Ja hèquote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef Broekie het volgende:
Hmpf, 'k vind dat badeendje maar een gejat idee hoor!
Wanneer zullen ze dit jaar beginnen met de soep-SMSjes?quote:Op maandag 17 december 2007 21:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
En dan nog even dit, in de hoop dat de smsbalk dit jaar niet vervuild wordt:
[ afbeelding ]
* Sirolf ziet Broekie al tegen het Glazen Huis aan staan leunend slapen om 3 uur 's nachts in Den Haag...quote:Op maandag 17 december 2007 21:28 schreef Broekie het volgende:
* Broekie fluit nog even mee met z'n request.
Nu kan het nog, vanaf woensdagochtend ben ik waarschijnlijk 6 dagen lang aan één stuk door aan het klappertanden, tot in m'n slaap aan toe.
Dat heb je ook weleens geiler gezegd!quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Broekie het volgende:
Gooit Michiel zomaar Ancilla om met z'n megafoon!
Ja dahag, die is gek! Ik ga 's avonds gewoon bij tijds naar huis hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Broekie al tegen het Glazen Huis aan staan leunend slapen om 3 uur 's nachts in Den Haag...
quote:Op maandag 17 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja dahag, die is gek! Ik ga 's avonds gewoon bij tijds naar huis hoor.
* Zotheid heeft nog wel een bank over.quote:Op maandag 17 december 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Broekie al tegen het Glazen Huis aan staan leunend slapen om 3 uur 's nachts in Den Haag...
Snap ik niet....quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Suspendisse vel dui. Integer ornare ipsum nec massa. Proin euismod. In ac ligula vel tellus auctor elementum. Etiam imperdiet neque commodo ante. Mauris nulla justo, egestas sed, egestas sed, dictum et, quam. Sed rhoncus feugiat sem. Ut vitae orci. Nunc sed risus in dolor convallis aliquam. Nam ultrices molestie mauris. Vestibulum dictum dapibus nunc. Nam eu nisl. Nunc eget nulla vitae orci faucibus faucibus. Ut venenatis. Aenean metus magna, pulvinar hendrerit, dapibus at, feugiat accumsan, magna.
In sem leo, accumsan ac, lobortis vel, volutpat eget, justo. In quis elit. Nam augue erat, blandit vel, euismod at, posuere in, sem. Quisque porttitor semper urna. Phasellus egestas. Nunc vel turpis. Vivamus sapien. Donec et risus eget erat convallis laoreet. Nulla mattis ipsum sed velit. Ut sagittis, nisl nec laoreet imperdiet, nisl metus ullamcorper elit, vitae accumsan felis dolor sed odio. Vestibulum accumsan metus at nulla.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsumquote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu ken ik een beetje Deens, Duits. Veel Engels en af en toe kan ik een woordje Rusisch volgen. Maar dit uit de OP:![]()
[..]
Snap ik niet....![]()
Hhhmmm herkende meteen het Latijn, maar jeeetje wat is dat roestig geworden...en weet nu ook waaromquote:Op maandag 17 december 2007 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum
Tijd om eens een draaiboek in het Latijn te maken dus, kijken wat Michiel daarvan gaat maken.quote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hhhmmm herkende meteen het Latijn, maar jeeetje wat is dat roestig geworden...
moehahahaahaquote:Op maandag 17 december 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om eens een draaiboek in het Latijn te maken dus, kijken wat Michiel daarvan gaat maken.
Kun je wel! Het idee alleen alquote:
Toch...quote:Op maandag 17 december 2007 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum
Dat wilde ik ook nog even kwijt, super gedaan!quote:Op maandag 17 december 2007 21:45 schreef MissHobje het volgende:
Ow en webhawkie mooie op [afbeelding]
ben bang van niet. Morgen zijn we er voor het laatst (op de redactie) Na Glazen Huis ben (gelukkig!!!) ff vrij.quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef Broekie het volgende:
Maricha, als ik naar de NPS/3FM/MetMichiel redactie een kerst/nieuwjaarskaart stuur, vinden jullie die dan uberhaupt dit jaar nog wel?
quote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef Maricha het volgende:
Gave OP!
quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie OP.
quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat wilde ik ook nog even kwijt, super gedaan!
Dank allenquote:
Wellicht ik!quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Gaan er users toevallig vrijdag nacht of zaterdag nacht supporten bij het huis ?????
Als jij me zegt hoe ik ook de tekst centreer?quote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar toch hè... die plaatjes moeten gecentreerd worden.
Wellicht ik!quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Gaan er users toevallig vrijdag nacht of zaterdag nacht supporten bij het huis ?????
quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!!! Dan laatste avondmaal van Michiel.......
Het Galgenmaal?quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Laten we hopen dat je de voorlopig vergeten bent.quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Ik zal wel met m'n bezopen kop over en langs het plein waggelen dus waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
* Sirolf ziet de Bami Pangang, berenhappen, kroketten, frikandellen, enz. al komen.quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je de voorlopig vergeten bent.
Zwaai zwaaiquote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Maricha het volgende:
Heb ik met de speakers van m'n laptop geen last van.quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel, wel irritant die enorme zware bass op de achtergrond.....
Die moet echt deaudquote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel, wel irritant die enorme zware bass op de achtergrond.....
quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik met de speakers van m'n laptop geen last van. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die moet echt deaud [afbeelding] Op mn schotelontvanger moet ik echt de bas helemaal dichtdraaien wil de lamp beneden niet van 't plafond komen...
quote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef IedeK. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=e3EMHHiRHyU&feature=related
Briljant! [afbeelding] [afbeelding]
Hij blijft goed inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef IedeK. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=e3EMHHiRHyU&feature=related
Briljant!![]()
'k heb liever een warme muts, daar heb ik nog wat aan de rest van de weekquote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef Glacier het volgende:
Slaapze borisz
* Glacier zet Broekie een feesthoed op
Ik kan je ook vertellen dat je daarmee verdomd goed tegen de wind in kan fietsen!!quote:Op maandag 17 december 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Goede goden wat een vreselijke achtbaan plaat is dat standing in the way of control.
Dat geloof ik direct!quote:Op maandag 17 december 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
Ik kan je ook vertellen dat je daarmee verdomd goed tegen de wind in kan fietsen!!
Gefeliquote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef DaMook het volgende:
Ik heb vandaag de sleutels gekregen van mijn appartementje.
Vond ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:33 schreef MutZ het volgende:
Wat zijn jullie snel gegaan vandaag [afbeelding]
Ik had al gezegd het eerste SR topic moet #350 wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat de komende week alleen maar erger worden ben ik bang. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef Sirolf het volgende:
Wat een oranje shirts in de studio zeg. [afbeelding]
Ik moet alvast oefenen voor de komende week...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
zeg blijf eens van die print screens af ;-)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
Ga je heel de nacht in de kou staan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je heel de nacht in de kou staan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
Whehehehehequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...
Ik hoop op Krezipquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik dat die glazen bol ongelijk heeft, ik hoop echt dat Amy Wijnkelder niet de SR-hit te pakken krijgt... [afbeelding]
Een plaat als Remi Nicole - Rock N Roll (nog nooit gehoord op 3FM [afbeelding]) vind ik daar veel beter bij passen. [afbeelding]
Als ik kon zou ik d'r graag warm houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je heel de nacht in de kou staan? [afbeelding]
Mail Broekie dan even zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
naja, ik wil best ook in de kou staan zolang ik er maar niet alleen sta![]()
mag ik me longjohns wel aantrekken
We begluren je al vanaf het begin hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef antiroos het volgende:
hmmmmmmz als ik dat had geweten, had ik wat leukers aangetrokken ;-)
Heb broekie al paar dagen geleden gemaild hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mail Broekie dan even zou ik zeggen.
De kans is groter dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook naar de enige echte Antiroos-chat komen: http://antiroos.lichtsnel.nl
Geen dank, we gluren graagquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:21 schreef antiroos het volgende:
ja gezellig! ik voelk me reuze multimediaal vannacht
Moet ik weer 10 dingen tegelijk in de gaten houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook naar de enige echte Antiroos-chat komen: http://antiroos.lichtsnel.nl [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga een opmerking naar je maken die niet slecht bedoelt is , maar die wel noodzakelijk isquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:23 schreef antiroos het volgende:
multitasken! :-)
quote:
bewijs!quote:
HUH ??quote:
Dacht je nu dat ik een chick was of juist nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:33 schreef purplerose het volgende:
je hebt idd verkeerd begrepen [afbeelding]
dus nevermind [afbeelding]
Ik ben stoned dude, wat wil je van mequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dacht je nu dat ik een chick was of juist niet.
EN in welk geval wilde je bewijs.
Truste marcquote:
We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik dat die glazen bol ongelijk heeft, ik hoop echt dat Amy Wijnkelder niet de SR-hit te pakken krijgt...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben stoned dude, wat wil je van me [afbeelding] [afbeelding]
Morning!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Zo, meteen vergadering
Begin de dag met een vergadering
Ik heb na veel discussie dat juist weggehaald, dat was ik ook van plan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef DaMook het volgende:
owjah ik pleit voor een TT in de stijl van :
[3FM #xxx] [SERIOUS REQUEST #x] blablabla
of [SERIOUS REQUEST #x][3FM #] blablabla
Als het topic nummer van de "reeks" maar een beetje losstaat.
't Komt op tv; apart kanaal op digitale tv. En nee, het is nog niet op tv, want begint morgen pas...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef arneaux het volgende:
Komt t ook weer op tv? Of is t nu toevallig bezig op tv?
ja,dat was lekker op de fietsquote:
Blijft wel een leuk nummer hè.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja,dat was lekker op de fiets
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Komt op tv; apart kanaal op digitale tv.
eens even kijken hoe dat gaat hier. Heb UPC, en wat zeggen die:quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Komt op tv; apart kanaal op digitale tv. En nee, het is nog niet op tv, want begint morgen pas...
Nou, eens kjiken hoe dat gaat....quote:Voor kijkers van digitale televisie zendt UPC de actie 24 uur per dag uit via kanaal 13.
Bij @Home ging 't vorig jaar goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens even kijken hoe dat gaat hier. Heb UPC, en wat zeggen die:
[..]
Nou, eens kjiken hoe dat gaat....
Bij UPC gaat nooit wat goed, dus dat zal wel weer drama wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij @Home ging 't vorig jaar goed.
Hij springt van kanaal 12 naar 14?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij UPC gaat nooit wat goed, dus dat zal wel weer drama worden
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij UPC gaat nooit wat goed, dus dat zal wel weer drama worden
quote:
Nog druk bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is is het met het solderen van die 500 ledjes afgelopen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
"Ook verkrijgbaar in jewel-case..."
dat ook jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij springt van kanaal 12 naar 14?
Gaat goed dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog druk bezig
T' zijn er 80 en 5 microcontrollers eromheen
Wel leuk heur! Echt van die Soul Show-muziekquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
Alexander O'Neal, die hoor je inderdaad één keer per jaar geloof ik
Inderdaad, ik ruik de donderdagavond alquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel leuk heur! Echt van die Soul Show-muziek.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens even kijken hoe dat gaat hier. Heb UPC, en wat zeggen die:
[..]
Nou, eens kjiken hoe dat gaat....
Thomaat nog welquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Ik ben een Creatief met Cup'a'soup sessie verder. Nu heb ik een fijne kop Prei-met-een-klein-beetje-thomaat-soep
Ik had een broer die thomas heten. Tot vanochtendquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik had een broer die thomas heten. Tot vanochtend
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Tom en At aten. To en Tom aten tomaten, Tom at en To vrat.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Grote kans dat ik morgen in Cleveland of Shanghai zit...
Waar de F zit je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chaos hier...
Kun je niet gewoon bellen of een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
UtrechtAs usual...
Kwam ik maar LED's tekortGezeik met een klant, zodoende
Zij begrijpen wat niet, en ik moet het uitleggen
Opzich prima allemaal, maar ik haat't als ik het een paar uur van te voren te horen krijg
Je weet dat beide steden nogal een eind van elkaar liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chaos hier...
Beetje Kirsty haar teksten wegeditten, tuig!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Radio 1 censors Pogues' Fairytale
Only in the UK.
en nu ben je weer een stuk minder blijquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuu
Gezellig!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...
Ik sta dr vast ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
Ik kom toch ook, als alles doorgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
Hij doet lijnbewaking voor stenders eetvermaakquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:53 schreef Againzender het volgende:
Gerard loopt nog steeds rond in de studio.
12 maart HMHquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
Bljft toch een fijn nummer, die racing rats.
Mocht de verbinding eruit knallen(Stenders zit in Doetichem) kan Gerard het overnemen. Doen ze bij elke uitzending op locatiequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Lijnbewaking? Telefoondienst bedoel je? Of denk ik verkeerd
Jep!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mocht de verbinding eruit knallen(Stenders zit in Doetichem) kan Gerard het overnemen. Doen ze bij elke uitzending op locatie
Lucky you..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeedemorgen. Het is heel eng. Ik ben gisteren gewoon in slaap gevallen om 23.00 uur :|
Ik vond 't wel kut dat ik nu de laatste roosmarijn heb gemistquote:
Klinkt logischquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mocht de verbinding eruit knallen(Stenders zit in Doetichem) kan Gerard het overnemen. Doen ze bij elke uitzending op locatie
Voor zover ik weet hebben ze 't niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt logisch![]()
En dat Stenders in Doetinchem zat had ik door
Komt er ook ene lijst met wat er allemaal gekaraoke'd is [en met wie]? Lijkt me wel geinig
Ik schat 'm 1.65quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
Die Yelmer schijnt 1.50m te zijn ofzo
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef MutZ het volgende:
Ik ben vrij, ik ben vrij, ik ben vrij
Mocht ook wel na 7 dagen gewerkt te hebben
Vannacht ook echt van 1 uur tot vanmiddag 1 uur geslapen
En, weet je al waar je heen mag?quote:
Moet je ff teruglezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat was het 040 nummer nou dat hier gister geroepen werd? voor flyerwerk?
Ik dacht deel 345quote:
heb 'm al.quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef jmac het volgende:
Als iemand promotiewerk (flyeren e.d.) wil doen in Eindhoven voor 3fm Serious Request bel dan: 040-2445560.
Oh het is betaald
Wss welquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh,
[..]
heb 'm al.
Straks ff bellen.
Even kijken of ze me voor 1 dag willen hebben![]()
Ah. Mooi. Ik neem aan dat ze mensen zoeken tijdens de SR week? dus ook op zater- en zondag?quote:
Dit gaat over vrijdag op zaterdagnachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kom toch ook, als alles doorgaat.
Ik heb werkelijk geen idee... Maar als zij geen mensen meer zoeken, dan zoekt Broekie echt nog wel mensen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
BaggerKwartetje dan maar, als we dan toch bezig zijn
[..]
Ah. Mooi. Ik neem aan dat ze mensen zoeken tijdens de SR week? dus ook op zater- en zondag?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:41 schreef Againzender het volgende:
Echt één van de slechtste nummers van GnR
Bij broekie sta ik al volgeboektquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee... Maar als zij geen mensen meer zoeken, dan zoekt Broekie echt nog wel mensen...
Dat is juist het charme van g'n'r?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die 'stem' gaat sowieso door merg en been.
Nee, dan kom ik niet, moet zaterdag werken. Maar zondag gaat door, of is nog niet bekend?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit gaat over vrijdag op zaterdagnacht
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik niet, moet zaterdag werken. Maar zondag gaat door, of is nog niet bekend?
Zo kan hij zich even van zijn gevoelige kant laten zien/horenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
WTF is dit voor intermezzo midden in de plaat van timberlelijk
*PROEST*quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo kan hij zich even van zijn gevoelige kant laten zien/horen.
Is nog niet bekend neequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik niet, moet zaterdag werken. Maar zondag gaat door, of is nog niet bekend?
Same for mequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is nog niet bekend nee
Naja, als ik blijkbaar de freaknacht live in denhaag meemaak kan ik gelijk wel zaterdag wat uurtjes collecteren. Tot ik erbij neerval
Bijzonder mooie stem. Aardig meid lijkt mij ook.quote:
quote:"Ik stop er mee, ik kan het niet meer"
Het gaat trouwens wel heel ernstig niet leuk zijn dat hun in het glazenhuis lekker warm zitten en wij buiten in de kouquote:
Wisselt een beetje, maar bij Knocking on heaven's door is het echt niet te harden vind ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die 'stem' gaat sowieso door merg en been.
Hm... je moet 't geen uren horen. Ze heeft een aantal erg mooie nummers iigquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bijzonder mooie stem. Aardig meid lijkt mij ook.
Maar wel een beetje saaie muziek. Het raakt mij iig nergens.
Maar wij hebben de macht over de magnetron en bank (vraag ik bij dezequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het gaat trouwens wel heel ernstig niet leuk zijn dat hun in het glazenhuis lekker warm zitten en wij buiten in de kou
Fuk de wut, is dat haar? Wat is zij veranderd dan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... je moet 't geen uren horen. Ze heeft een aantal erg mooie nummers iig.
[ afbeelding ]
Dus we chillen tussendoor als het echt ff niet meer te houden is met de kou bij Zotheid thuis dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar wij hebben de macht over de magnetron en bank (vraag ik bij deze) van Zotheid
Moet e.e.a. nog precies afspreken hehequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dus we chillen tussendoor als het echt ff niet meer te houden is met de kou bij Zotheid thuis dus![]()
Nais!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Geniale actie!
1.790 euro opgehaald!
Paul had de vertraging al ingecalculeerd volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Paultje Rab is er overigens nog niet zo te zien...
Heh, volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul had de vertraging al ingecalculeerd volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |