We hopen op de Wombatsquote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef RedGuy het volgende:
Is er al een anthem?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
Veiling TV komt er weer aan.
Passt dingie stuk chocolade met nootjesquote:Op woensdag 19 december 2007 21:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
glazenmok met winnie the pooh erop voor chatsletje zet
ik ook hoorquote:
oe mjammmmmmmmmquote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Passt dingie stuk chocolade met nootjes
Veenstra van 02.00 tot 06.00, dan Ekdom.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 22:00 en dan is het Gerard Ekdom time, yes!
Is al bekend welke dj tussen 5:00 en 7:00 zit? Zou wel leuk zijn als Veenstra Veenstra dan uitzending heeft. Kan ik toch een keer wakker worden met de stem van Veenstra op de radio.
veenstra en om 0600 ekdomquote:Op woensdag 19 december 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 22:00 en dan is het Gerard Ekdom time, yes!
Is al bekend welke dj tussen 5:00 en 7:00 zit? Zou wel leuk zijn als Veenstra Veenstra dan uitzending heeft. Kan ik toch een keer wakker worden met de stem van Veenstra op de radio.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
Veenstra van 02.00 tot 06.00, dan Ekdom.
Dank dank! wakker worden met Veenstra en Ekdom.quote:
Idd, vind m in boulevard niet altijd tof, maar dit doet ie goed.quote:
borisz moet 'm ff in de OP zettenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Arinna het volgende:
Vanmorgen al in topic #350 vermeld maar ik zou ook wel graag in het lijstje willen (of heeft iemand hem al horen langskomen?)
De plaat die je aangevraagd hebt, Arcade Fire - INTERVENTION, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Hier met een linkje: Arcade Fire - Intervention
Kan iemand hem erbij zetten? Weet zelf niet hoe dat moet...
ik word liever wakker met stenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Dank dank! wakker worden met Veenstra en Ekdom.
Ekdom
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa WT - Ice Queen (wat een plaat!)
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik word liever wakker met sten
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef TheArt het volgende:
Dat gastje dat zit te zwaaien de hele tijd
Over het hoofd gezien denkquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Arinna het volgende:
Vanmorgen al in topic #350 vermeld maar ik zou ook wel graag in het lijstje willen (of heeft iemand hem al horen langskomen?)
De plaat die je aangevraagd hebt, Arcade Fire - INTERVENTION, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Hier met een linkje: Arcade Fire - Intervention
Kan iemand hem erbij zetten? Weet zelf niet hoe dat moet...
geen alcohol toch???quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
zag ik gerard nou al aan het bier?
Tering, er is een edit-knopquote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
maat = maar
hehe wbquote:Op woensdag 19 december 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Een heel topic gemist. Hopelijk is deze niet vol tegen de tijd dat ik alles heb teruggelezen.
iemand houd een lijstje bij en aan het einde stort je voor elke post van een dj volgens het lijstje een euroquote:Op woensdag 19 december 2007 21:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe zit het met de actie waar fokkers doneren per post van de DJ's op FoK?
En hoe kan ik meedoen
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
cos!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoorde 'm net in de auto... maar eigenlijk....
#355![]()
.
Oke, te gek!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
borisz moet 'm ff in de OP zetten.
Weten de DJ's hier ook van, ze blijven nog een beetje erg weg namelijk? Dat kan beterquote:Op woensdag 19 december 2007 21:38 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
iemand houd een lijstje bij en aan het einde stort je voor elke post van een dj volgens het lijstje een euro
De tekst was ook niet echt slecht nee, maar vond het ventje beetje irritantquote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
sten kijkt erbij alsof het best wel goed is
michiel weet ervan, die heeft hier een keer gepost maar onderneemt verder geen actie ,.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weten de DJ's hier ook van, ze blijven nog een beetje erg weg namelijk? Dat kan beter
Hej Mutzquote:
Het is een beetje koud om te kijken,.. In het weekend kan het druk worden, vooral s'avonds, mensen die opstap gaan enzoo..quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef N.icka het volgende:
Er staat echt nauwlijks volk daar , eigenlijk al heel de avond niet
net was het redelijk gevuldquote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef N.icka het volgende:
Er staat echt nauwlijks volk daar , eigenlijk al heel de avond niet
Terug Vind Postquote:Op woensdag 19 december 2007 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
TVP=Te Verwijdere Post
Daar krijg je vierkante ogen en een stekker uit je kont vanquote:Op woensdag 19 december 2007 21:42 schreef Impry het volgende:
Ik ga maar eens even naar beneden toe. Zit nu 12 uur en 45 minuten achter de PC vandaag, lang genoeg denk ik zo. Straks op bed verder luisteren en geluid van telefoon maar aanzetten voor het geval ik gebeld wordt
Was een grapjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef Impry het volgende:
[..]
Terug Vind Post(zodat je het topic terug kunt vinden in My Active Topics)
Mja, beetje rechthoekige ogenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar krijg je vierkante ogen en een stekker uit je kont van
Dank je wel!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
TT=Topictitel
OP=Openingspost
TVP=Te Verwijdere Post
zo goed?
hehehe ik moest lachen..quote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Was een grapje
Soms geloven ze het![]()
![]()
good for you!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
ik verwacht heel de tijd me ex ineens voor de cam te zien, hij woont in denhaag
Neuh, elke dag rond 17 uur volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef seriousrequeststar het volgende:
is er eigelijk alweer een tijdelijke tussenstand ??????
Er wordt ook meer naar de requests geluisterd en gelijk gedraaidquote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef TheArt het volgende:
In ieder geval wordt er nu al over het algemeen betere muziek gedraaid dan vorig jaar. Dat is een plusje.
Hoi CGquote:
En als je boven kijkt zie je weer een 'slachtoffer'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |