Natuurlijk ook aan Purple Rosequote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreemd, doet mij denken aan PurpleRose [afbeelding].

Goed dat je begint over mail want ik had mijn mailbox nog niet eens open staan.quote:

quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Konijntje the anthem van Glazen huis 2007? hoop het niet

Het was die vent onderuit zagen of 1-0 achterkomen..quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
mendez wat een drama. Je zag het gebeuren.

Allo! Hoezo dat?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Domien zitten wel op 1 lijn wat favoriete plaat betreft

Beterschap, valt het mee... (Klein griepje of heftig)quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allo! Hoezo dat?
(Slecht verhaal trouwens... Ik ben ziek. Vrdmm.)

Nou, je kent het wel... Zo'n beginnende griep. Gadverdamme, heel slecht moment!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beterschap, valt het mee... (Klein griepje of heftig)

Beterschap!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allo! Hoezo dat?

Kan het me voorstellen..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou, je kent het wel... Zo'n beginnende griep. Gadverdamme, heel slecht moment!

Michiel's favoriete plaat van 2007: Justice - D.A.N.C.E.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Allo! Hoezo dat?

Heb het al een hele tijd niet gehad gelukkig, Weet (wel) wat je bedoelt en dat komt nooit goed uit. (Drukte/ stress en spanning kunnen mee helpen)(-2 van vannacht misschien ook wel)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, je kent het wel... Zo'n beginnende griep. Gadverdamme, heel slecht moment!

Sérieus?! Wat briljant! Haha! Goed verhaalquote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel's favoriete plaat van 2007: Justice - D.A.N.C.E.

Ze draaien aan het begin van het uur de winnaars van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Huh? Take Me Out..? Da's 2004. Toch?

Joh! Goed verhaal!! Opening van 23 uur is dan Seven Nation Army. Primaaa!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
2006: Raconteurs - Steady as she goes
2005: Kaiser Chiefs - Oh my God
2004: Franz Ferdinand - Take me Out

Ik denk dat Domien alweer beter isquote:Op woensdag 12 december 2007 22:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Joh! Goed verhaal!! Opening van 23 uur is dan Seven Nation Army. Primaaa!

"goed verhaal"quote:Op woensdag 12 december 2007 22:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Joh! Goed verhaal!! Opening van 23 uur is dan Seven Nation Army. Primaaa!

quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Een juweeltje: The Shins - Phantom Limb
Prachtplaat maar nooit echt heel goed opgepikt door 3FM, zo jammer!

En dan toch op 25quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Een juweeltje: The Shins - Phantom Limb
Prachtplaat maar nooit echt heel goed opgepikt door 3FM, zo jammer!

No problemquote:Op woensdag 12 december 2007 22:09 schreef borisz het volgende:
Glacier heb jij nog een mooie strik over voor lazofiets ?
Kunnen jullie die snel verkopen

netjes! als 3FM die plaat op de playlist had gezet was het absoluut een nog grotere hit geworden.quote:
't is wel een beetje stil rond The Shins.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
In mijn beleving nog nooit gehoord...![]()
Maar niet slecht...

Ik dacht dat Australia de nieuwe single zou worden, maar of die hier al uit is gebracht weet ik niet. Volgens mij is dat hele album al een paar jaar uit en pas dit jaar in Nederland uitgebracht.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
netjes! als 3FM die plaat op de playlist had gezet was het absoluut een nog grotere hit geworden.
[..]
't is wel een beetje stil rond The Shins.

Ahh, jij hebt last van hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef MutZ het volgende:
Wilde ik zo'n heel mooi deeplinkje maken, lukt het niet
Als iemand anders het kan:
Plaatje: https://www.e-cumlaude.co(...)s/banners/banner.jpg
Linkje: https://www.e-cumlaude.co(...)653d17bdb8cf589cd48a

Dat ding is dus echt op single uitgebracht, hè! Ik schrok me wild vanmiddag!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boze reacties op Westbroek om Flappie-cover.

quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat ding is dus echt op single uitgebracht, hè! Ik schrok me wild vanmiddag!

Ik had het al door en was hem aan het aanpassenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, jij hebt last van hetzelfde als ik.
Hoewel het invulvakje voor de omschrijving van de collectebus vrij groot is, kapt ie de tekst daarin gewoon af als ie te lang wordt.
Die van jou stopt dus na "tijdens de 90’s request week. Ma".
[ link | afbeelding ]

Nee, heel Ekdom z'n naam wordt niet vermeld, hahaha! Alleen de originele componistenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Wat staat er bij de uitvoerend. G. Ekdom?

quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, heel Ekdom z'n naam wordt niet vermeld, hahaha! Alleen de originele componisten

Ga ik doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het al door en was hem aan het aanpassen
Kun je die banner direct ff aanpassen in de OP op 3fmfan.nl? dan kopieer ik hem eerdaags daar ff vandaan als ik andere topics ga openen...

Ik hoorde van de week dat er ook nog mensen zijn die nog niet van goeiemoggel gehoord hebben. Ik denk dus dat nog lang niet iedereen weet dat Henk Henk niet is.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Jammer dat 't nu zo breed bekend is dat het Henk zelf niet is... Genoeg mensen die er zo intrappen.

Ohja, en mail ff wat de laatste stand van zaken betreffende jouw plannenquote:

Het eerste uur van het laatste middag programma van Henk is toch ook door Gerard gepresenteerd als Henk Imitator? Of sla ik de plank hier mis....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat ding is dus echt op single uitgebracht, hè! Ik schrok me wild vanmiddag!

Mailtje is onderweg!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ohja, en mail ff wat de laatste stand van zaken betreffende jouw plannenIk moet namelijk hoognodig gaan slapen
allemaal

Je bent geweldig!quote:

quote:1# The Raconteurs - Steady As She Goes
2# Gnarls Barkley - Crazy
3# Snow Patrol - Chasing Cars
4# Muse - Starlight
5# Arctic Monkeys - Fake Tales Of San Francisco
6# Wolfmother - Woman
7# The Kooks - She Moves In Her Own Way
8# Spinvis - Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
9# Razorlight - America
10# Opgezwolle - Hoedenplank
11# The Killers - When You Were Young
12# Johan - Walking Away
13# Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
14# Editors - All Sparks
15# Jamie Lidell - Multiply
16# Peter, Bjorn And John feat. Victoria Bergsman - Young Folks
17# Red Hot Chili Peppers - Dani California
18# U2 & Greenday - The Saints Are Coming
19# Tool - Vicarious
20# Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert

Hopelijk gaan we in 2008 dan wat meer van die gasten horen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Australia de nieuwe single zou worden, maar of die hier al uit is gebracht weet ik niet. Volgens mij is dat hele album al een paar jaar uit en pas dit jaar in Nederland uitgebracht.

Moet je niet te vaak tegen me zeggen overigens, straks ga ik me er nog naar gedragen ookquote:

Hij is pas geleden voor de 3e keer uitgebracht. Blijkbaar is dat reden genoeg om em nog een keer mee te nemen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is 3voor12 mee bezig, ik meen me te herinneren dat Young Folks vorig jaar al hoog in de lijst stond bij de Song Van Het Jaar 2006?
[..]

Is in 2007 opnieuw uitgebracht. Twee keer zelfs geloof ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is 3voor12 mee bezig, ik meen me te herinneren dat Young Folks vorig jaar al hoog in de lijst stond bij de Song Van Het Jaar 2006?
[..]

Maar dit is zo geweldig wat je aan het regelen bent dat ik het wel moet zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moet je niet te vaak tegen me zeggen overigens, straks ga ik me er nog naar gedragen ook

Dat die crackhoer überhaupt nog gedraaid wordtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Amy Winehouse - Rehab, komt uit 2006 maar dat wordt dan ook weer meegenomen in de lijst.

Twijfelgevalletje denk ik. Als ie in december was uitgekomen, dan was ie te laat om vorig jaar mee te kunnen doen. Das een beetje het probleem met alle eindejaarslijstjes.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Amy Winehouse - Rehab, komt uit 2006 maar dat wordt dan ook weer meegenomen in de lijst.

Vraagje. Vind je haar muziek goed?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die crackhoer überhaupt nog gedraaid wordt.

Nope. Zowel persoon als muziek is ruk.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vraagje. Vind je haar muziek goed?

Hmkay, vooruit. Dan mag het.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Zowel persoon als muziek is ruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |