quote:Op woensdag 12 december 2007 14:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Lieve nieuwsgierige Fok!kers... Er komt vandaag geen persbericht. Sorry! Morgen, honderd procent zeker, horen jullie meer. Nog even geduld!
Dat is echt ontzettend vervelend, ik had graag anders gezien, maar begrijp de huidige situatie heel goed. Morgen vóór 16 uur gebeurt er niets kan ik jullie vertellen...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me ook vervelend om je laatste uitzending te moeten maken terwijl je niet mag zeggen wanneer je in de toekomst te horen bent. Hoewel... je uitzending is eigenlijk ook pas morgen. Ik denk alleen niet dat er een persbericht de deur uit gaat voor morgenvroeg 8 uur.
Toepasselijk. Zowel Gerard als Michiel hebben hem al eens gesproken. Van Rob weet ik het niet.quote:
Zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu is wel de vraag... Gaat hij de beroemde woorden nog eens uitspreken?
Ik heb het net gehoord. LEUK, LEUK, LEUK!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Broekie het volgende:
*knip*
Ik heb positief nieuws, maar mag er nog niet al te veel over vermelden. Mij is om geheimhouding gevraagd.
Nouja, hoe dan ook, het gaat er naar uit zien dat wij straks met een vrij ludieke, leuke actie Serious Request 2007 kunnen ondersteunen.
Dat brengt mij op het volgende: het is nog even afhankelijk van of en zo ja in hoeverre de plannen door gaan, maar als alles lukt hebben wij voor alle dagen een aantal mensen nodig *op* het plein.
De zondag kan ik in ieder geval niet. De vrijdag kan ik wel vrij nemen, de zaterdag stond sowieso al op de planning. Maar dan blijven er nog dagen over.
Ik kan kijken wat ik kan gaan doen, maar het zou fijn zijn als er meer mensen zich opgeven om eventueel op het plein *iets* (details volgen dan per e-mail of msn) te gaan verkopen voor het goede doel.
Ik hoor het graag, het liefst per e-mail of msn (zie m'n profiel)
Aha, vandaar je editquote:
Gaaaaaf plan!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Broekie het volgende:
*knip*
Ik heb positief nieuws, maar mag er nog niet al te veel over vermelden. Mij is om geheimhouding gevraagd.
Nouja, hoe dan ook, het gaat er naar uit zien dat wij straks met een vrij ludieke, leuke actie Serious Request 2007 kunnen ondersteunen.
Dat brengt mij op het volgende: het is nog even afhankelijk van of en zo ja in hoeverre de plannen door gaan, maar als alles lukt hebben wij voor alle dagen een aantal mensen nodig *op* het plein.
De zondag kan ik in ieder geval niet. De vrijdag kan ik wel vrij nemen, de zaterdag stond sowieso al op de planning. Maar dan blijven er nog dagen over.
Ik kan kijken wat ik kan gaan doen, maar het zou fijn zijn als er meer mensen zich opgeven om eventueel op het plein *iets* (details volgen dan per e-mail of msn) te gaan verkopen voor het goede doel.
Ik hoor het graag, het liefst per e-mail of msn (zie m'n profiel)
een edit?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:04 schreef Marc63 het volgende:
Ik las net voor de edit wel iets. Ik had het idee dat ik een deel van het verhaal miste, maar ik heb denk ik wel een idee wat het plan is. Lijkt mij wel grappig. Ik heb al gezegd dat ik op zaterdag ga. Eventueel kan ik ook wel op vrijdag en maandag, maar ik ben eigenlijk niet van plan om meer dan 2 dagen te gaan.
Tja, je kunt ook onder die post lezen dat ie voor 98% is aangepast.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een edit?die kan ik terug lezen
Het is met name omdat het nog niet 100% zeker is dat het door kan gaan. Ze willen mensen niet onverhoopt enthausiast maken enzo...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook onder die post lezen dat ie voor 98% is aangepast.
Mocht je daar gebruik van maken, verzoek ik je toch vriendelijk de informatie in de post vertrouwelijk te behandelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je maar niet gaat lekkenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |