Danku! Nog één keer... Jammer hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
Je deed/doet het anders heel goed hoor!
Heeft iedereen zo'n mooi kenmerk?quote:Het bedrag wordt over enkele dagen van je rekening afgeschreven onder vermelding van kenmerk 3FM19990.
Ja.. Mijn wekker gaat vanaf dinsdag een week lang om 3 uur 's nachts.quote:Op zondag 23 december 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
zijn de DJ shifts daar al bekend van ?
Oh! Staat 'ie in de keuzelijst? Dan is 'ie gewoon aanwezig op 't Plein!!quote:Op zondag 23 december 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet hem dan ook niet in de keuzelijst. Dan had ik wel Bones gekozen...
Toch een geeltje op gezet!
Neequote:Op zondag 23 december 2007 10:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft iedereen zo'n mooi kenmerk?
en Antiroos belt je wakker ?quote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja.. Mijn wekker gaat vanaf dinsdag een week lang om 3 uur 's nachts.
Volgens mij wordt het nu ook wel weer wat drukkerquote:Op zondag 23 december 2007 10:39 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hmm, heb mijne nog niet gezien...
Nou, het is nu inmiddels na 11:00, dus bij deze nog een keer: geniet van je vrije zondagmiddag!quote:Op zondag 23 december 2007 11:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet!!
Ben jij die uitspraak ook al zo zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |