quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
zeg blijf eens van die print screens af ;-)
Ga je heel de nacht in de kou staan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:44 schreef MissHobje het volgende:
Gaan er users toevallig vrijdag nacht of zaterdag nacht supporten bij het huis ?????
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je heel de nacht in de kou staan?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
haaaaaiiiiiiii
zeg blijf eens van die print screens af ;-)
Whehehehehequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat druk worden op die bank van Zotheid...
Ik hoop op Krezipquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik dat die glazen bol ongelijk heeft, ik hoop echt dat Amy Wijnkelder niet de SR-hit te pakken krijgt... [afbeelding]
Een plaat als Remi Nicole - Rock N Roll (nog nooit gehoord op 3FM [afbeelding]) vind ik daar veel beter bij passen. [afbeelding]
Als ik kon zou ik d'r graag warm houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga je heel de nacht in de kou staan? [afbeelding]
Mail Broekie dan even zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
naja, ik wil best ook in de kou staan zolang ik er maar niet alleen sta![]()
mag ik me longjohns wel aantrekken
We begluren je al vanaf het begin hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef antiroos het volgende:
hmmmmmmz als ik dat had geweten, had ik wat leukers aangetrokken ;-)
Heb broekie al paar dagen geleden gemaild hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mail Broekie dan even zou ik zeggen.
De kans is groter dat ik naar bed gaquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook naar de enige echte Antiroos-chat komen: http://antiroos.lichtsnel.nl
Geen dank, we gluren graagquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:21 schreef antiroos het volgende:
ja gezellig! ik voelk me reuze multimediaal vannacht
Moet ik weer 10 dingen tegelijk in de gaten houdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Jullie mogen natuurlijk ook naar de enige echte Antiroos-chat komen: http://antiroos.lichtsnel.nl [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga een opmerking naar je maken die niet slecht bedoelt is , maar die wel noodzakelijk isquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:23 schreef antiroos het volgende:
multitasken! :-)
quote:
bewijs!quote:
HUH ??quote:
Dacht je nu dat ik een chick was of juist nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:33 schreef purplerose het volgende:
je hebt idd verkeerd begrepen [afbeelding]
dus nevermind [afbeelding]
Ik ben stoned dude, wat wil je van mequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dacht je nu dat ik een chick was of juist niet.
EN in welk geval wilde je bewijs.
Truste marcquote:
We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dan hoop ik dat die glazen bol ongelijk heeft, ik hoop echt dat Amy Wijnkelder niet de SR-hit te pakken krijgt...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben stoned dude, wat wil je van me [afbeelding] [afbeelding]
Morning!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Zo, meteen vergadering
Begin de dag met een vergadering
Ik heb na veel discussie dat juist weggehaald, dat was ik ook van plan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef DaMook het volgende:
owjah ik pleit voor een TT in de stijl van :
[3FM #xxx] [SERIOUS REQUEST #x] blablabla
of [SERIOUS REQUEST #x][3FM #] blablabla
Als het topic nummer van de "reeks" maar een beetje losstaat.
't Komt op tv; apart kanaal op digitale tv. En nee, het is nog niet op tv, want begint morgen pas...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef arneaux het volgende:
Komt t ook weer op tv? Of is t nu toevallig bezig op tv?
ja,dat was lekker op de fietsquote:
Blijft wel een leuk nummer hè.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja,dat was lekker op de fiets
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Komt op tv; apart kanaal op digitale tv.
eens even kijken hoe dat gaat hier. Heb UPC, en wat zeggen die:quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Komt op tv; apart kanaal op digitale tv. En nee, het is nog niet op tv, want begint morgen pas...
Nou, eens kjiken hoe dat gaat....quote:Voor kijkers van digitale televisie zendt UPC de actie 24 uur per dag uit via kanaal 13.
Bij @Home ging 't vorig jaar goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens even kijken hoe dat gaat hier. Heb UPC, en wat zeggen die:
[..]
Nou, eens kjiken hoe dat gaat....
Bij UPC gaat nooit wat goed, dus dat zal wel weer drama wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij @Home ging 't vorig jaar goed.
Hij springt van kanaal 12 naar 14?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij UPC gaat nooit wat goed, dus dat zal wel weer drama worden
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij UPC gaat nooit wat goed, dus dat zal wel weer drama worden
quote:
Nog druk bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is is het met het solderen van die 500 ledjes afgelopen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
"Ook verkrijgbaar in jewel-case..."
dat ook jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij springt van kanaal 12 naar 14?
Gaat goed dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog druk bezig
T' zijn er 80 en 5 microcontrollers eromheen
Wel leuk heur! Echt van die Soul Show-muziekquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
Alexander O'Neal, die hoor je inderdaad één keer per jaar geloof ik
Inderdaad, ik ruik de donderdagavond alquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel leuk heur! Echt van die Soul Show-muziek.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens even kijken hoe dat gaat hier. Heb UPC, en wat zeggen die:
[..]
Nou, eens kjiken hoe dat gaat....
Thomaat nog welquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Ik ben een Creatief met Cup'a'soup sessie verder. Nu heb ik een fijne kop Prei-met-een-klein-beetje-thomaat-soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |