Oja stom van mequote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lees eens boven jeEr is vandaag een demo van verschenen.
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuwquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe de vliegende neuk moet ik die eindfase van die snipermissie halen. ik heb alles al geprobeerd, maar schieten is niet de oplossing iig. Hiden werkt, maar dan moet je die sergant nog naar die helikopter vervoeren, dat lukt natuurlijk nooit als daar 100 van dat russisch tuig rondloopt. Iemand pointers of tips? Want ik heb de COD4 cd bijna in 2 gebrokenverotte gameplaystukkie blegh.
Gisteren 3 uurtjes gespeeld, aimen is effe wennen. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder gamen!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Joh, ik heb mn PS3 wireless via een cheap Linksys router met een Casema midi aansluiting. Gaat prima hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ik ga volgende week beginnen met verhuizen, en waar ik de PS3 nu met een draadje aan het internet gehangen heb zit ik er sterk over te denken om dat nu draadloos te gaan doen.
Krijg bij me abbo van xs4all basic onderstaande modem.
De modem en PS3 staan op de zelfde etage.
ADSL Wireless modem (54 G)
Thomson 780 - geschikt voor ADSL2+
Is dat een beetje te doen voor wat betreft het online gamen, of geeft dat toch te veel snelheidsverlies?
Hoor graag tips en op- of aanmerkingen
Mooi dat scheelt me weer de frustratie van kabels trekken en dergelijkequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Joh, ik heb mn PS3 wireless via een cheap Linksys router met een Casema midi aansluiting. Gaat prima hoor.No problem. 54G is een mooie verbindings snelheid. Je zal verwaarloosbare dataloss hebben als je het uberhaupt al krijgt.
100% singaalsterkte hier.Zelfde situatie als jij.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt me weer de frustratie van kabels trekken en dergelijke
Heb hetzelfde iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef Wessiej het volgende:
Cyb die werkt bij mij niet, 359823752 honden, grenades, en zoveel mannetjes komen toch die kant uit.
Als je TV max. 1080i aan kan, op 720P laten staan. Kan je TV 1080P aan, natuurlijk hierop instellen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
is het trouwens beter om het signaal van de ps3 naar mijn tv op 1080p te zetten en mn pc het te laten rescalen of moet ik het gewoo op 720p zetten zodat mijn tv het makkelijker aan kan(?).
Wie weet wat het beste is (voor preformance en of kkwaliteit)..
Ik heb hem ergens bij dat rad neergezet. Heb verder overal waar ze vandaan komen wat Claymores neergezet. En dan lekker wachten tot ze komen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe de vliegende neuk moet ik die eindfase van die snipermissie halen. ik heb alles al geprobeerd, maar schieten is niet de oplossing iig. Hiden werkt, maar dan moet je die sergant nog naar die helikopter vervoeren, dat lukt natuurlijk nooit als daar 100 van dat russisch tuig rondloopt. Iemand pointers of tips? Want ik heb de COD4 cd bijna in 2 gebrokenverotte gameplaystukkie blegh.
TV scaled 1080p automatisch om naar 1080i (via HDMI), ik zet m wel op 720quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je TV max. 1080i aan kan, op 720P laten staan. Kan je TV 1080P aan, natuurlijk hierop instellen.
Als je tv HD ready is, zal ie waarschijnlijk geen beeld geven op 1080P, omdat het buiten de ondersteunende resoluties valt.
1080i is alleen aan te raden bij stilstaand beeld. 720 is idd the way to go.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
TV scaled 1080p automatisch om naar 1080i (via HDMI), ik zet m wel op 720
Dat soort vragen kun je beter in ons Warez-hoeren forum vragenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef Slappy het volgende:
Mensen hoeveel mb router heb je nodig als je blue ray films wil streamen(via Wifi) naar je Ps3?
ik zat laatst planet earth (blu-ray) te kijken en die speelde af met ongeveer 14mb/sec.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:38 schreef Slappy het volgende:
Mensen hoeveel mb router heb je nodig als je blue ray films wil streamen(via Wifi) naar je Ps3?
ik zit nog steeds te twijfelen om die te kopen...is et must-buy??quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zat laatst planet earth (blu-ray) te kijken en die speelde af met ongeveer 14mb/sec.
je bedoelt met NL subs?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil die ook wel kopen, maar ik zit nog steeds te wachten op de Europese release.
Ik zag m laatst bij de FRS. Single disc, of zijn er 5 verschillende? Klinkt interessant namelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wil die ook wel kopen, maar ik zit nog steeds te wachten op de Europese release.
Same herequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te twijfelen om die te kopen...is et must-buy??
Met NL subs ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef staticdata het volgende:
je bedoelt met NL subs?
want de engelse versie met 5 discs is al wel te krijgen.
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zag m laatst bij de FRS. Single disc, of zijn er 5 verschillende? Klinkt interessant namelijk.
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef staticdata het volgende:
reden dat ik blu-ray planet earth heb gekocht is vanwege m'n full hd tv.
Ik denk dat je lang kunt wachten op een versie met NL subs... De serie wordt namelijk uitgegeven door de BBC, en die leveren geen documentaires buiten de UK....quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met NL subs ja.
[..]
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?
das dan lekker kutquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....
Mijn tv is niet full-hd, dus voor mij maakt ht niet uit welke versie ik koop.
BRquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Met NL subs ja.
[..]
Was dat dan de Blu-Ray versie of een DVD?
Das waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
das dan lekker kut
maar de us versie heeft 4 discs en de bbc 5.
Klopt ja. Rockstar flikt het em weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Op grond van de IGN: GOTY 2008-candidate
Ja, maar dat maakt dus eigenlijk geen zak uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan heb je hopelijk voor jou de US versie? De UK versie is 1080i, terwijl de US versie 1080p is....
Mijn tv is niet full-hd, dus voor mij maakt ht niet uit welke versie ik koop.
Had er gisteravond ook opeens last van in een level.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:27 schreef Slappy het volgende:
Jezus ik had vanmiddag dikke lag in Cod4 ik hoop dat meer mensen hier last van hebben
jammer dat je de nummers er niet gewoon met een usb stickie op kan prikken of uit je mp3 lijst kan halen.. 1,50 per nummer vind ik persoonlijk een beetje een no-goquote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er staan 36 tracks op de disc. In de Singstore kun je nieuwe liedjes downloaden voor 1,49 euro per stuk. Dat bedrag wordt gewoon uit je Wallet gehaald, die je ook voor de gewone PS Store gebruikt. Dus ja, je mag zelf bepalen welke je download, zolang je maar geld hebt.
Er staan nu 41 nummers in de Singstore, maar die wordt regelmatig geupdate, 17 december komt er een MASSIVE update.
Ik betaal liever 1.50 per nummer dat ik leuk vind dan dat ik over een jaar een hele disc kan gaan kopen waar de helft van de nummers goed is en de andere helft niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:52 schreef Gstyles het volgende:
[..]
jammer dat je de nummers er niet gewoon met een usb stickie op kan prikken of uit je mp3 lijst kan halen.. 1,50 per nummer vind ik persoonlijk een beetje een no-godaarbij moet je dan weer die vervelende creditcard aanschaffen om het te kunnen realiseren.. kortom erg jammer allemaal.. Wel weet ik dat Singstar een vet programma is waar je een hoop lol aan kunt beleven (spreek uit ervaring
) mja ik denk toch dat vwg de weinige nummers op Singstar zelf en de dure toepassingen ik er maar vanaf zie..
ja maar nu koop je beide toch.. anyways ik vind eenmalig betalen voor zoiets meer dan genoeg (typisch hollands i know)quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik betaal liever 1.50 per nummer dat ik leuk vind dan dat ik over een jaar een hele disc kan gaan kopen waar de helft van de nummers goed is en de andere helft niet.
Bovendien is het niet zo simpel om een MP3tje even in singstar te knallen, alle toonhoogtes en zooi moet geregistreerd kunnen worden.
Dat doe je niet even met een MP3tje.
Oh, en mensen die geen Eye toy hebben.. de Xbox live Vision cam werkt ook prima
Geen problemen met de grote van de schijfquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:33 schreef Gstyles het volgende:
jeps en tvp
ik dacht te weten dat het alleen werkt als je hem deelt in partities van 32 gb, waarom weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geen problemen met de grote van de schijf
Als iemand hier meer info over heeft graagquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik dacht te weten dat het alleen werkt als je hem deelt in partities van 32 gb, waarom weet ik ook niet meer
Da heeft met FAT32 te makenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik dacht te weten dat het alleen werkt als je hem deelt in partities van 32 gb, waarom weet ik ook niet meer
Nu koop je 1 basis pakket en die kan je zover uitbreiden als je wilt en zelf nummers uitzoeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:43 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja maar nu koop je beide toch.. anyways ik vind eenmalig betalen voor zoiets meer dan genoeg (typisch hollands i know)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:22 schreef J.Clarkson het volgende:
Uncharted is mooi zeg!! [ afbeelding ] Gisteren 3 uurtjes gespeeld, aimen is effe wennen.
Heb al 30 headshots met de erwtenschieter achter de kiezen
Alleen ERG jammer dat je aan het type character al kan zien wat voor een wapen hij heeft.
Dikke negers hebben een shotgun, skinny negers met ontbloot bovenlijf hebben een AK-47.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder gamen!!
Ik heb wat problemen met jouw spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij daar al voorbij?PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Ik vind de actie prima uitgewerkt, het coversysteem werkt goed en ik kom nooit kogels te kort. De ander wapens zijn zeker niet waardeloos, vooral granaten zijn erg nuttig. Echt een top spelquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Heb nu een paar uur Uncharted gespeeld.
De game ziet er mooi uit, maar tering wat gaat dat schieten snel vervelen.
Ze konden beter OF een aktie game OF een Adventure maken.
De aktie is niet goed uitgewerkt.
Je hebt te weinig kogels tot je beschikking en het lijkt wel alsof ze willen dat je alleen je Pistol gebruikt.
De andere wapens zijn zo goed als waardeloos.
Ik vind gewoon dat het teveel schieten is, echt veels te veel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vind de actie prima uitgewerkt, het coversysteem werkt goed en ik kom nooit kogels te kort. De ander wapens zijn zeker niet waardeloos, vooral granaten zijn erg nuttig. Echt een top spel
Tja dat blijft natuurlijk altijd een smaak kwestie van wat je het leukst vindquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat het teveel schieten is, echt veels te veel.
Ik wil gewoon ook stukken waarbij je een half uur moet klimmen en klouteren, nu is het 2 stenen beklimmen en er staan weer 3 negers op je te knallen.
Dus als je een grotere haderschijf in je PS3 stopt is dat ook zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Da heeft met FAT32 te makenDeze bestandsindeling ondersteunt geen partities groter dan 32GB. En FAT32 is de enige bestandsindeling die werkt met de PS3 systeem software.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Da heeft met FAT32 te makenDeze bestandsindeling ondersteunt geen partities groter dan 32GB. En FAT32 is de enige bestandsindeling die werkt met de PS3 systeem software.
Nee, FAT32 kan tot ongeveer 8TB aan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus als je een grotere haderschijf in je PS3 stopt is dat ook zo32GB
Helemaal eens Kane & Lynch lijkt nergens op.quote:
Ik wil wel meedoenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Slappy het volgende:
Joh is er ook en Fok Cod4 private match
Misschien hier even kijken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Slappy het volgende:
Joh is er ook en Fok Cod4 private match
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.quote:
Het had allemaal zo tof kunnen zijnquote:
Mikken is belachelijk uitgewerkt! 'T zou handig zijn als je bij een shooter een beetje snel kan mikkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.
Een knop om te springen, interactief en shit vind ik nooit fijn, als ik tegen een muur aanloop, en hij moet autocover zoeken, moet hij het ten eerste ook daadwerkelijk doen, en dat gebeurd gewoon erg weinig. Grafisch vind ik het er ook niet geweldig uitzien (niet slecht, niet goed), maar het speelt gewoon allemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.
Korter dan 5 uur?quote:Op zondag 9 december 2007 04:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Wow. Kane&Lynch is nog korter dan Heavenly Sword.
Met het verschil dat HS wel een leuk spel isquote:Op zondag 9 december 2007 04:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Wow. Kane&Lynch is nog korter dan Heavenly Sword.
Bedankt voor de info allemaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Nee, FAT32 kan tot ongeveer 8TB aan...
Alleen windows zelf kan geen grotere disk aan maken onder FAT32.
Als je SwissArmy Knife (freeware tooltje) (link ) gebruikt kan je een disk tot ongeveer 2TB formateren/indelen in het FAT32 bestandsformaat.
Dus geen zorgen over maximum disk size en de PS3.... tenzij je dus over 2TB heen wilt.
Als je de demo leuk vindt, dan moet je zeker de volledige game spelen. Die is nog een stuk beterquote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
Uncharted lijkt mij een erg goed spel, maar heb ook mij bedenken er bij (veel schieten lees ik al...)
quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef Nudie het volgende:
Ik hoop dat je bedoelt als externe schijf, want intern moet het een notebook 2,5" hd zijn. En die gaan tot op heden niet verder dan 320GB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |