer die stats voor hoe snel de 3FM topics gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |