quote:Op donderdag 6 december 2007 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
De OP uit de historie van de Wiki terug gehaald.
MOTHERFUCKERSquote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
The story continues,
TNT heeft maar besloten om ook gister niet langs te komen, uiteraard wel vermelden dat ze langs zijn geweest, dat er niemand thuis was en dat ze een briefje in de brievenbus hebben gestopt. Weerom dikke bull want ik ben zelf de gehele dag ( van smorgen 8 tot savonds 8 ) thuis geweest, zonder muziek, met werkende bel en ik woon op begane grond met de ramen open.
Mn pakketje kan ik nu afhalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor (wat dus echt 4km verder ligt, vind ik raar aangezien ik in Eindhoven woon) en nu moet ik met de bus? of fiets? es ff die tv gaan sjauwen.
Bedankt TNT, ik regel het zelf wel weer.
tvp.
Gewoon de PS3 zelf?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Wie weet een programma om films via je netwerk te streamen naar je Ps3?
Want dat kon toch?
Erg fucking herkenbaar.... Zijn i.d.d klootzakken. En lui ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
The story continues,
TNT heeft maar besloten om ook gister niet langs te komen, uiteraard wel vermelden dat ze langs zijn geweest, dat er niemand thuis was en dat ze een briefje in de brievenbus hebben gestopt. Weerom dikke bull want ik ben zelf de gehele dag ( van smorgen 8 tot savonds 8 ) thuis geweest, zonder muziek, met werkende bel en ik woon op begane grond met de ramen open.
Mn pakketje kan ik nu afhalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor (wat dus echt 4km verder ligt, vind ik raar aangezien ik in Eindhoven woon) en nu moet ik met de bus? of fiets? es ff die tv gaan sjauwen.
tvp.
hey je hebt em gewoon gecopied-pastequote:
TVersity. Die is gratis en werkt perfectquote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Want dat kon toch?
TVersityquote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Want dat kon toch?
Tversity.. gebruik em zelf niet (geen draadloos netwerk thuisquote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
Want dat kon toch?
GEZELLIE!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:15 schreef Vince22 het volgende:
Ben dr weer!
Ik werkte eerst ook bij TNT en soms wil je even wat tijd winnenquote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
The story continues,
tvp.
bestand staat op je PC, je start hem via de PS3.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Met dat TVersity, stream je dan je bestand of de film?
(snapt iemand wat ik bedoel?)
Dus moet je de film aanzetten op je pc en dan zoeken naar streams op je ps3 of kun je een map maken op je pc en het bestand via je ps3 streamen/openen?
quote:
je start de film op je pc via je ps3 dus? (de film begint ook te spelen op je pc?)quote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bestand staat op je PC, je start hem via de PS3.
nee. Je PC dient alleen als server. Mensen die op de PC zitten zien niet dat jij een film start (behalve dat de processorload iets zwaarder wordt).quote:Op donderdag 6 december 2007 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je start de film op je pc via je ps3 dus? (de film begint ook te spelen op je pc?)
gister heb ik heavenly sword uitgespeeld...daarna ging ik met een vriend TMNT: turtles in time doen op de SNES, als je dat ziet dan zijn we pas verwendquote:Op donderdag 6 december 2007 12:54 schreef Deviant1nl het volgende:
Kan ik ook in die lijst komen met psn namen?
schakelde gisteren even online van cod4 naar warhawk. Moest wel ff wennen aan de graphics
We zijn gewoon te verwend
Die was toen toch ook in de Arcades te vinden?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:38 schreef -Menn0- het volgende:
TMNT: turtles in time
Die is vet![]()
Ik ga denk ik eens op zoek naar een SNES!
sweet, ga ik dat thuis ff probeerselenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee. Je PC dient alleen als server. Mensen die op de PC zitten zien niet dat jij een film start (behalve dat de processorload iets zwaarder wordt).
Er staan 36 tracks op de disc. In de Singstore kun je nieuwe liedjes downloaden voor 1,49 euro per stuk. Dat bedrag wordt gewoon uit je Wallet gehaald, die je ook voor de gewone PS Store gebruikt. Dus ja, je mag zelf bepalen welke je download, zolang je maar geld hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef eChOeS_2003 het volgende:
TVP en nog even een vraagje over Singstar..
Hoe werkt dat nu precies? Ik las dat er een aantal songs op de disc staan en dat je er een aantal kunt downloaden. Zijn dat een soort credits die je bij het spel geleverd krijgt om online liedjes te kopen? Zo ja, mag je zelf bepalen welke je download of is het een vast aantal titels?
Arcades?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die was toen toch ook in de Arcades te vinden?4 speler geloof ik.
Nu snap ik waarom je geen PS3 hebt. Je kan de controller nog niet eens vasthoudenquote:
Kan ik nog een S-variant verwachten?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je geen PS3 hebt. Je kan de controller nog niet eens vasthouden
in de arcade hallen noooooobquote:
je van persie link werkt niet meer trouwensquote:Op donderdag 6 december 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan ik nog een S-variant verwachten?
Vanavond maar even aanpassen danquote:Op donderdag 6 december 2007 14:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je van persie link werkt niet meer trouwens(drukte er per ongeluk op ^^)
Ooooow DIE arcadesquote:Op donderdag 6 december 2007 14:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
in de arcade hallen noooooob
op die leuke grote apparaten die niet zo populair zijn in Europa/Amerika maar in Japan wel (waar zelfs nieuwe games op die arcadekasten komen =]), waar je spellen als ferrari racen, sega rally en al die andere rare spellen op kan spelen
op de snes met zn 2en en in de arcadehallen met zn 4en kan wel kloppen ja, supervet iig
Thanx voor je reactiequote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er staan 36 tracks op de disc. In de Singstore kun je nieuwe liedjes downloaden voor 1,49 euro per stuk. Dat bedrag wordt gewoon uit je Wallet gehaald, die je ook voor de gewone PS Store gebruikt. Dus ja, je mag zelf bepalen welke je download, zolang je maar geld hebt.
Er staan nu 41 nummers in de Singstore, maar die wordt regelmatig geupdate, 17 december komt er een MASSIVE update.
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom koop je je TV niet gewoon in de winkel, om hem vervolgens zachtaardig in de kofferbak te smijten en er mee naar huis te rijden?
Ik heb mijn HDTV via cameranu.nl besteld. Groot voordeel is dat zij gebruik maken van een eigen koerier (het logo van het bedrijf staat ook op de auto)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.
Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende zaken helaasquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
Je koopt niets bij TNT, je koopt iets bij een leverancier. Die regelt het vervoer en daar is je leverancier verantwoordelijk voorDus als er iets mis gaat met vervoer maakt het echt geen klap uit waar je hem hebt gekocht, en is de leverancier verantwoordelijk
welkom in de wonderlijke wereld die bureaucratie heetquote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay, laatste zeikverhaal (hopelijk).
Mn vriendin ging de tv ophalen met de auto (ook moeten regelen) en komt aan bij postkantoor. Of ze geen briefje had van de bezorgers, want dat was toch wel nodig anders kreeg ze de tv niet mee. Zij vertellen dat ze geen briefje had. Dat was dan (en ik quote) "heel erg jammer voor u mevrouwtje". Ze benadrukte nogmaals dat we geen briefje gekregen hebben en dat er niemand langs is gekomen. "Dikke pech" en ze kreeg de tv niet mee. (Uitgeprintte versie van de factuur + alle gegevens van de afhandeling, betaling EN bestelling waren niet voldoende blijkbaar). Enfin, dan maar met fruit bellen.
Ik heb de beste meneer gesproken en eens even gevraagd of het bedrijf het noodzakelijk vond dat een werkend/studerend mens 3 dagen achter elkaar thuis moet blijven omdat het bedrijf nog te incapabel is om een preciese tijd van aflevering door te geven, laat staan dan ook echt aan de deur te komen. En dat ik het niet eens wil hebben over het belachelijke feit dat ze hun laksheid op hun klanten af willen schuiven.
Na wat heen en weer gegooi van woorden kreeg ze de tv toch wel mee. Het pakket heeft ondertussen al heel wat deuken en regensporen opgelopen, en ik verwacht (ik heb hem nog niet gezien) dat als er dadelijk een defect aan het beestje is, dat ik er voor kan opdraaien.
"Ja meneer, u heeft hem meegenomen van het postkantoor, dus dan zal u ook wel de schade veroorzaakt hebben"
Ik bid van niet, maar weet het bijna zeker. Wat een goor kutbedrijf, ik wil er dus echt NIKS meer mee te maken hebben.
quote:
Apparatuur via internet is vrijwel altijd goedkoper + betere service (online zaken moeten het van service hebben en daar ligt hem de concurrentie in) Plus dat het veel en veel makkelijker is (tegenspraak natuurlijk atmquote:Op donderdag 6 december 2007 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon even uit nieuwsgierigheid: waarom koop je je TV niet gewoon in de winkel, om hem vervolgens zachtaardig in de kofferbak te smijten en er mee naar huis te rijden?
Deuken + Regensporen komen dus van handelingen van TNT. Daarnaast handelen ze absoluut niks af (misschien is dat juist het kenmerkende van TNTquote:Op donderdag 6 december 2007 16:14 schreef disjfa het volgende:
Waar komen de deuken en regensporen vandaan dan? Ik begrijp dat je zeikt, ik begrijp alleen niet waarom.
Wat is er nou aan de hand. TNT levert gewoon af wat jij gekocht hebt op de manier hoe tnt aflevert. Waar gaat het mis, en nu even speculaties daargelaten?
Hij werkt, gelukkig zonder schade en gezever. Case closed. Maar ik maak me zeker niet druk om niets. TNT handeld spullen verschrikkelijk slecht af.En daar mag men zich best druk om maken (vooral met dure spullekes)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:23 schreef IkWilbert het volgende:
ga nou maar eens eerst testen of er niets kapot is. Waarschijnlijk maak je, je druk om niets.
Online survey (zowel shop als product) zijn meestal vele male betrouwbaarder dan de media-mark medewerker. Die lult ook maar zo dat hij zijn apparaatje kwijt kan. Verder maakt het voor de garantie niks uit. Online aankopen hebben dezelfde (vaker zelfst langere) garantie termijnen dan offline aankopen. Verder is het hele garantie gebeuren afhankelijk van het merk en niet de plaats van aankoop (als je hem in een shop koopt geeft de shop je garantie, dit is hetzelfde voor online shops uiteraard. De shop geeft meestal de gewone fabrieksgarantie, waarbij je afhankelijk bent van de fabriek (merk)).quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Eens. Ik moet zoiets altijd eerst in het echt gezien hebben en ik neem het liever zelf mee naar huis. Daarbij lijkt het me ook handiger voor de garantie om het bij een winkel in de buurt te kopen.
Wisequote:Op donderdag 6 december 2007 16:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb mijn HDTV via cameranu.nl besteld. Groot voordeel is dat zij gebruik maken van een eigen koerier (het logo van het bedrijf staat ook op de auto)
Dus mocht er iets misgaan, dan heb je een centraal aanspreekpunt. Een tv via TNT zou ik ook niet zo snel doen...
Een discussie die ik al vaker gevoerd heb (heb een lange lange lange geschiedenis met TNT). Het is idd zo dat de leverancier eindverantwoordelijk is. Maar de TNT zelf heeft ook een bepaalde eindverantwoordelijkheid. Deze mag zeker niet genegeerd worden vind ik persoonlijk. Ik weet dat het rechtsmatig anders in elkaar zit, maar ik blijf er bij dat als je als bedrijf waardevolle spullen afhandeld, dat je daar je verantwoordelijkheid voor moet nemen. Anders moet je het NIET doen. uitquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
Je koopt niets bij TNT, je koopt iets bij een leverancier. Die regelt het vervoer en daar is je leverancier verantwoordelijk voorDus als er iets mis gaat met vervoer maakt het echt geen klap uit waar je hem hebt gekocht, en is de leverancier verantwoordelijk
Dat somt het wel mooi op denk ik. TNT != niesh niesh. -bruno.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende zaken helaasDus zorg ervoor dat je bij een betrouwbare winkel koopt, die zijn verantwoording neemt
Ja nog een paar uur en dan moeten de servers weer zweten!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanwaar de vraagtekens in de TT? De nieuwe trailer verschijnt vanavond laat gewoon hoor.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef Wessiej het volgende:
Wtf, ongeveer in Juni had ik Singstar besteld, leek mij wel geestig, is daarna denk ik 40x uitgesteld, wist het niet eens meer, krijg een mailtje dat die er morgen is
En nu heb ik er geen zin meer in
Ik zag hem voor ¤72.99 liggen bij Dixons...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, Uncharted gekocht... ben benieuwt.. wel tering duur zeg.
Je had 'm lang en breed al kunnen importeren hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
Zeau, Uncharted gekocht... ben benieuwt.. wel tering duur zeg.
Precies. 73 euro is aardig aan de prijs . Al kan ik mij herinneren dat ik voor Gran Turismo 1 voor PS1 ook 150 gulden betaaldequote:Op donderdag 6 december 2007 19:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zag hem voor ¤72.99 liggen bij Dixons...![]()
Binnenkort maar eens bestellen bij 3busyman
Pre order kit al betaald, doe ik dus niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had 'm lang en breed al kunnen importeren hoor.
A ha.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Pre order kit al betaald, doe ik dus niet meer.
Tijdsverschil hé. Zal wel rond een uur of 12 online komen...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef ikookhier het volgende:
GTA trailer nog niet te zien :S
Gelukkig ga jij niets meer bestellen wat via TNT bezorgd gaat worden......kunnenquote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Een hoop geblaat om niets.....
Vanaf nu wel te zien hoor.. alleen geen "Coming .... "quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tijdsverschil hé. Zal wel rond een uur of 12 online komen...
Was er snel klaar meequote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef Kremers het volgende:
Demo van Kane & Lynch staat onlineKunnen we met eigen ogen aanschouwen hoe slecht het is
Ja verrassend...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Vanaf nu wel te zien hoor.. alleen geen "Coming .... "
ik hoop dat je een monster van een PC hebt. bovendien is WiFi niet snel genoeg om HD-content te streamen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef Slappy het volgende:
Die films streamen iemand ervaring mee?
Ik heb dus 54mb Linksys router en ik wil dus Spiderman 3 720P zien maar gaat erg traag.
En de Ps3 zit alleen op Wifi ik en eingste pc zit via draad.
ik dacht dat je minmaal 30 mb vroeg als via Netwerk wou doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hoop dat je een monster van een PC hebt. bovendien is WiFi niet snel genoeg om HD-content te streamen.
Dat was toch al bekendquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Kremers het volgende:
Kane & Lynch![]()
30sec gespeeld, meteen weer uitgezet.... Slechte feeling, het aimen gaat kut en de AI is ook kut...
Kortom: 3x kut
Demo denk ik dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekendwaarom toch gekocht dan?
Lees eens boven jequote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekendwaarom toch gekocht dan?
Oja stom van mequote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lees eens boven jeEr is vandaag een demo van verschenen.
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuwquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe de vliegende neuk moet ik die eindfase van die snipermissie halen. ik heb alles al geprobeerd, maar schieten is niet de oplossing iig. Hiden werkt, maar dan moet je die sergant nog naar die helikopter vervoeren, dat lukt natuurlijk nooit als daar 100 van dat russisch tuig rondloopt. Iemand pointers of tips? Want ik heb de COD4 cd bijna in 2 gebrokenverotte gameplaystukkie blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder gamen!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Joh, ik heb mn PS3 wireless via een cheap Linksys router met een Casema midi aansluiting. Gaat prima hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik ga volgende week beginnen met verhuizen, en waar ik de PS3 nu met een draadje aan het internet gehangen heb zit ik er sterk over te denken om dat nu draadloos te gaan doen.
Krijg bij me abbo van xs4all basic onderstaande modem.
De modem en PS3 staan op de zelfde etage.
ADSL Wireless modem (54 G)
Thomson 780 - geschikt voor ADSL2+
Is dat een beetje te doen voor wat betreft het online gamen, of geeft dat toch te veel snelheidsverlies?
Hoor graag tips en op- of aanmerkingen
Mooi dat scheelt me weer de frustratie van kabels trekken en dergelijkequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Joh, ik heb mn PS3 wireless via een cheap Linksys router met een Casema midi aansluiting. Gaat prima hoor.No problem. 54G is een mooie verbindings snelheid. Je zal verwaarloosbare dataloss hebben als je het uberhaupt al krijgt.
100% singaalsterkte hier.Zelfde situatie als jij.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt me weer de frustratie van kabels trekken en dergelijke
Heb hetzelfde iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef Wessiej het volgende:
Cyb die werkt bij mij niet, 359823752 honden, grenades, en zoveel mannetjes komen toch die kant uit.
Als je TV max. 1080i aan kan, op 720P laten staan. Kan je TV 1080P aan, natuurlijk hierop instellen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
is het trouwens beter om het signaal van de ps3 naar mijn tv op 1080p te zetten en mn pc het te laten rescalen of moet ik het gewoo op 720p zetten zodat mijn tv het makkelijker aan kan(?).
Wie weet wat het beste is (voor preformance en of kkwaliteit)..
Ik heb hem ergens bij dat rad neergezet. Heb verder overal waar ze vandaan komen wat Claymores neergezet. En dan lekker wachten tot ze komen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe de vliegende neuk moet ik die eindfase van die snipermissie halen. ik heb alles al geprobeerd, maar schieten is niet de oplossing iig. Hiden werkt, maar dan moet je die sergant nog naar die helikopter vervoeren, dat lukt natuurlijk nooit als daar 100 van dat russisch tuig rondloopt. Iemand pointers of tips? Want ik heb de COD4 cd bijna in 2 gebrokenverotte gameplaystukkie blegh.
TV scaled 1080p automatisch om naar 1080i (via HDMI), ik zet m wel op 720quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je TV max. 1080i aan kan, op 720P laten staan. Kan je TV 1080P aan, natuurlijk hierop instellen.
Als je tv HD ready is, zal ie waarschijnlijk geen beeld geven op 1080P, omdat het buiten de ondersteunende resoluties valt.
1080i is alleen aan te raden bij stilstaand beeld. 720 is idd the way to go.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
TV scaled 1080p automatisch om naar 1080i (via HDMI), ik zet m wel op 720
Dat soort vragen kun je beter in ons Warez-hoeren forum vragenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef Slappy het volgende:
Mensen hoeveel mb router heb je nodig als je blue ray films wil streamen(via Wifi) naar je Ps3?
ik zat laatst planet earth (blu-ray) te kijken en die speelde af met ongeveer 14mb/sec.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef Slappy het volgende:
Mensen hoeveel mb router heb je nodig als je blue ray films wil streamen(via Wifi) naar je Ps3?
ik zit nog steeds te twijfelen om die te kopen...is et must-buy??quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zat laatst planet earth (blu-ray) te kijken en die speelde af met ongeveer 14mb/sec.
je bedoelt met NL subs?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil die ook wel kopen, maar ik zit nog steeds te wachten op de Europese release.
Ik zag m laatst bij de FRS. Single disc, of zijn er 5 verschillende? Klinkt interessant namelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil die ook wel kopen, maar ik zit nog steeds te wachten op de Europese release.
Same herequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te twijfelen om die te kopen...is et must-buy??
Met NL subs ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef staticdata het volgende:
je bedoelt met NL subs?
want de engelse versie met 5 discs is al wel te krijgen.
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zag m laatst bij de FRS. Single disc, of zijn er 5 verschillende? Klinkt interessant namelijk.
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef staticdata het volgende:
reden dat ik blu-ray planet earth heb gekocht is vanwege m'n full hd tv.
Ik denk dat je lang kunt wachten op een versie met NL subs... De serie wordt namelijk uitgegeven door de BBC, en die leveren geen documentaires buiten de UK....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met NL subs ja.
[..]
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?
das dan lekker kutquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....
Mijn tv is niet full-hd, dus voor mij maakt ht niet uit welke versie ik koop.
BRquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met NL subs ja.
[..]
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?
Das waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
das dan lekker kut
maar de us versie heeft 4 discs en de bbc 5.
Klopt ja. Rockstar flikt het em weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Op grond van de IGN: GOTY 2008-candidate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |