quote:Op woensdag 12 december 2007 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor DaMook, ik denk dat ze er vannacht zo uit ziet:
[afbeelding]
Die mogen natuurlijk nog niks zeggen tot het persbericht eruit is, straks praten ze hun mond voorbij.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]Dan ziet ze er weer goed uit
. Heel goed zelfs
.
Waar blijven Annemic en Domien zelf ??
quote:
Het is toch woensdagquote:Op woensdag 12 december 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die mogen natuurlijk nog niks zeggen tot het persbericht eruit is, straks praten ze hun mond voorbij. [afbeelding]
Och het glazen huis komt eraan en zo ook de flauwe woordgrapjesquote:Op woensdag 12 december 2007 02:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgens mij is John May-er!
Ik gok dat ze haar wachtwoord weer vergeten is.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Och het glazen huis komt eraan en zo ook de flauwe woordgrapjes.
Domien zeg eens teggen Annemic dat ook voor haar reageren niet verboden is.
Goede tip! Ik lig echt in een deuk om dat topic...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
En nog meer mij
Hobje, ik ben foute topics aan het lezen. Van dit soort topics Katten en hun eigenaardigheden wil ik er nog liever een
.
Ik zou zeggen, maak 'm aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Is er ook zo'n topic voor honden? Ik weet nog een goeie:
Wij hadden vroeger een hond (Rex) die elke week als mn moeder alle bedden ging verschonen achter haar aanliep. Ze begon altijd met mijn bed, dan die van mn zus, van mn ouders en als laatste van mn broertje. Op het moment dat het bed van mijn zus opgemaakt was, lag Rex op mijn bed. Hij had dan alles weer losgetrokken en hij lag boven op het stapeltje beddengoed. Als mn moeder alle bedden 1x had opgemaakt dan kon ze weer bij mijn bed beginnen. Rex bleef wel achter haar aan lopen, maar als hij eenmaal mijn bed overhoop had gehaald, deed hij dat niet nog een keer. Totdat mn moeder weer aan haar wekelijkse rondje bedden verschonen begon.
quote:Op woensdag 12 december 2007 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak 'm aan.
* Sirolf gaat maar eens richting bed. Truste!
quote:Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goede tip! Ik lig echt in een deuk om dat topic... [afbeelding]
Hier waggelt al een jaar of 10 een kat in de categorie 'ouwe lobbes' rond.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt er een ?
Ik wilde er al wel een , maar door dat topic wil ik er nog liever een.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef Againzender het volgende:
Zo, Giel is uit de lucht, de radio kan weer aan
Lekker man!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behind Blue Eyes![]()
![]()
![]()
.
Kansloos nummer.
Ik vind dit echt kansloos gejengel. Alsof die kerel moet schijten, maar het wil niet lukken.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker man!
Als is die cover van The Who beter!
Vreselijk kut idd. Sowieso, Fred Durstquote:Op woensdag 12 december 2007 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behind Blue Eyes![]()
![]()
![]()
.
Kansloos nummer.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit echt kansloos gejengel. Alsof die kerel moet schijten, maar het wil niet lukken.
dumdumadumaduma dummumdummudumquote:
Toch meer clips gaan kijken, zijn zat beelden van hem zonder petquote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk kut idd. Sowieso, Fred Durst. Zit die pet vastgenaaid aan z'n hoofd?
Ik vind Nickelback niet vetquote:Op woensdag 12 december 2007 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt Nickelback ook "vet".
Mjah, beide dames van de gemeente in Den Haag die ik vanmorgen aan de telefoon had waren heel begripvol en meedenkend, en lieten ook duidelijk merken dat ze het enorm jammer vonden dat ze me niet konden helpen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:23 schreef Againzender het volgende:
Jammer dat het toch wat te kort dag is voor een verkoopactie. Gedoe ook altijd met vergunningen...
Is goed hoor, maar wat mij betreft ligt het nu echt aan de reactie van het 3FM SR07 Team.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mja... Positief blijven denken broekie...
is het ok als ik je om een uur of 12 ff bel hierover?
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
De tekst is ook door Harrie Jekkers geschreven toch dacht ik?
Dat is alweer heel wat dat ze meedenkenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, beide dames van de gemeente in Den Haag die ik vanmorgen aan de telefoon had waren heel begripvol en meedenkend, en lieten ook duidelijk merken dat ze het enorm jammer vonden dat ze me niet konden helpen.
Beterschap!quote:
't viel mij alles mee inderdaad, had het niet verwachtquote:Op woensdag 12 december 2007 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is alweer heel wat dat ze meedenkenmaar zij kunnen natuurlijk ook niet veel aan die doorlooptijd doen helaas.
Die is vannacht al gddraaid hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
zo. Webhawk moet en zal Chocolate saulty balls horen op 3fm :-) 4x gesmst en nu bellende
quote:Kerst... maar dan anders. Dit is happy hardcore kerst! Wat wil jij wel horen?
Whigfield - Last Christmas
Charly Lownoise & Mental Theo - This Christmas
Ice MC - It's a Christmas day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |