Ik had een broer die thomas heten. Tot vanochtendquote:

quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik had een broer die thomas heten. Tot vanochtend

.
. 

quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]

.
Tom en At aten. To en Tom aten tomaten, Tom at en To vrat.

quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Grote kans dat ik morgen in Cleveland of Shanghai zit...
 . Kom je ledjes te kort?
. Kom je ledjes te kort?

Waar de F zit je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chaos hier...

As usual...
 As usual... Gezeik met een klant, zodoende
 Gezeik met een klant, zodoende  Zij begrijpen wat niet, en ik moet het uitleggen
 Zij begrijpen wat niet, en ik moet het uitleggen 

Kun je niet gewoon bellen of een mailtje sturen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
UtrechtAs usual...
Kwam ik maar LED's tekortGezeik met een klant, zodoende
Zij begrijpen wat niet, en ik moet het uitleggen
Opzich prima allemaal, maar ik haat't als ik het een paar uur van te voren te horen krijg

Je weet dat beide steden nogal een eind van elkaar liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chaos hier...

Maar het hangt er vanaf naar welk kantoor ik moet van de klant
 Maar het hangt er vanaf naar welk kantoor ik moet van de klant 

Beetje Kirsty haar teksten wegeditten, tuig!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Radio 1 censors Pogues' Fairytale
Only in the UK.

en nu ben je weer een stuk minder blijquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuu

Gezellig!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...

Ik sta dr vast ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
naja, ik wil best ook in de kou staan zolang ik er maar niet alleen sta
mag ik me longjohns wel aantrekken

Ik kom toch ook, als alles doorgaat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
naja, ik wil best ook in de kou staan zolang ik er maar niet alleen sta
mag ik me longjohns wel aantrekken

Hij doet lijnbewaking voor stenders eetvermaakquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:53 schreef Againzender het volgende:
Gerard loopt nog steeds rond in de studio.

12 maart HMHquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Sirolf het volgende:
Bljft toch een fijn nummer, die racing rats.

Mocht de verbinding eruit knallen(Stenders zit in Doetichem) kan Gerard het overnemen. Doen ze bij elke uitzending op locatiequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Lijnbewaking? Telefoondienst bedoel je? Of denk ik verkeerd

Jep!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mocht de verbinding eruit knallen(Stenders zit in Doetichem) kan Gerard het overnemen. Doen ze bij elke uitzending op locatie

Lucky you..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeedemorgen. Het is heel eng. Ik ben gisteren gewoon in slaap gevallen om 23.00 uur :|

Ik vond 't wel kut dat ik nu de laatste roosmarijn heb gemistquote:

Klinkt logischquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mocht de verbinding eruit knallen(Stenders zit in Doetichem) kan Gerard het overnemen. Doen ze bij elke uitzending op locatie

Voor zover ik weet hebben ze 't niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt logisch
En dat Stenders in Doetinchem zat had ik door
Komt er ook ene lijst met wat er allemaal gekaraoke'd is [en met wie]? Lijkt me wel geinig

terug van lunch
 terug van lunch  

Ik schat 'm 1.65quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
Die Yelmer schijnt 1.50m te zijn ofzo

quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef MutZ het volgende:
Ik ben vrij, ik ben vrij, ik ben vrij
Mocht ook wel na 7 dagen gewerkt te hebben
Vannacht ook echt van 1 uur tot vanmiddag 1 uur geslapen

En, weet je al waar je heen mag?quote:

Moet je ff teruglezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat was het 040 nummer nou dat hier gister geroepen werd? voor flyerwerk?

.
.

Ik dacht deel 345quote:

heb 'm al.quote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef jmac het volgende:
Als iemand promotiewerk (flyeren e.d.) wil doen in Eindhoven voor 3fm Serious Request bel dan: 040-2445560.
Oh het is betaald

Wss welquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh,
[..]
heb 'm al.
Straks ff bellen.
Even kijken of ze me voor 1 dag willen hebben

Ah. Mooi. Ik neem aan dat ze mensen zoeken tijdens de SR week? dus ook op zater- en zondag?quote:

Dit gaat over vrijdag op zaterdagnachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kom toch ook, als alles doorgaat.

Ik heb werkelijk geen idee... Maar als zij geen mensen meer zoeken, dan zoekt Broekie echt nog wel mensen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
BaggerKwartetje dan maar, als we dan toch bezig zijn
[..]
Ah. Mooi. Ik neem aan dat ze mensen zoeken tijdens de SR week? dus ook op zater- en zondag?

quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:41 schreef Againzender het volgende:
Echt één van de slechtste nummers van GnR
 . Die 'stem' gaat sowieso door merg en been.
. Die 'stem' gaat sowieso door merg en been.

Bij broekie sta ik al volgeboektquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee... Maar als zij geen mensen meer zoeken, dan zoekt Broekie echt nog wel mensen...
 Maar hij weet dat als ie mensen te kort komt me altijd mag bellen. Of even hardop mn naam roepen, want een groot deel van de tijd zal ik wel in den Haag te vinden zijn
 Maar hij weet dat als ie mensen te kort komt me altijd mag bellen. Of even hardop mn naam roepen, want een groot deel van de tijd zal ik wel in den Haag te vinden zijn  

Dat is juist het charme van g'n'r?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die 'stem' gaat sowieso door merg en been.

Nee, dan kom ik niet, moet zaterdag werken. Maar zondag gaat door, of is nog niet bekend?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit gaat over vrijdag op zaterdagnacht

quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik niet, moet zaterdag werken. Maar zondag gaat door, of is nog niet bekend?

Zo kan hij zich even van zijn gevoelige kant laten zien/horenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
WTF is dit voor intermezzo midden in de plaat van timberlelijk
 .
.

*PROEST*quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo kan hij zich even van zijn gevoelige kant laten zien/horen.

Is nog niet bekend neequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik niet, moet zaterdag werken. Maar zondag gaat door, of is nog niet bekend?

Same for mequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is nog niet bekend nee
Naja, als ik blijkbaar de freaknacht live in denhaag meemaak kan ik gelijk wel zaterdag wat uurtjes collecteren. Tot ik erbij neerval

Bijzonder mooie stem. Aardig meid lijkt mij ook.quote:

quote:"Ik stop er mee, ik kan het niet meer"

Het gaat trouwens wel heel ernstig niet leuk zijn dat hun in het glazenhuis lekker warm zitten en wij buiten in de kouquote:

Wisselt een beetje, maar bij Knocking on heaven's door is het echt niet te harden vind ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die 'stem' gaat sowieso door merg en been.

Hm... je moet 't geen uren horen. Ze heeft een aantal erg mooie nummers iigquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bijzonder mooie stem. Aardig meid lijkt mij ook.
Maar wel een beetje saaie muziek. Het raakt mij iig nergens.
 .
. 

Maar wij hebben de macht over de magnetron en bank (vraag ik bij dezequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het gaat trouwens wel heel ernstig niet leuk zijn dat hun in het glazenhuis lekker warm zitten en wij buiten in de kou
 ) van Zotheid
) van Zotheid  

Fuk de wut, is dat haar? Wat is zij veranderd dan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... je moet 't geen uren horen. Ze heeft een aantal erg mooie nummers iig.
[ afbeelding ]

Dus we chillen tussendoor als het echt ff niet meer te houden is met de kou bij Zotheid thuis dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar wij hebben de macht over de magnetron en bank (vraag ik bij deze) van Zotheid

Moet e.e.a. nog precies afspreken hehequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dus we chillen tussendoor als het echt ff niet meer te houden is met de kou bij Zotheid thuis dus

Nais!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Geniale actie!
1.790 euro opgehaald!

Paul had de vertraging al ingecalculeerd volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Paultje Rab is er overigens nog niet zo te zien...

Heh, volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul had de vertraging al ingecalculeerd volgens mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |