Werken op een brouwerijquote:
Hoeveel zijn dat er ? Heb er geen zin in eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2007 08:11 schreef borisz het volgende:
alle topics van de nacht teruggelezen [afbeelding]
hoogtepunt is dat seriousrequeststar opgeruimd is van dit forumquote:Op zondag 23 december 2007 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er ? Heb er geen zin in eigenlijk, kun je een samenvatting geven ?
Hoe was Guus trouwens als loge ? Ik vind het wel een toffe gast en bij de lama's was ie ook goed. Hoe wassie hier ?
quote:Op zondag 23 december 2007 08:17 schreef borisz het volgende:
[..]
hoogtepunt is dat seriousrequeststar opgeruimd is van dit forum
het was kloon 385 hier ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]Eindelijk
, Domien ken jij die SRstar persoon ? het is er echt geen van jullie he
?
Ah okquote:Op zondag 23 december 2007 08:20 schreef borisz het volgende:
[..]
het was kloon 385 hier ofzo [afbeelding]
Dat dan weer welquote:Op zondag 23 december 2007 08:24 schreef borisz het volgende:
geen idee [afbeelding]
weg is weg [afbeelding]
Jammer dat ie Michiel er niet voor wakker maaktquote:
Ik denk dat Rob Michiel ook wat nachtrust guntquote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat ie Michiel er niet voor wakker maakt.
Snel je tekst editen hequote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan die vent die hun shakes maakt [ afbeelding ] [ afbeelding ] . Zo'n doping gebruiker die pretendeert gezond te leven enzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 08:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob Michiel ook wat nachtrust gunt [afbeelding]
Jupquote:Op zondag 23 december 2007 08:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Snel je tekst editen he [afbeelding]
Ik heb echt geen flauw idee... Ik denk niet dat één van onze medewerkers op die manier zou posten, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 december 2007 08:19 schreef DaMook het volgende:
[..]Eindelijk
, Domien ken jij die SRstar persoon ? het is er echt geen van jullie he
?
quote:Op zondag 23 december 2007 08:42 schreef borisz het volgende:
rare vogel ja
Dat idee had ik alquote:Op zondag 23 december 2007 08:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee... Ik denk niet dat één van onze medewerkers op die manier zou posten, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 23 december 2007 08:51 schreef borisz het volgende:
oh Guus was de hele nacht wakker [afbeelding]
Toch jammer dat ik vannacht besloot mp3's te luisteren ipv 3fmquote:
Mij ook, ik heb genotenquote:Op zondag 23 december 2007 09:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me OPVEGEN, hahahahahahahahaha! Ik had dit nog niet gezien, hahahahahahahahahahahaha! Living Doll door Gerard, hahahahaha! Oh my gód, hahahahahah!
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Ik wordt er ook net mee wakker. GE-WEL-DIGquote:Op zondag 23 december 2007 09:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me OPVEGEN, hahahahahahahahaha! Ik had dit nog niet gezien, hahahahahahahahahahahaha! Living Doll door Gerard, hahahahaha! Oh my gód, hahahahahah!
...
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Ow, dat heb ik gemistquote:Op zondag 23 december 2007 08:17 schreef borisz het volgende:
[..]
hoogtepunt is dat seriousrequeststar opgeruimd is van dit forum
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 23 december 2007 09:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die Update zometeen.
quote:Op zondag 23 december 2007 09:12 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik wordt er ook net mee wakker. GE-WEL-DIG
En hij staat op joetjoep! http://youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |