Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachtenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
Die GT5:P screens zien er absoluut goed uit en in beweging waarschijnlijk nog beter. En dat GT5 de mooiste graphics gaat hebben ben ik ook van overtuigd. Maar toch vind ik het er allemaal te clean uitzien er zit te weinig leven in GT. vanaf GT2 is dat al zo. Geen vogels in de lucht weinig mensen langs de kant etc.
Ook bijvoorbeeld remsporen op de weg kunnen achterlaten draagt al bij aan een meer levendig circuit. En uiteraard schade aan de wagens helemaal.
En ja in GT4 zaten idd al mensen die zwaaiden/liepen/pitcrew maar dat kwam wat geforceerd over om het "human" element er in te brengen en vernieuwing te kunnen melden. Echte gameplay vernieuwingen heb ik gemist sinds GT1.
Ik zag dat het gras buigt als je er langs komt geracet, dit maakt het idd geloofwaardiger maar als er dan geen rubber op de weg achterblijft of de bomen lijken van karton heeft dat bewegend gras ook geen zin.
GT5 zal met onlineplay en 16 wagens op het circuit waarschijnlijk wel vernieuwing cq andere spelervaring brengen..we wachten af.
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
Spoon!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Hoe heet jullie PS3 eigenlijk?
Mijn oude (60 Gb) heette toendertijd: Xbox 360
Mijn nieuwe heet George Foreman Grill.
Ha ja, daar zeg je zowat. Het feit dat ik die onbewust niet heb genoemd zegt denk ik wel genoeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Laatste post:
[..]
Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachten
The Tick!!quote:
FFXIII, MG4 ook ff toevoegenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFXIII, MG4 ook ff toevoegen
Is er bij GH3 ook de optie om customs te dlen of te maken? Ik zie er op youtube een paar (GH2) en deze zijn sweeeet![]()
Zit nog op school, vanavond gaan we looooooos!!!
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef Frozen het volgende:
Goedendag. Uncharted gekocht.
Verkoop je hem toch gwoon als je uitgespeeld bent.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....
Maar aan de andere kant uncharted
dan heb je wel een gemodde console en een hoop geduld nodig om custom tracks in GH2 te krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nee ?
alleen bij gh2 ? Dan ga ik die ook ff kopen vanmiddag :p
Kutje waarom omdat ik er graag mee speelquote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Hoe heet jullie PS3 eigenlijk?
Mijn oude (60 Gb) heette toendertijd: Xbox 360
Mijn nieuwe heet George Foreman Grill.
Gewoon bij 3BM halen, ben je inclusief verzendkosten nog geen 45 euro kwijt. Het is echt een briljant spel! Lekker speelbaar, waanzinnige ongevingen (ik ben af en toe gewoon omgevingen gaan bekijken, terwijl ik al 'verder kon lopen') en natuurlijk gewoon een must-have.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Nice, ik zit nog te twijfelen of ik um moet kopen of niet, mijn belangrijkste punt is de levensduur van het spel. Ik heb altijd een hekel aan een game kopen voor veel geld en dan maar 10 uurtjes te kunnen spelen.....
Maar aan de andere kant uncharted
Ow, matigquote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan heb je wel een gemodde console en een hoop geduld nodig om custom tracks in GH2 te krijgen.
yep, maar dan kom je in het donkergrijze gebied van wat illegaal is en wat niet. Want als jij een CD koop, krijg je de rechten om hem te beluisteren, en niet om te bewerken. Als je een track in GH2 importeert, moet de track bewerkt worden, en dus een schending van de auteursrechten is.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow, matigIk dacht dat het een feature was.
Beetje jammer weer, het zou best een handige feature zijn denk ik.
I knows, ik ga ook niks tweaken ofz en/of doorvragen verderquote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yep, maar dan kom je in het donkergrijze gebied van wat illegaal is en wat niet. Want als jij een CD koop, krijg je de rechten om hem te beluisteren, en niet om te bewerken. Als je een track in GH2 importeert, moet de track bewerkt worden, en dus een schending van de auteursrechten is.
Ok ik zal wel een noob lijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Gewoon bij 3BM halen, ben je inclusief verzendkosten nog geen 45 euro kwijt. Het is echt een briljant spel! Lekker speelbaar, waanzinnige ongevingen (ik ben af en toe gewoon omgevingen gaan bekijken, terwijl ik al 'verder kon lopen') en natuurlijk gewoon een must-have.
Helaas ben ik, volgens mij al bijna aan het einde (op de boot).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |