abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55166874
Is Rainbowsix op Ps3 zo slecht?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 10 december 2007 @ 13:21:13 #227
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55167084
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:11 schreef Slappy het volgende:
Is Rainbowsix op Ps3 zo slecht?
Nee, het is best een tof spel, alleen is de trailer gewoon een beetje jammer. Geen ingame footage, geen cutscenes, geeneens hints over de verhaallijn.

Men, zelfs de teaser voor de sequel van Batman Begins geeft meer inzicht!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55167272
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Little Big Planet ft. Little Fighter 2
Heh wat toevallig, herinner me net dat de mensen van Media Molecule, Ragdoll Kung Fu hebben gemaakt.
pi_55168842
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:21 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Nee, het is best een tof spel, alleen is de trailer gewoon een beetje jammer. Geen ingame footage, geen cutscenes, geeneens hints over de verhaallijn.

Volgens mij doelt hij op deel 1...
  maandag 10 december 2007 @ 14:55:07 #230
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55169067
Dat weet ik en daar heb ik het ook over. Mijn tweede deel gaat dan ook over de trailer.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_55169591
Nou ja my bad dan. Vond het alleen wat verwarrend door te zeggen dat het een tof spel is, máár vervolgens aangeeft dat de trailer van deel 2 minder is. Hij vroeg alleen naar de bevindingen van het eerste deel

Anyway...

Gran Turismo 5 Prologue: VGA Trailer

Borderlands: VGA Trailer

Veel World Premiere's vandaag
  maandag 10 december 2007 @ 15:51:56 #232
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55170386
is er een gameshow ergens gaande ofzo...keek net al op gametrailers, al die World premiere;s, niet normaal =]

niet echt heel geweldige trailer maar toch
PSN: diTani
pi_55170754
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:51 schreef RedemptioN het volgende:
is er een gameshow ergens gaande ofzo...keek net al op gametrailers, al die World premiere;s, niet normaal =]

niet echt heel geweldige trailer maar toch
Dit weekend waren de Spike TV Video Game Awards.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 10 december 2007 @ 16:16:33 #234
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_55170977
Hey, ff terzijde. UT3 komt volgens Bol.com 31/12/2008 uit. Ik neem dat dit een typo is van een of andere klootviool daar?
pi_55171378
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat is dus mijn meest gehate trailer ooit. En ik daar maar zitten wachten tot er beelden verschijnen....

Killzone 2 screens "touched up"

Wow, als dat niet de meest biased fuckers van het internet zijn dan weet ik het ook niet meer. En dan die comments ook.
pi_55171500
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Hey, ff terzijde. UT3 komt volgens Bol.com 31/12/2008 uit. Ik neem dat dit een typo is van een of andere klootviool daar?
In de US is hij vandaag verschenen, dus dat lijkt me van wel ja Beetje jammer alleen dat 3busyman hem niet heeft... Nou ja, dan maar via VGP.ca
pi_55171686
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef JDizzle het volgende:

Killzone 2 screens "touched up"

Wow, als dat niet de meest biased fuckers van het internet zijn dan weet ik het ook niet meer. En dan die comments ook.
quote:
Can Sony make ANYTHING on their system look good without fabricating the truth?
Remember the twin HDMI ports PS3 was supposed to have? Unreal Tournament 3 being a launch title? Killzone 2 E3 2005 video being "realtime"?
Credibility is down the shitter, and Killzone 2 just dropped completely off the radar. If the game needs fake polishing in pictures 3 months before launch, it's gonna be a turkey.
If that's "minor polish", then Katie 'Jordan' Price had a "minor breast augmentation".
Its complete and utter BULLSHIT, and they can kiss my fat white hairy ass if they think I'm going to be stupid enough to fall for it.
pi_55171943
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef Kremers het volgende:

[..]

In de US is hij vandaag verschenen, dus dat lijkt me van wel ja Beetje jammer alleen dat 3busyman hem niet heeft... Nou ja, dan maar via VGP.ca
wow dan heeft hij in een paar dagen tijd ff 200 UT3 PS3 verkocht Althans deze link werkt inderdaad niet meer. Gelukkig heeft hij nog wel die van mij vandaag op de post gedaan
pi_55172272
En wanneer denk je hem te ontvangen? 3busyman heeft goede prijzen
hoi
pi_55172704
quote:
Uncharted Calls Spanish Readers "Huge Nerds"

Hey Spanish speaking gamers! Uncharted developer Naughty Dog has some words for you. In-game, there's this Easter Egg message: "Si usted está leyendo esta piedra sepulcral usted es un nerd enorme. Consiga por favor una vida y consiga una novia." Reader Jimfear does the translating:

If you are reading this grave, you're a huge nerd. Please get a life and a girlfriend.

That's right, because no way would native Spanish speakers play Uncharted! Only nerds who study Spanish! Riiight. Some jokes work and some don't. We'll file this away as one that doesn't. Not that offensive and a nice jab at those who wonder around games and look at stuff. Spanish stuff.

Whehe
pi_55172705
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef Nudie het volgende:

[..]

wow dan heeft hij in een paar dagen tijd ff 200 UT3 PS3 verkocht Althans deze link werkt inderdaad niet meer. Gelukkig heeft hij nog wel die van mij vandaag op de post gedaan

Kom er nu achter dat de release morgen is, anders had ik hem daar al besteld.... Ach ja, bij VGP kost hij ¤52, ook een nette prijs
pi_55174009
Hij is vandaag verzonden voor mij, op Tweakers ook een paar en die denken zelf zaterdag, ik denk zelf volgende week woensdag of-iets-dergelijks. Maargoed we'll see

Kan echt niet wachten. Vooral de mods. Gewoon unlimited replayability. Niet zozeer andere maps/wapens maar gewoon totaal andere spellen.
  maandag 10 december 2007 @ 19:09:23 #243
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55174610
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:19 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik vond Uncharted aan het begin maar een beetje so-so.... Schieten ging niet lekker, beetje klimmen enzo...

Maar nu, 3 uur gameplay verder vind ik m helemaal geweldig!! Leren werken met cover en wegduiken, headshots maken (250 nu ) en de scenery zijn echt top!
Ik kom GVD niet verder dan het fort in Uncharted. Ik weet gewoon niet hoe ik rond dat fort moet slingeren. Ik zwaai de hele tijde heen en weer om gang te krijgen maar zodra ik op de X druk om te springen laat Drake zich gewoon vallen. Wat doe ik hier nu verkeerd. Het is alleen bij het fort dat het me niet lukt. Huuuulp
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_55174793
@janrad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Uncharted: Drake’s Fortune heeft een geheime boodschap

Naughty Dog laat een geheime boodschap achter in de game.

Uncharted: Drake's Fortune verkoopt hartstikke goed en Sony kan dus spreken van een grote hit! Maar een paar gamers hebben opgemerkt dat Naughty Dog een geheime boodschap achter heeft gelaten in de game. Er is namelijk een grafsteen in het spel waar het volgende in het Spaans op staat: Si usted está leyendo esta piedra sepulcral usted es un nerd enorme. Consiga por favor una vida y consiga una novia. Je zou denken dat Naughty Dog je bedankt voor het spelen van deze game maar dit is niet helmaal waar. De Spaanse tekst betekend: If you are reading this grave, you're a huge nerd. Please get a life and a girlfriend. Niet echt aardig van Naughty Dog maar wel grappig.

In Uncharted: Drake's Fortune speel je Nathan Drake die op zoek is naar een schat. De voorouders van Drake zochten 400 jaar geleden deze schat ook al. Alleen is die schat is niet echt makkelijk te vinden. Want je bent namelijk niet de enige die de schat zoekt.
PSN id: NL_SToRM
  maandag 10 december 2007 @ 19:33:36 #246
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55175214
@storm81

Ik heb al verschillende hoogtes geprobeerd maar nog kom ik er niet. Drake laat zich gewoon vallen.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_55175488
Zo, heb hem ook maar even gekocht Meteen Met AC en Motorstorm(20,-) En uit Hongkong laat ik de dual shock3 overvliegen.

Maar wat een pracht apparaat is het toch. Je kan er echt alles mee!
Alleen 1 vraag, weet iemand hoe ik tversity via mijn computer films van een andere computer kan laten streamen?
pi_55176249
Ik heb een Jabra BT2020 BT headset aangeschaft maar dat ding doet totaal niet wat ik wil. Ik krijg hem wel zover dat de PS3 een headset ontdekt, maar als ik hem wil instellen als microfoon begint het gezeik. Ik selecteer de bluethoot device als mircofoon, en druk op verbinden waarna me controller begint te knipperen en ik helemaal niks meer kan.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 10 december 2007 @ 21:54:00 #249
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_55178731
Best lol van Naughty Dog. Ze hebben humor.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_55179406
Net Uncharted uitgespeelt, wat een matige overhypte game zeg
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')