Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom koop je je TV niet gewoon in de winkel, om hem vervolgens zachtaardig in de kofferbak te smijten en er mee naar huis te rijden?
Ik heb mijn HDTV via cameranu.nl besteld. Groot voordeel is dat zij gebruik maken van een eigen koerier (het logo van het bedrijf staat ook op de auto)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.
Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende zaken helaasquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
Je koopt niets bij TNT, je koopt iets bij een leverancier. Die regelt het vervoer en daar is je leverancier verantwoordelijk voorDus als er iets mis gaat met vervoer maakt het echt geen klap uit waar je hem hebt gekocht, en is de leverancier verantwoordelijk
welkom in de wonderlijke wereld die bureaucratie heetquote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay, laatste zeikverhaal (hopelijk).
Mn vriendin ging de tv ophalen met de auto (ook moeten regelen) en komt aan bij postkantoor. Of ze geen briefje had van de bezorgers, want dat was toch wel nodig anders kreeg ze de tv niet mee. Zij vertellen dat ze geen briefje had. Dat was dan (en ik quote) "heel erg jammer voor u mevrouwtje". Ze benadrukte nogmaals dat we geen briefje gekregen hebben en dat er niemand langs is gekomen. "Dikke pech" en ze kreeg de tv niet mee. (Uitgeprintte versie van de factuur + alle gegevens van de afhandeling, betaling EN bestelling waren niet voldoende blijkbaar). Enfin, dan maar met fruit bellen.
Ik heb de beste meneer gesproken en eens even gevraagd of het bedrijf het noodzakelijk vond dat een werkend/studerend mens 3 dagen achter elkaar thuis moet blijven omdat het bedrijf nog te incapabel is om een preciese tijd van aflevering door te geven, laat staan dan ook echt aan de deur te komen. En dat ik het niet eens wil hebben over het belachelijke feit dat ze hun laksheid op hun klanten af willen schuiven.
Na wat heen en weer gegooi van woorden kreeg ze de tv toch wel mee. Het pakket heeft ondertussen al heel wat deuken en regensporen opgelopen, en ik verwacht (ik heb hem nog niet gezien) dat als er dadelijk een defect aan het beestje is, dat ik er voor kan opdraaien.
"Ja meneer, u heeft hem meegenomen van het postkantoor, dus dan zal u ook wel de schade veroorzaakt hebben"
Ik bid van niet, maar weet het bijna zeker. Wat een goor kutbedrijf, ik wil er dus echt NIKS meer mee te maken hebben.
quote:
Apparatuur via internet is vrijwel altijd goedkoper + betere service (online zaken moeten het van service hebben en daar ligt hem de concurrentie in) Plus dat het veel en veel makkelijker is (tegenspraak natuurlijk atmquote:Op donderdag 6 december 2007 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom koop je je TV niet gewoon in de winkel, om hem vervolgens zachtaardig in de kofferbak te smijten en er mee naar huis te rijden?
Deuken + Regensporen komen dus van handelingen van TNT. Daarnaast handelen ze absoluut niks af (misschien is dat juist het kenmerkende van TNTquote:Op donderdag 6 december 2007 16:14 schreef disjfa het volgende:
Waar komen de deuken en regensporen vandaan dan? Ik begrijp dat je zeikt, ik begrijp alleen niet waarom.
Wat is er nou aan de hand. TNT levert gewoon af wat jij gekocht hebt op de manier hoe tnt aflevert. Waar gaat het mis, en nu even speculaties daargelaten?
Hij werkt, gelukkig zonder schade en gezever. Case closed. Maar ik maak me zeker niet druk om niets. TNT handeld spullen verschrikkelijk slecht af.En daar mag men zich best druk om maken (vooral met dure spullekes)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:23 schreef IkWilbert het volgende:
ga nou maar eens eerst testen of er niets kapot is. Waarschijnlijk maak je, je druk om niets.
Online survey (zowel shop als product) zijn meestal vele male betrouwbaarder dan de media-mark medewerker. Die lult ook maar zo dat hij zijn apparaatje kwijt kan. Verder maakt het voor de garantie niks uit. Online aankopen hebben dezelfde (vaker zelfst langere) garantie termijnen dan offline aankopen. Verder is het hele garantie gebeuren afhankelijk van het merk en niet de plaats van aankoop (als je hem in een shop koopt geeft de shop je garantie, dit is hetzelfde voor online shops uiteraard. De shop geeft meestal de gewone fabrieksgarantie, waarbij je afhankelijk bent van de fabriek (merk)).quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.
Wisequote:Op donderdag 6 december 2007 16:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb mijn HDTV via cameranu.nl besteld. Groot voordeel is dat zij gebruik maken van een eigen koerier (het logo van het bedrijf staat ook op de auto)
Dus mocht er iets misgaan, dan heb je een centraal aanspreekpunt. Een tv via TNT zou ik ook niet zo snel doen...
Een discussie die ik al vaker gevoerd heb (heb een lange lange lange geschiedenis met TNT). Het is idd zo dat de leverancier eindverantwoordelijk is. Maar de TNT zelf heeft ook een bepaalde eindverantwoordelijkheid. Deze mag zeker niet genegeerd worden vind ik persoonlijk. Ik weet dat het rechtsmatig anders in elkaar zit, maar ik blijf er bij dat als je als bedrijf waardevolle spullen afhandeld, dat je daar je verantwoordelijkheid voor moet nemen. Anders moet je het NIET doen. uitquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
Je koopt niets bij TNT, je koopt iets bij een leverancier. Die regelt het vervoer en daar is je leverancier verantwoordelijk voorDus als er iets mis gaat met vervoer maakt het echt geen klap uit waar je hem hebt gekocht, en is de leverancier verantwoordelijk
Dat somt het wel mooi op denk ik. TNT != niesh niesh. -bruno.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende zaken helaasDus zorg ervoor dat je bij een betrouwbare winkel koopt, die zijn verantwoording neemt
Ja nog een paar uur en dan moeten de servers weer zweten!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanwaar de vraagtekens in de TT? De nieuwe trailer verschijnt vanavond laat gewoon hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef Wessiej het volgende:
Wtf, ongeveer in Juni had ik Singstar besteld, leek mij wel geestig, is daarna denk ik 40x uitgesteld, wist het niet eens meer, krijg een mailtje dat die er morgen is
En nu heb ik er geen zin meer in
Ik zag hem voor ¤72.99 liggen bij Dixons...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, Uncharted gekocht... ben benieuwt.. wel tering duur zeg.
Je had 'm lang en breed al kunnen importeren hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, Uncharted gekocht... ben benieuwt.. wel tering duur zeg.
Precies. 73 euro is aardig aan de prijs . Al kan ik mij herinneren dat ik voor Gran Turismo 1 voor PS1 ook 150 gulden betaaldequote:Op donderdag 6 december 2007 19:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zag hem voor ¤72.99 liggen bij Dixons...![]()
Binnenkort maar eens bestellen bij 3busyman
Pre order kit al betaald, doe ik dus niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had 'm lang en breed al kunnen importeren hoor.
A ha.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Pre order kit al betaald, doe ik dus niet meer.
Tijdsverschil hé. Zal wel rond een uur of 12 online komen...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef ikookhier het volgende:
GTA trailer nog niet te zien :S
Gelukkig ga jij niets meer bestellen wat via TNT bezorgd gaat worden......kunnenquote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Een hoop geblaat om niets.....
Vanaf nu wel te zien hoor.. alleen geen "Coming .... "quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tijdsverschil hé. Zal wel rond een uur of 12 online komen...
Was er snel klaar meequote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef Kremers het volgende:
Demo van Kane & Lynch staat onlineKunnen we met eigen ogen aanschouwen hoe slecht het is
Ja verrassend...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Vanaf nu wel te zien hoor.. alleen geen "Coming .... "
ik hoop dat je een monster van een PC hebt. bovendien is WiFi niet snel genoeg om HD-content te streamen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef Slappy het volgende:
Die films streamen iemand ervaring mee?
Ik heb dus 54mb Linksys router en ik wil dus Spiderman 3 720P zien maar gaat erg traag.
En de Ps3 zit alleen op Wifi ik en eingste pc zit via draad.
ik dacht dat je minmaal 30 mb vroeg als via Netwerk wou doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hoop dat je een monster van een PC hebt. bovendien is WiFi niet snel genoeg om HD-content te streamen.
Dat was toch al bekendquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Kremers het volgende:
Kane & Lynch![]()
30sec gespeeld, meteen weer uitgezet.... Slechte feeling, het aimen gaat kut en de AI is ook kut...
Kortom: 3x kut
Demo denk ik dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekendwaarom toch gekocht dan?
Lees eens boven jequote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekendwaarom toch gekocht dan?
Oja stom van mequote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lees eens boven jeEr is vandaag een demo van verschenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |