quote:Op woensdag 19 december 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
Veenstra van 02.00 tot 06.00, dan Ekdom.
Dank dank! wakker worden met Veenstra en Ekdom.quote:
Idd, vind m in boulevard niet altijd tof, maar dit doet ie goed.quote:
borisz moet 'm ff in de OP zettenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Arinna het volgende:
Vanmorgen al in topic #350 vermeld maar ik zou ook wel graag in het lijstje willen (of heeft iemand hem al horen langskomen?)
De plaat die je aangevraagd hebt, Arcade Fire - INTERVENTION, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Hier met een linkje: Arcade Fire - Intervention
Kan iemand hem erbij zetten? Weet zelf niet hoe dat moet...
ik word liever wakker met stenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Dank dank! wakker worden met Veenstra en Ekdom.
Ekdom
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa WT - Ice Queen (wat een plaat!)
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik word liever wakker met sten
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef TheArt het volgende:
Dat gastje dat zit te zwaaien de hele tijd
Over het hoofd gezien denkquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Arinna het volgende:
Vanmorgen al in topic #350 vermeld maar ik zou ook wel graag in het lijstje willen (of heeft iemand hem al horen langskomen?)
De plaat die je aangevraagd hebt, Arcade Fire - INTERVENTION, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Hier met een linkje: Arcade Fire - Intervention
Kan iemand hem erbij zetten? Weet zelf niet hoe dat moet...
geen alcohol toch???quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
zag ik gerard nou al aan het bier?
Tering, er is een edit-knopquote:Op woensdag 19 december 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
maat = maar
hehe wbquote:Op woensdag 19 december 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Een heel topic gemist. Hopelijk is deze niet vol tegen de tijd dat ik alles heb teruggelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |