Rudolf Otto Ferdinand Lodewijkquote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hij staat indd al klaar, maar de TT houd ik nog even geheim
Sirolf: Sierra Tango Foxtrot Uniform
ik weet niet of dat zo is! Denk dat dat wel iets later zal zijn, ik heb ook nog een officiele tijd daarover gehoordquote:
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Een gouden badeendje om het geld in te verzamelen
Sophie Hilbrand zamelt geld in tijdens de SR-update. Je moet ff zo hard mogelijk water in een speciale mic schreeuwen en het aantal decibels wordt in euro's in een gouden badeendje gestopt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?
Die schreeuwmeter van dinges, het geld wat daarmee opgehaald wordt gaat in een gouden badeend-spaarpotquote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?
Ik neem aan dat je daar geen mee bedoelde?quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo is! Denk dat dat wel iets later zal zijn, ik heb ook nog een officiele tijd daarover gehoord
Heeft Michiel het nummer van WimLex nog?quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
Woensdag 9.10 toch, dan kwam Wimlex volgens mij.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef Broekie het volgende:
Hmpf, 'k vind dat badeendje maar een gejat idee hoor!
ja bedoelde geen. Ik zou later dan 6 uur er staan! Veel te koud.quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar geen mee bedoelde?
Maar hoelaat kan ik er het beste staan? 6 uur?
Morgen op tijd naar bed dan maar.
En ik kan alleen de laatste 90 minuten luisterenquote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! De laatste? aflevering van MoveYourAss op dinsdagavond gaat een KNALLER worden. Met verbazing zit ik de lijst te bekijken want vanaf uur 1 tot het laatste uur komen toch een partij vette platen langs.... Ik zou zeggen oordeel zelf: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Heel vervelend dat ik morgen niet naar Martiniplaza hoef, not!
Johan
Ik ga er wel met een bordje brinta staan.quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja bedoelde geen. Ik zou later dan 6 uur er staan! Veel te koud.
En een pizzapunt!quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga er wel met een bordje brinta staan.
Dan kan je toch nog een boel mooie platen checken.quote:Op maandag 17 december 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
En ik kan alleen de laatste 90 minuten luisteren
Lekker, om zo in de vroege ochtend.quote:
Als je een enkele magnetronpizza voor me inslaat ben je mijn heldquote:Op maandag 17 december 2007 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker, om zo in de vroege ochtend.Dus dat moet ik naast de cola ook nog kopen?
Die kon het niet langer uithouden met jou in de buurt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn quickreply is ineens weg :S
Gewone ovenpizza is toch ook goed neem ik aan.quote:Op maandag 17 december 2007 21:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je een enkele magnetronpizza voor me inslaat ben je mijn held
Begin 2008.quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef jmac het volgende:
Wanneer is er weer n freaknacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |