quote:Op donderdag 6 december 2007 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
De OP uit de historie van de Wiki terug gehaald.
MOTHERFUCKERSquote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
The story continues,
TNT heeft maar besloten om ook gister niet langs te komen, uiteraard wel vermelden dat ze langs zijn geweest, dat er niemand thuis was en dat ze een briefje in de brievenbus hebben gestopt. Weerom dikke bull want ik ben zelf de gehele dag ( van smorgen 8 tot savonds 8 ) thuis geweest, zonder muziek, met werkende bel en ik woon op begane grond met de ramen open.
Mn pakketje kan ik nu afhalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor (wat dus echt 4km verder ligt, vind ik raar aangezien ik in Eindhoven woon) en nu moet ik met de bus? of fiets? es ff die tv gaan sjauwen.
Bedankt TNT, ik regel het zelf wel weer.
tvp.
Gewoon de PS3 zelf?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Wie weet een programma om films via je netwerk te streamen naar je Ps3?
Want dat kon toch?
Erg fucking herkenbaar.... Zijn i.d.d klootzakken. En lui ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
The story continues,
TNT heeft maar besloten om ook gister niet langs te komen, uiteraard wel vermelden dat ze langs zijn geweest, dat er niemand thuis was en dat ze een briefje in de brievenbus hebben gestopt. Weerom dikke bull want ik ben zelf de gehele dag ( van smorgen 8 tot savonds 8 ) thuis geweest, zonder muziek, met werkende bel en ik woon op begane grond met de ramen open.
Mn pakketje kan ik nu afhalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor (wat dus echt 4km verder ligt, vind ik raar aangezien ik in Eindhoven woon) en nu moet ik met de bus? of fiets? es ff die tv gaan sjauwen.
tvp.
hey je hebt em gewoon gecopied-pastequote:
TVersity. Die is gratis en werkt perfectquote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Want dat kon toch?
TVersityquote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Want dat kon toch?
Tversity.. gebruik em zelf niet (geen draadloos netwerk thuisquote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Want dat kon toch?
GEZELLIE!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:15 schreef Vince22 het volgende:
Ben dr weer!
Ik werkte eerst ook bij TNT en soms wil je even wat tijd winnenquote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
The story continues,
tvp.
bestand staat op je PC, je start hem via de PS3.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Met dat TVersity, stream je dan je bestand of de film?
(snapt iemand wat ik bedoel?)
Dus moet je de film aanzetten op je pc en dan zoeken naar streams op je ps3 of kun je een map maken op je pc en het bestand via je ps3 streamen/openen?
quote:
je start de film op je pc via je ps3 dus? (de film begint ook te spelen op je pc?)quote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bestand staat op je PC, je start hem via de PS3.
nee. Je PC dient alleen als server. Mensen die op de PC zitten zien niet dat jij een film start (behalve dat de processorload iets zwaarder wordt).quote:Op donderdag 6 december 2007 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je start de film op je pc via je ps3 dus? (de film begint ook te spelen op je pc?)
gister heb ik heavenly sword uitgespeeld...daarna ging ik met een vriend TMNT: turtles in time doen op de SNES, als je dat ziet dan zijn we pas verwendquote:Op donderdag 6 december 2007 12:54 schreef Deviant1nl het volgende:
Kan ik ook in die lijst komen met psn namen?
schakelde gisteren even online van cod4 naar warhawk. Moest wel ff wennen aan de graphics
We zijn gewoon te verwend
Die was toen toch ook in de Arcades te vinden?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef -Menn0- het volgende:
TMNT: turtles in time
Die is vet![]()
Ik ga denk ik eens op zoek naar een SNES!
sweet, ga ik dat thuis ff probeerselenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee. Je PC dient alleen als server. Mensen die op de PC zitten zien niet dat jij een film start (behalve dat de processorload iets zwaarder wordt).
Er staan 36 tracks op de disc. In de Singstore kun je nieuwe liedjes downloaden voor 1,49 euro per stuk. Dat bedrag wordt gewoon uit je Wallet gehaald, die je ook voor de gewone PS Store gebruikt. Dus ja, je mag zelf bepalen welke je download, zolang je maar geld hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef eChOeS_2003 het volgende:
TVP en nog even een vraagje over Singstar..
Hoe werkt dat nu precies? Ik las dat er een aantal songs op de disc staan en dat je er een aantal kunt downloaden. Zijn dat een soort credits die je bij het spel geleverd krijgt om online liedjes te kopen? Zo ja, mag je zelf bepalen welke je download of is het een vast aantal titels?
Arcades?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die was toen toch ook in de Arcades te vinden?4 speler geloof ik.
Nu snap ik waarom je geen PS3 hebt. Je kan de controller nog niet eens vasthoudenquote:
Kan ik nog een S-variant verwachten?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je geen PS3 hebt. Je kan de controller nog niet eens vasthouden
in de arcade hallen noooooobquote:
je van persie link werkt niet meer trouwensquote:Op donderdag 6 december 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan ik nog een S-variant verwachten?
Vanavond maar even aanpassen danquote:Op donderdag 6 december 2007 14:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je van persie link werkt niet meer trouwens(drukte er per ongeluk op ^^)
Ooooow DIE arcadesquote:Op donderdag 6 december 2007 14:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
in de arcade hallen noooooob
op die leuke grote apparaten die niet zo populair zijn in Europa/Amerika maar in Japan wel (waar zelfs nieuwe games op die arcadekasten komen =]), waar je spellen als ferrari racen, sega rally en al die andere rare spellen op kan spelen
op de snes met zn 2en en in de arcadehallen met zn 4en kan wel kloppen ja, supervet iig
Thanx voor je reactiequote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er staan 36 tracks op de disc. In de Singstore kun je nieuwe liedjes downloaden voor 1,49 euro per stuk. Dat bedrag wordt gewoon uit je Wallet gehaald, die je ook voor de gewone PS Store gebruikt. Dus ja, je mag zelf bepalen welke je download, zolang je maar geld hebt.
Er staan nu 41 nummers in de Singstore, maar die wordt regelmatig geupdate, 17 december komt er een MASSIVE update.
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom koop je je TV niet gewoon in de winkel, om hem vervolgens zachtaardig in de kofferbak te smijten en er mee naar huis te rijden?
Ik heb mijn HDTV via cameranu.nl besteld. Groot voordeel is dat zij gebruik maken van een eigen koerier (het logo van het bedrijf staat ook op de auto)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.
Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende zaken helaasquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
Je koopt niets bij TNT, je koopt iets bij een leverancier. Die regelt het vervoer en daar is je leverancier verantwoordelijk voorDus als er iets mis gaat met vervoer maakt het echt geen klap uit waar je hem hebt gekocht, en is de leverancier verantwoordelijk
welkom in de wonderlijke wereld die bureaucratie heetquote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay, laatste zeikverhaal (hopelijk).
Mn vriendin ging de tv ophalen met de auto (ook moeten regelen) en komt aan bij postkantoor. Of ze geen briefje had van de bezorgers, want dat was toch wel nodig anders kreeg ze de tv niet mee. Zij vertellen dat ze geen briefje had. Dat was dan (en ik quote) "heel erg jammer voor u mevrouwtje". Ze benadrukte nogmaals dat we geen briefje gekregen hebben en dat er niemand langs is gekomen. "Dikke pech" en ze kreeg de tv niet mee. (Uitgeprintte versie van de factuur + alle gegevens van de afhandeling, betaling EN bestelling waren niet voldoende blijkbaar). Enfin, dan maar met fruit bellen.
Ik heb de beste meneer gesproken en eens even gevraagd of het bedrijf het noodzakelijk vond dat een werkend/studerend mens 3 dagen achter elkaar thuis moet blijven omdat het bedrijf nog te incapabel is om een preciese tijd van aflevering door te geven, laat staan dan ook echt aan de deur te komen. En dat ik het niet eens wil hebben over het belachelijke feit dat ze hun laksheid op hun klanten af willen schuiven.
Na wat heen en weer gegooi van woorden kreeg ze de tv toch wel mee. Het pakket heeft ondertussen al heel wat deuken en regensporen opgelopen, en ik verwacht (ik heb hem nog niet gezien) dat als er dadelijk een defect aan het beestje is, dat ik er voor kan opdraaien.
"Ja meneer, u heeft hem meegenomen van het postkantoor, dus dan zal u ook wel de schade veroorzaakt hebben"
Ik bid van niet, maar weet het bijna zeker. Wat een goor kutbedrijf, ik wil er dus echt NIKS meer mee te maken hebben.
quote:
Apparatuur via internet is vrijwel altijd goedkoper + betere service (online zaken moeten het van service hebben en daar ligt hem de concurrentie in) Plus dat het veel en veel makkelijker is (tegenspraak natuurlijk atmquote:Op donderdag 6 december 2007 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom koop je je TV niet gewoon in de winkel, om hem vervolgens zachtaardig in de kofferbak te smijten en er mee naar huis te rijden?
Deuken + Regensporen komen dus van handelingen van TNT. Daarnaast handelen ze absoluut niks af (misschien is dat juist het kenmerkende van TNTquote:Op donderdag 6 december 2007 16:14 schreef disjfa het volgende:
Waar komen de deuken en regensporen vandaan dan? Ik begrijp dat je zeikt, ik begrijp alleen niet waarom.
Wat is er nou aan de hand. TNT levert gewoon af wat jij gekocht hebt op de manier hoe tnt aflevert. Waar gaat het mis, en nu even speculaties daargelaten?
Hij werkt, gelukkig zonder schade en gezever. Case closed. Maar ik maak me zeker niet druk om niets. TNT handeld spullen verschrikkelijk slecht af.En daar mag men zich best druk om maken (vooral met dure spullekes)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:23 schreef IkWilbert het volgende:
ga nou maar eens eerst testen of er niets kapot is. Waarschijnlijk maak je, je druk om niets.
Online survey (zowel shop als product) zijn meestal vele male betrouwbaarder dan de media-mark medewerker. Die lult ook maar zo dat hij zijn apparaatje kwijt kan. Verder maakt het voor de garantie niks uit. Online aankopen hebben dezelfde (vaker zelfst langere) garantie termijnen dan offline aankopen. Verder is het hele garantie gebeuren afhankelijk van het merk en niet de plaats van aankoop (als je hem in een shop koopt geeft de shop je garantie, dit is hetzelfde voor online shops uiteraard. De shop geeft meestal de gewone fabrieksgarantie, waarbij je afhankelijk bent van de fabriek (merk)).quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.
Wisequote:Op donderdag 6 december 2007 16:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb mijn HDTV via cameranu.nl besteld. Groot voordeel is dat zij gebruik maken van een eigen koerier (het logo van het bedrijf staat ook op de auto)
Dus mocht er iets misgaan, dan heb je een centraal aanspreekpunt. Een tv via TNT zou ik ook niet zo snel doen...
Een discussie die ik al vaker gevoerd heb (heb een lange lange lange geschiedenis met TNT). Het is idd zo dat de leverancier eindverantwoordelijk is. Maar de TNT zelf heeft ook een bepaalde eindverantwoordelijkheid. Deze mag zeker niet genegeerd worden vind ik persoonlijk. Ik weet dat het rechtsmatig anders in elkaar zit, maar ik blijf er bij dat als je als bedrijf waardevolle spullen afhandeld, dat je daar je verantwoordelijkheid voor moet nemen. Anders moet je het NIET doen. uitquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
Je koopt niets bij TNT, je koopt iets bij een leverancier. Die regelt het vervoer en daar is je leverancier verantwoordelijk voorDus als er iets mis gaat met vervoer maakt het echt geen klap uit waar je hem hebt gekocht, en is de leverancier verantwoordelijk
Dat somt het wel mooi op denk ik. TNT != niesh niesh. -bruno.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende zaken helaasDus zorg ervoor dat je bij een betrouwbare winkel koopt, die zijn verantwoording neemt
Ja nog een paar uur en dan moeten de servers weer zweten!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanwaar de vraagtekens in de TT? De nieuwe trailer verschijnt vanavond laat gewoon hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef Wessiej het volgende:
Wtf, ongeveer in Juni had ik Singstar besteld, leek mij wel geestig, is daarna denk ik 40x uitgesteld, wist het niet eens meer, krijg een mailtje dat die er morgen is
En nu heb ik er geen zin meer in
Ik zag hem voor ¤72.99 liggen bij Dixons...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, Uncharted gekocht... ben benieuwt.. wel tering duur zeg.
Je had 'm lang en breed al kunnen importeren hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, Uncharted gekocht... ben benieuwt.. wel tering duur zeg.
Precies. 73 euro is aardig aan de prijs . Al kan ik mij herinneren dat ik voor Gran Turismo 1 voor PS1 ook 150 gulden betaaldequote:Op donderdag 6 december 2007 19:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zag hem voor ¤72.99 liggen bij Dixons...![]()
Binnenkort maar eens bestellen bij 3busyman
Pre order kit al betaald, doe ik dus niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had 'm lang en breed al kunnen importeren hoor.
A ha.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Pre order kit al betaald, doe ik dus niet meer.
Tijdsverschil hé. Zal wel rond een uur of 12 online komen...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef ikookhier het volgende:
GTA trailer nog niet te zien :S
Gelukkig ga jij niets meer bestellen wat via TNT bezorgd gaat worden......kunnenquote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Een hoop geblaat om niets.....
Vanaf nu wel te zien hoor.. alleen geen "Coming .... "quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tijdsverschil hé. Zal wel rond een uur of 12 online komen...
Was er snel klaar meequote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef Kremers het volgende:
Demo van Kane & Lynch staat onlineKunnen we met eigen ogen aanschouwen hoe slecht het is
Ja verrassend...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Vanaf nu wel te zien hoor.. alleen geen "Coming .... "
ik hoop dat je een monster van een PC hebt. bovendien is WiFi niet snel genoeg om HD-content te streamen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef Slappy het volgende:
Die films streamen iemand ervaring mee?
Ik heb dus 54mb Linksys router en ik wil dus Spiderman 3 720P zien maar gaat erg traag.
En de Ps3 zit alleen op Wifi ik en eingste pc zit via draad.
ik dacht dat je minmaal 30 mb vroeg als via Netwerk wou doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hoop dat je een monster van een PC hebt. bovendien is WiFi niet snel genoeg om HD-content te streamen.
Dat was toch al bekendquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Kremers het volgende:
Kane & Lynch![]()
30sec gespeeld, meteen weer uitgezet.... Slechte feeling, het aimen gaat kut en de AI is ook kut...
Kortom: 3x kut
Demo denk ik dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekendwaarom toch gekocht dan?
Lees eens boven jequote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekendwaarom toch gekocht dan?
Oja stom van mequote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lees eens boven jeEr is vandaag een demo van verschenen.
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuwquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe de vliegende neuk moet ik die eindfase van die snipermissie halen. ik heb alles al geprobeerd, maar schieten is niet de oplossing iig. Hiden werkt, maar dan moet je die sergant nog naar die helikopter vervoeren, dat lukt natuurlijk nooit als daar 100 van dat russisch tuig rondloopt. Iemand pointers of tips? Want ik heb de COD4 cd bijna in 2 gebrokenverotte gameplaystukkie blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder gamen!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Joh, ik heb mn PS3 wireless via een cheap Linksys router met een Casema midi aansluiting. Gaat prima hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik ga volgende week beginnen met verhuizen, en waar ik de PS3 nu met een draadje aan het internet gehangen heb zit ik er sterk over te denken om dat nu draadloos te gaan doen.
Krijg bij me abbo van xs4all basic onderstaande modem.
De modem en PS3 staan op de zelfde etage.
ADSL Wireless modem (54 G)
Thomson 780 - geschikt voor ADSL2+
Is dat een beetje te doen voor wat betreft het online gamen, of geeft dat toch te veel snelheidsverlies?
Hoor graag tips en op- of aanmerkingen
Mooi dat scheelt me weer de frustratie van kabels trekken en dergelijkequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Joh, ik heb mn PS3 wireless via een cheap Linksys router met een Casema midi aansluiting. Gaat prima hoor.No problem. 54G is een mooie verbindings snelheid. Je zal verwaarloosbare dataloss hebben als je het uberhaupt al krijgt.
100% singaalsterkte hier.Zelfde situatie als jij.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt me weer de frustratie van kabels trekken en dergelijke
Heb hetzelfde iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef Wessiej het volgende:
Cyb die werkt bij mij niet, 359823752 honden, grenades, en zoveel mannetjes komen toch die kant uit.
Als je TV max. 1080i aan kan, op 720P laten staan. Kan je TV 1080P aan, natuurlijk hierop instellen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
is het trouwens beter om het signaal van de ps3 naar mijn tv op 1080p te zetten en mn pc het te laten rescalen of moet ik het gewoo op 720p zetten zodat mijn tv het makkelijker aan kan(?).
Wie weet wat het beste is (voor preformance en of kkwaliteit)..
Ik heb hem ergens bij dat rad neergezet. Heb verder overal waar ze vandaan komen wat Claymores neergezet. En dan lekker wachten tot ze komen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe de vliegende neuk moet ik die eindfase van die snipermissie halen. ik heb alles al geprobeerd, maar schieten is niet de oplossing iig. Hiden werkt, maar dan moet je die sergant nog naar die helikopter vervoeren, dat lukt natuurlijk nooit als daar 100 van dat russisch tuig rondloopt. Iemand pointers of tips? Want ik heb de COD4 cd bijna in 2 gebrokenverotte gameplaystukkie blegh.
TV scaled 1080p automatisch om naar 1080i (via HDMI), ik zet m wel op 720quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je TV max. 1080i aan kan, op 720P laten staan. Kan je TV 1080P aan, natuurlijk hierop instellen.
Als je tv HD ready is, zal ie waarschijnlijk geen beeld geven op 1080P, omdat het buiten de ondersteunende resoluties valt.
1080i is alleen aan te raden bij stilstaand beeld. 720 is idd the way to go.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
TV scaled 1080p automatisch om naar 1080i (via HDMI), ik zet m wel op 720
Dat soort vragen kun je beter in ons Warez-hoeren forum vragenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef Slappy het volgende:
Mensen hoeveel mb router heb je nodig als je blue ray films wil streamen(via Wifi) naar je Ps3?
ik zat laatst planet earth (blu-ray) te kijken en die speelde af met ongeveer 14mb/sec.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef Slappy het volgende:
Mensen hoeveel mb router heb je nodig als je blue ray films wil streamen(via Wifi) naar je Ps3?
ik zit nog steeds te twijfelen om die te kopen...is et must-buy??quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zat laatst planet earth (blu-ray) te kijken en die speelde af met ongeveer 14mb/sec.
je bedoelt met NL subs?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil die ook wel kopen, maar ik zit nog steeds te wachten op de Europese release.
Ik zag m laatst bij de FRS. Single disc, of zijn er 5 verschillende? Klinkt interessant namelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil die ook wel kopen, maar ik zit nog steeds te wachten op de Europese release.
Same herequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te twijfelen om die te kopen...is et must-buy??
Met NL subs ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef staticdata het volgende:
je bedoelt met NL subs?
want de engelse versie met 5 discs is al wel te krijgen.
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zag m laatst bij de FRS. Single disc, of zijn er 5 verschillende? Klinkt interessant namelijk.
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef staticdata het volgende:
reden dat ik blu-ray planet earth heb gekocht is vanwege m'n full hd tv.
Ik denk dat je lang kunt wachten op een versie met NL subs... De serie wordt namelijk uitgegeven door de BBC, en die leveren geen documentaires buiten de UK....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met NL subs ja.
[..]
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?
das dan lekker kutquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....
Mijn tv is niet full-hd, dus voor mij maakt ht niet uit welke versie ik koop.
BRquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met NL subs ja.
[..]
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?
Das waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
das dan lekker kut
maar de us versie heeft 4 discs en de bbc 5.
Klopt ja. Rockstar flikt het em weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Op grond van de IGN: GOTY 2008-candidate
Ja, maar dat maakt dus eigenlijk geen zak uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....
Mijn tv is niet full-hd, dus voor mij maakt ht niet uit welke versie ik koop.
Had er gisteravond ook opeens last van in een level.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:27 schreef Slappy het volgende:
Jezus ik had vanmiddag dikke lag in Cod4 ik hoop dat meer mensen hier last van hebben
jammer dat je de nummers er niet gewoon met een usb stickie op kan prikken of uit je mp3 lijst kan halen.. 1,50 per nummer vind ik persoonlijk een beetje een no-goquote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er staan 36 tracks op de disc. In de Singstore kun je nieuwe liedjes downloaden voor 1,49 euro per stuk. Dat bedrag wordt gewoon uit je Wallet gehaald, die je ook voor de gewone PS Store gebruikt. Dus ja, je mag zelf bepalen welke je download, zolang je maar geld hebt.
Er staan nu 41 nummers in de Singstore, maar die wordt regelmatig geupdate, 17 december komt er een MASSIVE update.
Ik betaal liever 1.50 per nummer dat ik leuk vind dan dat ik over een jaar een hele disc kan gaan kopen waar de helft van de nummers goed is en de andere helft niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:52 schreef Gstyles het volgende:
[..]
jammer dat je de nummers er niet gewoon met een usb stickie op kan prikken of uit je mp3 lijst kan halen.. 1,50 per nummer vind ik persoonlijk een beetje een no-godaarbij moet je dan weer die vervelende creditcard aanschaffen om het te kunnen realiseren.. kortom erg jammer allemaal.. Wel weet ik dat Singstar een vet programma is waar je een hoop lol aan kunt beleven (spreek uit ervaring
) mja ik denk toch dat vwg de weinige nummers op Singstar zelf en de dure toepassingen ik er maar vanaf zie..
ja maar nu koop je beide toch.. anyways ik vind eenmalig betalen voor zoiets meer dan genoeg (typisch hollands i know)quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik betaal liever 1.50 per nummer dat ik leuk vind dan dat ik over een jaar een hele disc kan gaan kopen waar de helft van de nummers goed is en de andere helft niet.
Bovendien is het niet zo simpel om een MP3tje even in singstar te knallen, alle toonhoogtes en zooi moet geregistreerd kunnen worden.
Dat doe je niet even met een MP3tje.
Oh, en mensen die geen Eye toy hebben.. de Xbox live Vision cam werkt ook prima
Geen problemen met de grote van de schijfquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:33 schreef Gstyles het volgende:
jeps en tvp
ik dacht te weten dat het alleen werkt als je hem deelt in partities van 32 gb, waarom weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geen problemen met de grote van de schijf
Als iemand hier meer info over heeft graagquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik dacht te weten dat het alleen werkt als je hem deelt in partities van 32 gb, waarom weet ik ook niet meer
Da heeft met FAT32 te makenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik dacht te weten dat het alleen werkt als je hem deelt in partities van 32 gb, waarom weet ik ook niet meer
Nu koop je 1 basis pakket en die kan je zover uitbreiden als je wilt en zelf nummers uitzoeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:43 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja maar nu koop je beide toch.. anyways ik vind eenmalig betalen voor zoiets meer dan genoeg (typisch hollands i know)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:22 schreef J.Clarkson het volgende:
Uncharted is mooi zeg!! [ afbeelding ] Gisteren 3 uurtjes gespeeld, aimen is effe wennen.
Heb al 30 headshots met de erwtenschieter achter de kiezen
Alleen ERG jammer dat je aan het type character al kan zien wat voor een wapen hij heeft.
Dikke negers hebben een shotgun, skinny negers met ontbloot bovenlijf hebben een AK-47.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder gamen!!
Ik heb wat problemen met jouw spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij daar al voorbij?PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Ik vind de actie prima uitgewerkt, het coversysteem werkt goed en ik kom nooit kogels te kort. De ander wapens zijn zeker niet waardeloos, vooral granaten zijn erg nuttig. Echt een top spelquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Heb nu een paar uur Uncharted gespeeld.
De game ziet er mooi uit, maar tering wat gaat dat schieten snel vervelen.
Ze konden beter OF een aktie game OF een Adventure maken.
De aktie is niet goed uitgewerkt.
Je hebt te weinig kogels tot je beschikking en het lijkt wel alsof ze willen dat je alleen je Pistol gebruikt.
De andere wapens zijn zo goed als waardeloos.
Ik vind gewoon dat het teveel schieten is, echt veels te veel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vind de actie prima uitgewerkt, het coversysteem werkt goed en ik kom nooit kogels te kort. De ander wapens zijn zeker niet waardeloos, vooral granaten zijn erg nuttig. Echt een top spel
Tja dat blijft natuurlijk altijd een smaak kwestie van wat je het leukst vindquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat het teveel schieten is, echt veels te veel.
Ik wil gewoon ook stukken waarbij je een half uur moet klimmen en klouteren, nu is het 2 stenen beklimmen en er staan weer 3 negers op je te knallen.
Dus als je een grotere haderschijf in je PS3 stopt is dat ook zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Da heeft met FAT32 te makenDeze bestandsindeling ondersteunt geen partities groter dan 32GB. En FAT32 is de enige bestandsindeling die werkt met de PS3 systeem software.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Da heeft met FAT32 te makenDeze bestandsindeling ondersteunt geen partities groter dan 32GB. En FAT32 is de enige bestandsindeling die werkt met de PS3 systeem software.
Nee, FAT32 kan tot ongeveer 8TB aan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus als je een grotere haderschijf in je PS3 stopt is dat ook zo32GB
Helemaal eens Kane & Lynch lijkt nergens op.quote:
Ik wil wel meedoenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Slappy het volgende:
Joh is er ook en Fok Cod4 private match
Misschien hier even kijken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Slappy het volgende:
Joh is er ook en Fok Cod4 private match
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.quote:
Het had allemaal zo tof kunnen zijnquote:
Mikken is belachelijk uitgewerkt! 'T zou handig zijn als je bij een shooter een beetje snel kan mikkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.
Een knop om te springen, interactief en shit vind ik nooit fijn, als ik tegen een muur aanloop, en hij moet autocover zoeken, moet hij het ten eerste ook daadwerkelijk doen, en dat gebeurd gewoon erg weinig. Grafisch vind ik het er ook niet geweldig uitzien (niet slecht, niet goed), maar het speelt gewoon allemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.
Korter dan 5 uur?quote:Op zondag 9 december 2007 04:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Wow. Kane&Lynch is nog korter dan Heavenly Sword.
Met het verschil dat HS wel een leuk spel isquote:Op zondag 9 december 2007 04:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Wow. Kane&Lynch is nog korter dan Heavenly Sword.
Bedankt voor de info allemaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Nee, FAT32 kan tot ongeveer 8TB aan...
Alleen windows zelf kan geen grotere disk aan maken onder FAT32.
Als je SwissArmy Knife (freeware tooltje) (link ) gebruikt kan je een disk tot ongeveer 2TB formateren/indelen in het FAT32 bestandsformaat.
Dus geen zorgen over maximum disk size en de PS3.... tenzij je dus over 2TB heen wilt.
Als je de demo leuk vindt, dan moet je zeker de volledige game spelen. Die is nog een stuk beterquote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
Uncharted lijkt mij een erg goed spel, maar heb ook mij bedenken er bij (veel schieten lees ik al...)
quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef Nudie het volgende:
Ik hoop dat je bedoelt als externe schijf, want intern moet het een notebook 2,5" hd zijn. En die gaan tot op heden niet verder dan 320GB.
quote:Release Date for God of War Confirmed
We were recently able to get confirmation for the release of God of War 3. After speaking to the developers at the Video Game Awards, they confirmed with us, that the long assumed date of 2009. The title will support 1080p graphics and will have both sixaxis and rumble support. Unfortunately, we have little more info that we care share with you at this date; however, please check back for updates, as new information comes in.
Volgende week al? Yay!quote:
Online in de demo mogelijk?quote:Beyond the single-player experience, you'll also have online access within the demo. Like switching CDs while you're driving, it's distracting to hit the right button and search around, but the interface is pretty clean and easy to navigate. You'll be able to pull up your friends lists in-game with a rightward tap on the d-pad and jump into online games just as easily. Although Xbox 360's integration tends to make friends lists fairly easy to navigate, the feature should be a godsend for PS3 owners, since friends list integration tends to come on a game-by-game basis on that console.
Zou wel leuk zijn.quote:Online in de demo mogelijk?![]()
In Burnout zitten geen echte wagens ofwel?quote:
Nope.quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In Burnout zitten geen echte wagens ofwel?
quote:BIZ: Do you feel any need to go back to God of War since Cory left? It's really partly your child and it's grown up a bit but might you be tempted to help continue the story?
Jaffe: I can tell you that I have, what I consider, a phenomenal story for God of War III. When I was a Sony employee, we were exploring going down that road, and it probably was so big that it would have had to have been broken up into three parts and the actual franchise wouldn't come to an end until we had the third one made on PS3. There are certainly ideas for gameplay and for story, but I'm just not in that position anymore. In the best case scenario, I can freeze time, have 72 hours in a day and I could magically beam myself over to Santa Monica and back home to San Diego in time for dinner, then yeah, I would, if they would have me, I'd love to be involved with that title. With the way it stands right now, there are just too many things getting in the way of me doing that so I have my notes, people at Sony have my notes, and I've pitched them to them. They seem to like them. How much of that ends up in God of War III is certainly not my guess.
Ik vond Uncharted aan het begin maar een beetje so-so.... Schieten ging niet lekker, beetje klimmen enzo...quote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als je de demo leuk vindt, dan moet je zeker de volledige game spelen. Die is nog een stuk beter
One word: GREAT!quote:Op maandag 10 december 2007 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
nieuwe LBP trailer
http://www.gametrailers.com/player/28747.html
Aahh!quote:Op maandag 10 december 2007 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
nieuwe LBP trailer
Little Big Planet ft. Little Fighter 2quote:Op maandag 10 december 2007 10:42 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Aahh!![]()
, eindelijk weer iets nieuws van LBP. Ik dacht even dat dit ambiteuze project van MM en Sony een langzame dood zou sterven.
Wanneer komt die demo nu online?
De mogelijkheden lijken echt eindeloos met LBP.
Zou me kunnen voorstellen dat je er ook een kleine fighter optie in maakt waarin je tegen elkaar moet vechten. Met die beentjes en armpjes slaan en schoppen en met voorwerpen gooien etc...
Pirates!!!! ARRRRRRRR!!!! ARRRR!!!quote:Op maandag 10 december 2007 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
nieuwe LBP trailer
Mooie graphics. Net echt. 1080p?quote:Op maandag 10 december 2007 12:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Debuuttrailer Rainbow Six Vegas 2
Had dan geen trailer uitgebracht Ubisoft
quote:Op maandag 10 december 2007 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mooie graphics. Net echt. 1080p?
Nee, het is best een tof spel, alleen is de trailer gewoon een beetje jammer. Geen ingame footage, geen cutscenes, geeneens hints over de verhaallijn.quote:Op maandag 10 december 2007 13:11 schreef Slappy het volgende:
Is Rainbowsix op Ps3 zo slecht?
Heh wat toevallig, herinner me net dat de mensen van Media Molecule, Ragdoll Kung Fu hebben gemaakt.quote:Op maandag 10 december 2007 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Little Big Planet ft. Little Fighter 2![]()
Volgens mij doelt hij op deel 1...quote:Op maandag 10 december 2007 13:21 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee, het is best een tof spel, alleen is de trailer gewoon een beetje jammer. Geen ingame footage, geen cutscenes, geeneens hints over de verhaallijn.
Men, zelfs de teaser voor de sequel van Batman Begins geeft meer inzicht!
Dit weekend waren de Spike TV Video Game Awards.quote:Op maandag 10 december 2007 15:51 schreef RedemptioN het volgende:
is er een gameshow ergens gaande ofzo...keek net al op gametrailers, al die World premiere;s, niet normaal =]
niet echt heel geweldige trailer maar toch
Dat is dus mijn meest gehate trailer ooit. En ik daar maar zitten wachten tot er beelden verschijnen....quote:Op maandag 10 december 2007 13:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Men, zelfs de teaser voor de sequel van Batman Begins geeft meer inzicht!
In de US is hij vandaag verschenen, dus dat lijkt me van wel jaquote:Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Hey, ff terzijde. UT3 komt volgens Bol.com 31/12/2008 uit. Ik neem dat dit een typo is van een of andere klootviool daar?
quote:Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef JDizzle het volgende:
Killzone 2 screens "touched up"
Wow, als dat niet de meest biased fuckers van het internet zijn dan weet ik het ook niet meer. En dan die comments ook.
quote:Can Sony make ANYTHING on their system look good without fabricating the truth?
Remember the twin HDMI ports PS3 was supposed to have? Unreal Tournament 3 being a launch title? Killzone 2 E3 2005 video being "realtime"?
Credibility is down the shitter, and Killzone 2 just dropped completely off the radar. If the game needs fake polishing in pictures 3 months before launch, it's gonna be a turkey.
If that's "minor polish", then Katie 'Jordan' Price had a "minor breast augmentation".
Its complete and utter BULLSHIT, and they can kiss my fat white hairy ass if they think I'm going to be stupid enough to fall for it.
wow dan heeft hij in een paar dagen tijd ff 200 UT3 PS3 verkochtquote:Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
In de US is hij vandaag verschenen, dus dat lijkt me van wel jaBeetje jammer alleen dat 3busyman hem niet heeft... Nou ja, dan maar via VGP.ca
quote:Uncharted Calls Spanish Readers "Huge Nerds"
Hey Spanish speaking gamers! Uncharted developer Naughty Dog has some words for you. In-game, there's this Easter Egg message: "Si usted está leyendo esta piedra sepulcral usted es un nerd enorme. Consiga por favor una vida y consiga una novia." Reader Jimfear does the translating:
If you are reading this grave, you're a huge nerd. Please get a life and a girlfriend.
That's right, because no way would native Spanish speakers play Uncharted! Only nerds who study Spanish! Riiight. Some jokes work and some don't. We'll file this away as one that doesn't. Not that offensive and a nice jab at those who wonder around games and look at stuff. Spanish stuff.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef Nudie het volgende:
[..]
wow dan heeft hij in een paar dagen tijd ff 200 UT3 PS3 verkochtAlthans deze link werkt inderdaad niet meer. Gelukkig heeft hij nog wel die van mij vandaag op de post gedaan
Ik kom GVD niet verder dan het fort in Uncharted. Ik weet gewoon niet hoe ik rond dat fort moet slingeren. Ik zwaai de hele tijde heen en weer om gang te krijgen maar zodra ik op de X druk om te springen laat Drake zich gewoon vallen. Wat doe ik hier nu verkeerd. Het is alleen bij het fort dat het me niet lukt. Huuuulpquote:Op maandag 10 december 2007 08:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik vond Uncharted aan het begin maar een beetje so-so.... Schieten ging niet lekker, beetje klimmen enzo...
Maar nu, 3 uur gameplay verder vind ik m helemaal geweldig!! Leren werken met cover en wegduiken, headshots maken (250 nu) en de scenery zijn echt top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Uncharted: Drake’s Fortune heeft een geheime boodschap
Naughty Dog laat een geheime boodschap achter in de game.
Uncharted: Drake's Fortune verkoopt hartstikke goed en Sony kan dus spreken van een grote hit! Maar een paar gamers hebben opgemerkt dat Naughty Dog een geheime boodschap achter heeft gelaten in de game. Er is namelijk een grafsteen in het spel waar het volgende in het Spaans op staat: Si usted está leyendo esta piedra sepulcral usted es un nerd enorme. Consiga por favor una vida y consiga una novia. Je zou denken dat Naughty Dog je bedankt voor het spelen van deze game maar dit is niet helmaal waar. De Spaanse tekst betekend: If you are reading this grave, you're a huge nerd. Please get a life and a girlfriend. Niet echt aardig van Naughty Dog maar wel grappig.
In Uncharted: Drake's Fortune speel je Nathan Drake die op zoek is naar een schat. De voorouders van Drake zochten 400 jaar geleden deze schat ook al. Alleen is die schat is niet echt makkelijk te vinden. Want je bent namelijk niet de enige die de schat zoekt.
PSN id: NL_SToRM
dat is dus gewoon een kwestie van smaak, aangezien het voor heel veel mensen gewoon een geweldig spel isquote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[quote]Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
Net Uncharted uitgespeelt, wat een matige overhypte game zeg
[/quote
Dat meen je niet? Teleurstelling nummertje zoveel...
Kwestie van smaak zullen we zeggen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[quote]Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[/quote
Dat meen je niet? Teleurstelling nummertje zoveel...
Het kan me echt niet schelen wie de game gemaakt heeft.quote:Op maandag 10 december 2007 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak zullen we zeggen.
Een strakke gemiddelde van 90%. Tis allemaal persoonlijk maar Naughty Dog en overhyped gaat simpelweg niet samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Schiet je ze af.. open je een geheime kamer waar nog nooit iemand naast Francis Drake geweest is.. staan er machine gun negers.. het slaat gewoon nergens op.
Als je wat minder in die game moest klimmen en minder schieten had ik het een toffe game gevonden.
En die Boss battle was ook een teleurstelling op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Mischien zou je dan eerst wat kritischer moeten zijn bij welke winkels jij je spellen haalt want er zijn genoeg opties te vinden om hem voor een stuk lagere prijs te kopenquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:
Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.
Is echt fucking hilarischquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:
Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Schiet je ze af.. open je een geheime kamer waar nog nooit iemand naast Francis Drake geweest is.. staan er machine gun negers.. het slaat gewoon nergens op.
Hoebedoel je bij AC? Dat er gewoon engels werd gesproken kwam door die machinequote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan alleen uitgaan van het demomateriaal, en ik vond het echt wel een sweet stukje gameplay. Maar dit
[..]
Is echt fucking hilarischHet zelfde idee een beetje als Altair van AC. Die heeft zo een mooi accent in the middle of fucking jerusalem
Van die kleine grote fouten, echt lelijk
Ja beetje de easy way out met dat apparaatquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoebedoel je bij AC? Dat er gewoon engels werd gesproken kwam door die machine
Ik vind Uncharted juist helemaal niet (over)hypt, Halo 3 was dat bijvoorbeeld welquote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
er staan nu al 41 songs in de store, en 17 december komt er een "big bang update".quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef Tumble het volgende:
goed cd wow heeft eindelijk mijn singstar verstuurd (zonder mics want die had ik al) maar goed voor 23,99 mag je niet klagen natuurlijk
weekje wachten en hopelijk staan er dan gelijk wat meer songs online.
Staan er ook al een paar van online, en gitaren zijn in 2008 los te koop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe staat het met de songs online van GH3, ik ga deze morgen kopen nlen weet iemand waar ik een losse gitaar kan kopen?
Zie al enkele dagen staan, Singstar nieuws: honderden extra songs te downloaden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
er staan nu al 41 songs in de store, en 17 december komt er een "big bang update".
Speelt de 40 GB niet standaard blu ray? En is hij wel HD klaar?quote:Verschillen 40 & 60 GB PS3's:
Sony's 60 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar sinds eind maart 2007. Huidige prijs ¤ 499,-
Sony's 40 GB model PS3 kan niet overweg met Playstation2 spellen wegens het ontbreken van specifieke PS2 hardware en is niet in staat om SACD's af te spelen. Dit model is verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs ¤ 399,-
Ge-wel-dig nieuws!quote:Gran Turismo 5: Prologue preview
Many fans of the series may also be pleased to learn that damage modelling has finally been implemented with Prologue. On the whole, the damage effects are quite realistic and we can safely say that the days of the Gran Turismo series being called a 'bumper car simulator' are over.
Google is your friendquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Speelt de 40 GB niet standaard blu ray? En is hij wel HD klaar?
en wat is SACD?
quote:Super Audio Compact Disc
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
SACD staat voor Super Audio Compact Disc.
De werking van een hybride Super Audio CD
De werking van een hybride Super Audio CD
Een nieuw formaat voor de digitale opslag van geluid, ontwikkeld door Philips en Sony. De eerste SACD-speler werd in 1999 geïntroduceerd. De wijze waarop de audiosignalen worden gecodeerd noemt men direct stream digital, een 1-bits audioformaat met een samplefrequentie van 2,8224 MHz. Ter vergelijk: een conventionele audiocd heeft een samplefrequentie van 44.1 KHz bij een resolutie van 16 bits. Philips en Sony geven in hun promotiemateriaal aan dat het dynamisch bereik van SACD 120 dB is tussen 20 Hz en 20 KHz.
De data worden op discs van 4,7 GB geschreven, hetzelfde type schijf dat voor DVD-video wordt gebruikt.
De SACD leent zich in het bijzonder voor multi-channel- of surround sound-opnamen (5.1) van zeer hoge kwaliteit (state-of-the art), en bevat afzonderlijke signalen per geluidskanaal, in tegenstelling tot bijvoorbeeld dolby digital waarbij er één signaal is waarin alle geluidskanalen samengevoegd zijn.
Binnen de SACD-standaard zijn er 3 typen:
* De enkellaags SACD, met alleen het DSD-signaal, met plaats voor 4,7 GB aan gegevens,
* De dubbellaags SACD, die logischerwijs meer data kan opslaan (ongeveer 8,5 GB),
* De hybride enkellaags SACD. Deze combineert een SACD-laag van 4,7 GB met een laag van een gewone audio-CD (PCM). De hybride SACD kan daardoor tevens afgespeeld worden op gewone cd-spelers.
De laser van een SACD-speler stelt zich scherp op de af te spelen laag. De golflengte van de laser voor de SACD-laag is anders dan die voor de CD-laag.
Om de ruimte en bandbreedte (2,8 Mbps per kanaal) van DSD te beperken wordt een verliesloze compressietechniek gebruikt genaamd direct stream transfer (DST). DST is standaard voor multi-kanaals muziek en optioneel voor stereo. Er wordt gecomprimeerd met een factor 2 à 3, wat resulteert in een disc die ongeveer 80 minuten van zowel stereogeluid als 5.1-surround sound kan bevatten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het kan me echt niet schelen wie de game gemaakt heeft.
Als is het Team ninja van het heilige Ninja gaiden.
Als een game imo overhyped is dan is het overhyped.
Je bent 90% van het spel aan het schieten op dezelfde vijanden.
En die "plottwist" dat zou geweldig moest zijn volgens de reviewers zag ik ook al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je een tombe in waar in 400 jaar niemand geweest is, staan er 3 machine gun negers..
Als je wat minder in die game moest klimmen en minder schieten had ik het een toffe game gevonden.
En die Boss battle was ook een teleurstelling op het eindeHier kan ik mij helemaal in vinden. Grafisch fantastisch, maar overal die fucking gasten die op je aan het knallen zijn. Fuck dat, laat me lekker puzzelen en klauteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope die 75 euro is het ECHT niet waard.
En imo mag je kritischer zijn als je zulke hoofd prijzen voor games moet betalen.
aaaaaaaaaaaaarrrrrrrquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
LittleBigPlanet:Extended VGA Trailer
nieuwe SNES game?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweet...mother...of...god...
quote:7.0 Presentation
An otherwise super-stylized game suffers dramatically under technical issues and dreadful load times.
7.5 Graphics
These games look really nice. Too bad the framerate stutters when they’re trying to look their nicest.
9.0 Sound
Superb voice acting. Truly a work of art. The music, while used sparsely, is executed at just the right times and with enough style to put any badass to shame.
8.0 Gameplay
Orange Box is a blast, but beware: the framerate will interfere with your ability to play the game smoothly.
9.0 Lasting Appeal
Get past the technical issues and there’s enough content in this fantastic collection to last you a long, long time.
8.4 OVERALL
Impressive
(out of 10 / not an average)
quote:Originally Posted by IGN:
Closing Comments
All five games in The Orange Box are awesome, and even though we had problems here and there with some of the control choices, the experience of playing Half-Life 2 games should not be missed. Valve should be counted among the few that simply know how to tell a good story. However, the PS3 version is without a doubt inferior, so think carefully before investing the money (if you only own a PS3). The choice is yours, Mr. Freeman.
Hoe ben je daar zo zeker van? Het enige wat ik kan bedenken is het publiek dat er een beetje nep bijstaat. Zijn dit screens van die GT demo die al op PSN staat trouwens? Want die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als er één site is die ZEIKT is Gamespot het wel hoor.
En ik ben wel overtuigd dat een aantal screens hierboven ingame zijn. Screen 3 sowieso.
Omdat de replaymode uit GT altijd wel gelijk heeft gestaan aan de ingame beelden. Het verschil is er gewoon niet en als er wel sprake van is, dan nog is het verre van zichtbaar. Polyphony zijn nou eenmaal 1e klas hardwarepersers.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe ben je daar zo zeker van?
Neen, mits openingstune, stuur jij die maarquote:Op woensdag 12 december 2007 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Mochten er mensen zijn die graag de soundtrack van Uncharted willen hebben, PM me maar.
quote:Inhoud van GT5 Proloog bekend
Eerder kregen we al een hele boel nieuwe screenshots van GT5: Proloog. Vandaag komen we te weten wat we allemaal kunnen verwachten in dit voorsmaakje op Gran Turismo 5.
Naast de Blu-ray versie, die zo'n 4,980 yen of 31euro zal kosten, zal er ook een downloadversie, die voor zo'n 4,500 yen of 28 euro van jou is, op het PlayStation Network aangeboden worden. Naast de 37 wagens die het spel rijk is, zullen er tien tracks aanwezig zijn waarop je al de snelheidsmonsters aan de tand kan voelen. Op 25 december zal het spel een update krijgen en zullen we met enkele extra online-spelmodi aan het werk kunnen.
Een kort overzicht:
Tracks
* Superspeedway - Daytona International Speedway
* The Road Course - Daytona International Speedway
* Suzuka Circuit
* Suzuka Circuit East Course
* Fuji Speedway F
* Fuji Speedway GT
* Eiger Nordwand (Forward)
* Eiger Nordwand (Reverse)
* London (Forward)
* London (Reverse)
Auto's
* Acura NSX
* Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK
* Alfa Romeo Brera Sky Window 3.2 JTS Q4
* Audi R8 4.2 FSI R tronic
* Audi TT Coupe 3.2 quattro
* BMW BMW Z4
* BMW BMW 135i Coupe
* BMW BMW M3 Coupe
* Chevrolet Corvette Z06 (C6)
* Daihatsu Copen Active Top
* Daihatsu OFC-1
* Dodge VIPER GTS
* Ferrari 599
* Ferrari F430
* Ford Mustang V8 GT Coupe Premium
* Honda INTEGRA TYPE R (DC5)
* Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione
* Lexus IS F
* Lotus Elise 111R
* Lotus Elise
* Mazda ATENZA Sport (2007 Tokyo Motor Show reference exhibit)
* Mercedes-Benz SL 55 AMG (R230)
* Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR
* Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package
* Nissan SKYLINE GT-R Vspec II Nur (R34)
* Nissan Fairlady Z Version S (Z33)
* Nissan Skyline Sedan 350GT Type SP (V36)
* Nissan Skyline Coupe Concept
* Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP (V36)
* Nissan GT-R Proto
* Nissan GT-R (R35)
* Renault Clio Renault Sport V6 24V
* Subaru IMPREZA WRX STI (18inch BBS Wheel Option)
* Suzuki Cappuccino (EA21R)
* Suzuki SWIFT Sport
* TVR Tuscan Speed Six
* Volkswagen Golf IV GTI
Game modes
* Arcade (Singe Race with Maximum 16 Cars)
* Arcade (Time Trial)
* Race Events (3 categories / 24 events)
* News
* Dealer News
* Motor Sports News
* Map and Weather of Major Circuits Worldwide
* Calendar
Online (vanaf 25 december)
* Online Events (Multiplayer Race with Maximum 16 People)
* Online Events (Time Trial)
* Online Time Trial Ranking Boards
* Download Ghosts from Online Time Trial Ranking Boards
* Information Museum (Car Dealers' History)
Kom online sletjequote:Op woensdag 12 december 2007 00:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Neen, mits openingstune, stuur jij die maar
28 euro voor een demoquote:
Met zo'n nick zou ik Killzone 2 toch ook in dat rijtje verwachtenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef ZoneKill het volgende:
Die GT5:P screens zien er absoluut goed uit en in beweging waarschijnlijk nog beter. En dat GT5 de mooiste graphics gaat hebben ben ik ook van overtuigd. Maar toch vind ik het er allemaal te clean uitzien er zit te weinig leven in GT. vanaf GT2 is dat al zo. Geen vogels in de lucht weinig mensen langs de kant etc.
Ook bijvoorbeeld remsporen op de weg kunnen achterlaten draagt al bij aan een meer levendig circuit. En uiteraard schade aan de wagens helemaal.
En ja in GT4 zaten idd al mensen die zwaaiden/liepen/pitcrew maar dat kwam wat geforceerd over om het "human" element er in te brengen en vernieuwing te kunnen melden. Echte gameplay vernieuwingen heb ik gemist sinds GT1.
Ik zag dat het gras buigt als je er langs komt geracet, dit maakt het idd geloofwaardiger maar als er dan geen rubber op de weg achterblijft of de bomen lijken van karton heeft dat bewegend gras ook geen zin.
GT5 zal met onlineplay en 16 wagens op het circuit waarschijnlijk wel vernieuwing cq andere spelervaring brengen..we wachten af.
GT5 en LBP zouden de enigste redenen voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |