Ik vind gewoon dat het teveel schieten is, echt veels te veel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vind de actie prima uitgewerkt, het coversysteem werkt goed en ik kom nooit kogels te kort. De ander wapens zijn zeker niet waardeloos, vooral granaten zijn erg nuttig. Echt een top spel
Tja dat blijft natuurlijk altijd een smaak kwestie van wat je het leukst vindquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat het teveel schieten is, echt veels te veel.
Ik wil gewoon ook stukken waarbij je een half uur moet klimmen en klouteren, nu is het 2 stenen beklimmen en er staan weer 3 negers op je te knallen.
Dus als je een grotere haderschijf in je PS3 stopt is dat ook zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Da heeft met FAT32 te makenDeze bestandsindeling ondersteunt geen partities groter dan 32GB. En FAT32 is de enige bestandsindeling die werkt met de PS3 systeem software.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Da heeft met FAT32 te makenDeze bestandsindeling ondersteunt geen partities groter dan 32GB. En FAT32 is de enige bestandsindeling die werkt met de PS3 systeem software.
Nee, FAT32 kan tot ongeveer 8TB aan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dus als je een grotere haderschijf in je PS3 stopt is dat ook zo32GB
Helemaal eens Kane & Lynch lijkt nergens op.quote:
Ik wil wel meedoenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Slappy het volgende:
Joh is er ook en Fok Cod4 private match
Misschien hier even kijken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:35 schreef Slappy het volgende:
Joh is er ook en Fok Cod4 private match
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.quote:
Het had allemaal zo tof kunnen zijnquote:
Mikken is belachelijk uitgewerkt! 'T zou handig zijn als je bij een shooter een beetje snel kan mikkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.
Een knop om te springen, interactief en shit vind ik nooit fijn, als ik tegen een muur aanloop, en hij moet autocover zoeken, moet hij het ten eerste ook daadwerkelijk doen, en dat gebeurd gewoon erg weinig. Grafisch vind ik het er ook niet geweldig uitzien (niet slecht, niet goed), maar het speelt gewoon allemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom mensen dit zo een schijtgame vinden na het spelen van de demo, co-op met een maat gespeeld, we waren er beide helemaal weg van, en deze ga ik dus ook sowieso halen om uit te spelen in het weekend met z'n tweeën. Graphics waren ook niet zo heel slecht als iedereen beweerd (haren uitgezonderd), dus ja. Snap het echt niet.
Korter dan 5 uur?quote:Op zondag 9 december 2007 04:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Wow. Kane&Lynch is nog korter dan Heavenly Sword.
Met het verschil dat HS wel een leuk spel isquote:Op zondag 9 december 2007 04:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Wow. Kane&Lynch is nog korter dan Heavenly Sword.
Bedankt voor de info allemaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Nee, FAT32 kan tot ongeveer 8TB aan...
Alleen windows zelf kan geen grotere disk aan maken onder FAT32.
Als je SwissArmy Knife (freeware tooltje) (link ) gebruikt kan je een disk tot ongeveer 2TB formateren/indelen in het FAT32 bestandsformaat.
Dus geen zorgen over maximum disk size en de PS3.... tenzij je dus over 2TB heen wilt.
Als je de demo leuk vindt, dan moet je zeker de volledige game spelen. Die is nog een stuk beterquote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Kremers het volgende:
Uncharted lijkt mij een erg goed spel, maar heb ook mij bedenken er bij (veel schieten lees ik al...)
quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef Nudie het volgende:
Ik hoop dat je bedoelt als externe schijf, want intern moet het een notebook 2,5" hd zijn. En die gaan tot op heden niet verder dan 320GB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |