quote:Op woensdag 12 december 2007 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor DaMook, ik denk dat ze er vannacht zo uit ziet:
[afbeelding]
Die mogen natuurlijk nog niks zeggen tot het persbericht eruit is, straks praten ze hun mond voorbij.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]Dan ziet ze er weer goed uit
. Heel goed zelfs
.
Waar blijven Annemic en Domien zelf ??
quote:
Het is toch woensdagquote:Op woensdag 12 december 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mogen natuurlijk nog niks zeggen tot het persbericht eruit is, straks praten ze hun mond voorbij. [afbeelding]
Och het glazen huis komt eraan en zo ook de flauwe woordgrapjesquote:Op woensdag 12 december 2007 02:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgens mij is John May-er!
Ik gok dat ze haar wachtwoord weer vergeten is.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Och het glazen huis komt eraan en zo ook de flauwe woordgrapjes.
Domien zeg eens teggen Annemic dat ook voor haar reageren niet verboden is.
Goede tip! Ik lig echt in een deuk om dat topic...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En nog meer mij
Hobje, ik ben foute topics aan het lezen. Van dit soort topics Katten en hun eigenaardigheden wil ik er nog liever een
.
Ik zou zeggen, maak 'm aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Is er ook zo'n topic voor honden? Ik weet nog een goeie:
Wij hadden vroeger een hond (Rex) die elke week als mn moeder alle bedden ging verschonen achter haar aanliep. Ze begon altijd met mijn bed, dan die van mn zus, van mn ouders en als laatste van mn broertje. Op het moment dat het bed van mijn zus opgemaakt was, lag Rex op mijn bed. Hij had dan alles weer losgetrokken en hij lag boven op het stapeltje beddengoed. Als mn moeder alle bedden 1x had opgemaakt dan kon ze weer bij mijn bed beginnen. Rex bleef wel achter haar aan lopen, maar als hij eenmaal mijn bed overhoop had gehaald, deed hij dat niet nog een keer. Totdat mn moeder weer aan haar wekelijkse rondje bedden verschonen begon.
quote:Op woensdag 12 december 2007 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak 'm aan.
* Sirolf gaat maar eens richting bed. Truste!
quote:Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goede tip! Ik lig echt in een deuk om dat topic... [afbeelding]
Hier waggelt al een jaar of 10 een kat in de categorie 'ouwe lobbes' rond.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt er een ?
Ik wilde er al wel een , maar door dat topic wil ik er nog liever een.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef Againzender het volgende:
Zo, Giel is uit de lucht, de radio kan weer aan
Lekker man!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behind Blue Eyes![]()
![]()
![]()
.
Kansloos nummer.
Ik vind dit echt kansloos gejengel. Alsof die kerel moet schijten, maar het wil niet lukken.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker man!
Als is die cover van The Who beter!
Vreselijk kut idd. Sowieso, Fred Durstquote:Op woensdag 12 december 2007 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behind Blue Eyes![]()
![]()
![]()
.
Kansloos nummer.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit echt kansloos gejengel. Alsof die kerel moet schijten, maar het wil niet lukken.
dumdumadumaduma dummumdummudumquote:
Toch meer clips gaan kijken, zijn zat beelden van hem zonder petquote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk kut idd. Sowieso, Fred Durst. Zit die pet vastgenaaid aan z'n hoofd?
Ik vind Nickelback niet vetquote:Op woensdag 12 december 2007 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt Nickelback ook "vet".
Mjah, beide dames van de gemeente in Den Haag die ik vanmorgen aan de telefoon had waren heel begripvol en meedenkend, en lieten ook duidelijk merken dat ze het enorm jammer vonden dat ze me niet konden helpen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:23 schreef Againzender het volgende:
Jammer dat het toch wat te kort dag is voor een verkoopactie. Gedoe ook altijd met vergunningen...
Is goed hoor, maar wat mij betreft ligt het nu echt aan de reactie van het 3FM SR07 Team.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mja... Positief blijven denken broekie...
is het ok als ik je om een uur of 12 ff bel hierover?
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
De tekst is ook door Harrie Jekkers geschreven toch dacht ik?
Dat is alweer heel wat dat ze meedenkenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, beide dames van de gemeente in Den Haag die ik vanmorgen aan de telefoon had waren heel begripvol en meedenkend, en lieten ook duidelijk merken dat ze het enorm jammer vonden dat ze me niet konden helpen.
Beterschap!quote:
't viel mij alles mee inderdaad, had het niet verwachtquote:Op woensdag 12 december 2007 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is alweer heel wat dat ze meedenkenmaar zij kunnen natuurlijk ook niet veel aan die doorlooptijd doen helaas.
Die is vannacht al gddraaid hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
zo. Webhawk moet en zal Chocolate saulty balls horen op 3fm :-) 4x gesmst en nu bellende
quote:Kerst... maar dan anders. Dit is happy hardcore kerst! Wat wil jij wel horen?
Whigfield - Last Christmas
Charly Lownoise & Mental Theo - This Christmas
Ice MC - It's a Christmas day
Het begon met Eric die de boel toesprak, dus het is denk ik een presentatie over waarvoor de SR voor bedoeld is.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef borisz het volgende:
DJ overleg ofzo nu het is druk op de gang ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]!!!!
Ik denk maar ff aan die Veenstra-versie.
Mits ie niet te vaak gedraaid is (max. 1x per week is voldoende), vind ik het best een mooie plaat. Maar ik denk ook altijd aan de Veenstra-versie, bewust en onbewust.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]!!!!
Ik denk maar ff aan die Veenstra-versie.
ik zat mij net af te vragen of mijn fax stuk is!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Lieve nieuwsgierige Fok!kers... Er komt vandaag geen persbericht. Sorry! Morgen, honderd procent zeker, horen jullie meer. Nog even geduld!
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Lieve nieuwsgierige Fok!kers... Er komt vandaag geen persbericht. Sorry! Morgen, honderd procent zeker, horen jullie meer. Nog even geduld!
Dat is echt ontzettend vervelend, ik had graag anders gezien, maar begrijp de huidige situatie heel goed. Morgen vóór 16 uur gebeurt er niets kan ik jullie vertellen...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me ook vervelend om je laatste uitzending te moeten maken terwijl je niet mag zeggen wanneer je in de toekomst te horen bent. Hoewel... je uitzending is eigenlijk ook pas morgen. Ik denk alleen niet dat er een persbericht de deur uit gaat voor morgenvroeg 8 uur.
Toepasselijk. Zowel Gerard als Michiel hebben hem al eens gesproken. Van Rob weet ik het niet.quote:
Zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu is wel de vraag... Gaat hij de beroemde woorden nog eens uitspreken?
Ik heb het net gehoord. LEUK, LEUK, LEUK!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Broekie het volgende:
*knip*
Ik heb positief nieuws, maar mag er nog niet al te veel over vermelden. Mij is om geheimhouding gevraagd.
Nouja, hoe dan ook, het gaat er naar uit zien dat wij straks met een vrij ludieke, leuke actie Serious Request 2007 kunnen ondersteunen.
Dat brengt mij op het volgende: het is nog even afhankelijk van of en zo ja in hoeverre de plannen door gaan, maar als alles lukt hebben wij voor alle dagen een aantal mensen nodig *op* het plein.
De zondag kan ik in ieder geval niet. De vrijdag kan ik wel vrij nemen, de zaterdag stond sowieso al op de planning. Maar dan blijven er nog dagen over.
Ik kan kijken wat ik kan gaan doen, maar het zou fijn zijn als er meer mensen zich opgeven om eventueel op het plein *iets* (details volgen dan per e-mail of msn) te gaan verkopen voor het goede doel.
Ik hoor het graag, het liefst per e-mail of msn (zie m'n profiel)
Aha, vandaar je editquote:
Gaaaaaf plan!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Broekie het volgende:
*knip*
Ik heb positief nieuws, maar mag er nog niet al te veel over vermelden. Mij is om geheimhouding gevraagd.
Nouja, hoe dan ook, het gaat er naar uit zien dat wij straks met een vrij ludieke, leuke actie Serious Request 2007 kunnen ondersteunen.
Dat brengt mij op het volgende: het is nog even afhankelijk van of en zo ja in hoeverre de plannen door gaan, maar als alles lukt hebben wij voor alle dagen een aantal mensen nodig *op* het plein.
De zondag kan ik in ieder geval niet. De vrijdag kan ik wel vrij nemen, de zaterdag stond sowieso al op de planning. Maar dan blijven er nog dagen over.
Ik kan kijken wat ik kan gaan doen, maar het zou fijn zijn als er meer mensen zich opgeven om eventueel op het plein *iets* (details volgen dan per e-mail of msn) te gaan verkopen voor het goede doel.
Ik hoor het graag, het liefst per e-mail of msn (zie m'n profiel)
een edit?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:04 schreef Marc63 het volgende:
Ik las net voor de edit wel iets. Ik had het idee dat ik een deel van het verhaal miste, maar ik heb denk ik wel een idee wat het plan is. Lijkt mij wel grappig. Ik heb al gezegd dat ik op zaterdag ga. Eventueel kan ik ook wel op vrijdag en maandag, maar ik ben eigenlijk niet van plan om meer dan 2 dagen te gaan.
Tja, je kunt ook onder die post lezen dat ie voor 98% is aangepast.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een edit?die kan ik terug lezen
Het is met name omdat het nog niet 100% zeker is dat het door kan gaan. Ze willen mensen niet onverhoopt enthausiast maken enzo...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook onder die post lezen dat ie voor 98% is aangepast.
Mocht je daar gebruik van maken, verzoek ik je toch vriendelijk de informatie in de post vertrouwelijk te behandelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je maar niet gaat lekkenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je geeft je op voor het, als alles geregeld kan worden, inzamelen van geld voor de Serious Request actie op het Plein in Den Haag.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
geheime dingen he!
ik zal vast wel een dag kunnen al weet ik niet waar ik me voor opgeef dus![]()
* winamp aanslingerd *quote:Op woensdag 12 december 2007 15:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Straks live bij Coen & Sander!!!!!.
ow presentjes uitdelen vind ik wel koelquote:Op woensdag 12 december 2007 15:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je geeft je op voor het, als alles geregeld kan worden, inzamelen van geld voor de Serious Request actie op het Plein in Den Haag.
Waar je hierbij aan moet denken is dat je wanneer iemand een minimale donatie van x* euro in jouw collectebus doet, je hem/haar als dank hiervoor een presentje overhandigt. Wat dit presentje is kan ik dus op dit moment nog weinig uitspraken over doen.
* Het bedrag is nog even afhankelijk van wat er geregeld kan worden.
En dan dus niet ala "Eentje voor de collectant, eentje voor purplerose, eentje voor de collectant, eentje voor purplerose, etc"quote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow presentjes uitdelen vind ik wel koel![]()
Nog een keer in tekst dan:quote:Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef Horloge het volgende:
Ik snap echt geen zak van die opdracht die Coen gaat uitvoeren.
Leuk bedacht!quote:3FM Serious Request: Coen Swijnenberg liftend door Europa
Coen Swijnenberg gaat tijdens '3FM Serious Request' liftend een tocht maken langs alle glazen huizen. Zokn tocht begint in bij het Glazen Huis in Den Haag, waarna hij via Leuven in België en Geneve in Zwiterslandzes dagen later weer aankomt in Den Haag.
Tijdens de tocht zal Coen een emmer gevuld met 15 liter water meenemen. Doel is om uiteindelijk met verlies van zo min mogelijk water terug te keren in Den Haag. Mocht de dj zijn water toch verliezen onderweg moet hij terug naar het Glazen Huis in Den Haag om zijn emmer bij te vullen. Luisteraars kunnen sponsoren per liter die heelhuids terugkomt in Den Haag.
"Het wordt een helse klus! Het kan natuurlijk zijn dat ik water verlies, of erger, dat de emmer omvalt. Als ik bijna in Geneve zit en de emmer gaat om moet ik weer helemaal terug naar Den Haag. Liftend! Waar begin ik aan? Maar alles voor het goede doel. Ogen dicht en gáán!" aldus Coen Swijnenberg op zijn weblog.
Vorig jaar deed Claudia een soortgelijke actie. Toen liep zei met een kerstezel van Leuven naar Utrecht om zoveel mogelijk geld binnen te halen.
owquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dan dus niet ala "Eentje voor de collectant, eentje voor purplerose, eentje voor de collectant, eentje voor purplerose, etc"
Nee, als je er zelf ook eentje wil moet je zelf ook gewoon donerenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, als je er zelf ook eentje wil moet je zelf ook gewoon doneren
Ja hey, alles voor het goede doel hèquote:
Ho, nee, stop, ho!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Marc63 het volgende:
Maar dat is dus dé actie van fok? Het komt voor mij een beetje plotseling dat er al zo'n vergevorderd plan is. Ik heb al een heleboel suggesties gelezen, maar deze zat er niet tussen. Vindt het trouwens wel het beste plan (als ik het goed begrepen heb tenminste uit de ge-editte post) dat ik gehoord heb.
En daarna het geld aanbieden met een request voor The Feeling?
Dus deze is van het 3FM-topic?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ho, nee, stop, ho!
Deze actie staat los van de FOK-brede actie. Althans, voor zover ik begrepen heb gaat er een FOK-brede geld-inzamel-actie komen.
Maar daarvoor moet je bij MutZ zijn, zij weet daar meer van dan ik
Zoiets. 't oorspronkelijke idee is van Piles, hij kwam er ineens mee, vervolgens ben ik er mee aan de haal gegaan, leek het eerst niet te gaan lukken maar omdat ik 3FM wel al geïnformeerd had zijn zij het nu verder aan het uit werken.quote:
Aha... dus als ik het goed begrijp, kun je zeggen dat het nu een actie van 3FM zelf lijkt te worden, maar waarbij op FOK! vrijwilligers gezocht worden om het uit te voeren? Ja of Nee volstaat, dan hoef je je vingers niet voorbij te typen. En als ik maar een klein beetje gelijk heb, dan zeg je maar gewoon neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets. 't oorspronkelijke idee is van Piles, hij kwam er ineens mee, vervolgens ben ik er mee aan de haal gegaan, leek het eerst niet te gaan lukken maar omdat ik 3FM wel al geïnformeerd had zijn zij het nu verder aan het uit werken.
Maar je moet het dus eigenlijk los zien van FOK!. Ik heb richting de mogelijke leveranciers waarmee het helaas niets is geworden het ook telkens gehad over "een groep zeer enthousiaste 3FM MetMichiel fans".
Meer zeg ik er nu niet over, anders zal je zien dat ik voor ik het weet m'n mond voorbij getypt hebt. En dat laten we maar aan Domien over, niet waar?
Ik heb m'n mond nog geen één keer voorbijgepraat hoor...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Meer zeg ik er nu niet over, anders zal je zien dat ik voor ik het weet m'n mond voorbij getypt hebt. En dat laten we maar aan Domien over, niet waar?
Maandag, dan kom ik ook helpen denk ik. Moet alleen nog ff mailenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:40 schreef purplerose het volgende:
geheime dingen he!
ik zal vast wel een dag kunnen al weet ik niet waar ik me voor opgeef dus![]()
Nu weet ik tenminste ook een beetje wat er aan de hand isquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Broekie het volgende:
't oorspronkelijke idee is van Piles, hij kwam er ineens mee,
Oe! zie ik me chatsletje weer eens!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maandag, dan kom ik ook helpen denk ik. Moet alleen nog ff mailen
Vandaag? Dat is al ongeveer 2 jaar geleden gebeurd ofzo...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef knorsje het volgende:
Haha, veenstra veenstra net bij editie nl, over bekende mensen opbellen, met zijn gesprek met wimlex
Volgens mij heb je daar gelijk in inderdaad, maar ik heb alleen maar vanmiddag twee keer kort met de 3FM medewerker gesproken, dus ook voor mij is niet alles even duidelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aha... dus als ik het goed begrijp, kun je zeggen dat het nu een actie van 3FM zelf lijkt te worden, maar waarbij op FOK! vrijwilligers gezocht worden om het uit te voeren? Ja of Nee volstaat, dan hoef je je vingers niet voorbij te typen. En als ik maar een klein beetje gelijk heb, dan zeg je maar gewoon nee
Geen MetMichiel vanavond. 3voor12 Song van het Jaar met Michiel, Eric en Dennis.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Goede shit op de radio !
Goose tijdens MetMichiel, wow!
In mijn Top 10 staat ie niet, maar 't is zeker erg leuk! Van het weekend nog ff gedraaidquote:Op woensdag 12 december 2007 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Hard-Fi - Suburban Knights stond in mijn top 10.
Oh dat wist ik niet. Tof!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Geen MetMichiel vanavond. 3voor12 Song van het Jaar met Michiel, Eric en Dennis.
Staat er ergens een lijstje online?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Aftellen naar nummer 1 is nog nooit zo spannend geweest.
92, 87, 93, 83, 86, 85...
Ik kijk mee op de stream van 3voo12, daar staan de posities van de platen in beeld.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat er ergens een lijstje online?![]()
Oeh! Hives![]()
![]()
man man man hoe lang duurt dit nog? vreselijk wat een goede platen man !
Tick! Tick! Tick! Tick! Tick! BOOOOOOOOOM !
Denk aan je bloeddrukquote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat er ergens een lijstje online?![]()
Oeh! Hives![]()
![]()
man man man hoe lang duurt dit nog? vreselijk wat een goede platen man !
Tick! Tick! Tick! Tick! Tick! BOOOOOOOOOM !
Okay dan!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik kijk mee op de stream van 3voo12, daar staan de posities van de platen in beeld.
Dit is 77.
Tong hangt hier al bijna op de grond. en dan sluiten ze het uur ook nog eens af met die feestplaat van Digitalism.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:53 schreef purplerose het volgende:
Denk aan je bloeddrukje
je nog een beroerte
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:14 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAA!!
Overpowered [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
... maar dan wel in de All Missing Pieces-versie.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Let`s dance to joy division![]()
toch wel 1 van de grootste meezingers van het jaar
Oh, daar is mijn verwarring....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar dan wel in de All Missing Pieces-versie. [afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 12 december 2007 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Die boeken reclame doet ook mee aan de woordgrappen!![]()
"We zouden ook nog eens naar Gilzen rijen!"
Is het nu met of zonder....... " The " ?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip ! [afbeelding]
Standing in the way of control. Riemen vast en daar gaan we dan! [afbeelding]
Klopt L-L [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is het nu met of zonder....... " The " ?
Vreemd, doet mij denken aan PurpleRosequote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoor ik daar The Gossip [ afbeelding ]
Doet me denken aan februari dit jaar, zonnetje/ huur auto en beetje werken in zuid Engeland..![]()
check mail! More Gossipquote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
D8 de winnaar van een 3voor12 prijs. Toffe plaat dit.
Jumpuuuhh [afbeelding]
"don't push me, i don't wanna"
[afbeelding]
Natuurlijk ook aan Purple Rosequote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreemd, doet mij denken aan PurpleRose [afbeelding].
Goed dat je begint over mail want ik had mijn mailbox nog niet eens open staan.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Konijntje the anthem van Glazen huis 2007? hoop het niet
Het was die vent onderuit zagen of 1-0 achterkomen..quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
mendez wat een drama. Je zag het gebeuren.
Allo! Hoezo dat?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Domien zitten wel op 1 lijn wat favoriete plaat betreft
Beterschap, valt het mee... (Klein griepje of heftig)quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allo! Hoezo dat?
(Slecht verhaal trouwens... Ik ben ziek. Vrdmm.)
Nou, je kent het wel... Zo'n beginnende griep. Gadverdamme, heel slecht moment!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beterschap, valt het mee... (Klein griepje of heftig)
Beterschap!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allo! Hoezo dat?
Kan het me voorstellen..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou, je kent het wel... Zo'n beginnende griep. Gadverdamme, heel slecht moment!
Michiel's favoriete plaat van 2007: Justice - D.A.N.C.E.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allo! Hoezo dat?
Heb het al een hele tijd niet gehad gelukkig, Weet (wel) wat je bedoelt en dat komt nooit goed uit. (Drukte/ stress en spanning kunnen mee helpen)(-2 van vannacht misschien ook wel)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, je kent het wel... Zo'n beginnende griep. Gadverdamme, heel slecht moment!
Sérieus?! Wat briljant! Haha! Goed verhaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel's favoriete plaat van 2007: Justice - D.A.N.C.E.
Ze draaien aan het begin van het uur de winnaars van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Huh? Take Me Out..? Da's 2004. Toch?
Joh! Goed verhaal!! Opening van 23 uur is dan Seven Nation Army. Primaaa!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
2006: Raconteurs - Steady as she goes
2005: Kaiser Chiefs - Oh my God
2004: Franz Ferdinand - Take me Out
Ik denk dat Domien alweer beter isquote:Op woensdag 12 december 2007 22:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Joh! Goed verhaal!! Opening van 23 uur is dan Seven Nation Army. Primaaa!
"goed verhaal"quote:Op woensdag 12 december 2007 22:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Joh! Goed verhaal!! Opening van 23 uur is dan Seven Nation Army. Primaaa!
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Een juweeltje: The Shins - Phantom Limb
Prachtplaat maar nooit echt heel goed opgepikt door 3FM, zo jammer!
En dan toch op 25quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Een juweeltje: The Shins - Phantom Limb
Prachtplaat maar nooit echt heel goed opgepikt door 3FM, zo jammer!
No problemquote:Op woensdag 12 december 2007 22:09 schreef borisz het volgende:
Glacier heb jij nog een mooie strik over voor lazofiets ?
Kunnen jullie die snel verkopen
netjes! als 3FM die plaat op de playlist had gezet was het absoluut een nog grotere hit geworden.quote:
't is wel een beetje stil rond The Shins.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
In mijn beleving nog nooit gehoord...![]()
Maar niet slecht...
Ik dacht dat Australia de nieuwe single zou worden, maar of die hier al uit is gebracht weet ik niet. Volgens mij is dat hele album al een paar jaar uit en pas dit jaar in Nederland uitgebracht.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
netjes! als 3FM die plaat op de playlist had gezet was het absoluut een nog grotere hit geworden.
[..]
't is wel een beetje stil rond The Shins.
Ahh, jij hebt last van hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef MutZ het volgende:
Wilde ik zo'n heel mooi deeplinkje maken, lukt het niet
Als iemand anders het kan:
Plaatje: https://www.e-cumlaude.co(...)s/banners/banner.jpg
Linkje: https://www.e-cumlaude.co(...)653d17bdb8cf589cd48a
Dat ding is dus echt op single uitgebracht, hè! Ik schrok me wild vanmiddag!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boze reacties op Westbroek om Flappie-cover.
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat ding is dus echt op single uitgebracht, hè! Ik schrok me wild vanmiddag!
Ik had het al door en was hem aan het aanpassenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, jij hebt last van hetzelfde als ik.
Hoewel het invulvakje voor de omschrijving van de collectebus vrij groot is, kapt ie de tekst daarin gewoon af als ie te lang wordt.
Die van jou stopt dus na "tijdens de 90’s request week. Ma".
[ link | afbeelding ]
Nee, heel Ekdom z'n naam wordt niet vermeld, hahaha! Alleen de originele componistenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Wat staat er bij de uitvoerend. G. Ekdom?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, heel Ekdom z'n naam wordt niet vermeld, hahaha! Alleen de originele componisten
Ga ik doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het al door en was hem aan het aanpassen
Kun je die banner direct ff aanpassen in de OP op 3fmfan.nl? dan kopieer ik hem eerdaags daar ff vandaan als ik andere topics ga openen...
Ik hoorde van de week dat er ook nog mensen zijn die nog niet van goeiemoggel gehoord hebben. Ik denk dus dat nog lang niet iedereen weet dat Henk Henk niet is.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Jammer dat 't nu zo breed bekend is dat het Henk zelf niet is... Genoeg mensen die er zo intrappen.
Ohja, en mail ff wat de laatste stand van zaken betreffende jouw plannenquote:
Het eerste uur van het laatste middag programma van Henk is toch ook door Gerard gepresenteerd als Henk Imitator? Of sla ik de plank hier mis....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat ding is dus echt op single uitgebracht, hè! Ik schrok me wild vanmiddag!
Mailtje is onderweg!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ohja, en mail ff wat de laatste stand van zaken betreffende jouw plannenIk moet namelijk hoognodig gaan slapen
allemaal
Je bent geweldig!quote:
quote:1# The Raconteurs - Steady As She Goes
2# Gnarls Barkley - Crazy
3# Snow Patrol - Chasing Cars
4# Muse - Starlight
5# Arctic Monkeys - Fake Tales Of San Francisco
6# Wolfmother - Woman
7# The Kooks - She Moves In Her Own Way
8# Spinvis - Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
9# Razorlight - America
10# Opgezwolle - Hoedenplank
11# The Killers - When You Were Young
12# Johan - Walking Away
13# Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
14# Editors - All Sparks
15# Jamie Lidell - Multiply
16# Peter, Bjorn And John feat. Victoria Bergsman - Young Folks
17# Red Hot Chili Peppers - Dani California
18# U2 & Greenday - The Saints Are Coming
19# Tool - Vicarious
20# Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Hopelijk gaan we in 2008 dan wat meer van die gasten horen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Australia de nieuwe single zou worden, maar of die hier al uit is gebracht weet ik niet. Volgens mij is dat hele album al een paar jaar uit en pas dit jaar in Nederland uitgebracht.
Moet je niet te vaak tegen me zeggen overigens, straks ga ik me er nog naar gedragen ookquote:
Hij is pas geleden voor de 3e keer uitgebracht. Blijkbaar is dat reden genoeg om em nog een keer mee te nemen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is 3voor12 mee bezig, ik meen me te herinneren dat Young Folks vorig jaar al hoog in de lijst stond bij de Song Van Het Jaar 2006?
[..]
Is in 2007 opnieuw uitgebracht. Twee keer zelfs geloof ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is 3voor12 mee bezig, ik meen me te herinneren dat Young Folks vorig jaar al hoog in de lijst stond bij de Song Van Het Jaar 2006?
[..]
Maar dit is zo geweldig wat je aan het regelen bent dat ik het wel moet zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moet je niet te vaak tegen me zeggen overigens, straks ga ik me er nog naar gedragen ook
Dat die crackhoer überhaupt nog gedraaid wordtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Amy Winehouse - Rehab, komt uit 2006 maar dat wordt dan ook weer meegenomen in de lijst.
Twijfelgevalletje denk ik. Als ie in december was uitgekomen, dan was ie te laat om vorig jaar mee te kunnen doen. Das een beetje het probleem met alle eindejaarslijstjes.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Amy Winehouse - Rehab, komt uit 2006 maar dat wordt dan ook weer meegenomen in de lijst.
Vraagje. Vind je haar muziek goed?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die crackhoer überhaupt nog gedraaid wordt.
Nope. Zowel persoon als muziek is ruk.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vraagje. Vind je haar muziek goed?
Hmkay, vooruit. Dan mag het.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Zowel persoon als muziek is ruk.
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hmkay, vooruit. Dan mag het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |