SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orson - Ain't No Partyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe heet dit nummert nou?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef Qunix het volgende:
HAHAHAAHAHA DE COWBELL HEEFT HIJ BIJ ZICH![]()
![]()
[..]
Ex 538-luisteraar nu
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef Timo20 het volgende:
Goedenavond mensen![]()
![]()
![]()
WEEEEEEKEEEEND!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er niet echt problemen mee... SlowChatten is toch hetgene wat we hier doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Cowbell! En ehm nog iets, mag dat SC weg uit de TT? leidt af
maar dat is mijn mening die niemand boeit
Dat is wel zo, maar het past niet in de reeks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt problemen mee... SlowChatten is toch hetgene wat we hier doen?
quote:
quote:Giel Beelen kan op dit moment nog niet kiezen tussen 3FM en Radio 538. "Ik kan het nog niet goed naast elkaar leggen", zei de dj in het televisieprogramma 'De Nieuwste Show'. Voorlopig zal er dus nog niet bekend worden of hij bij 3FM blijft of de overstap maakt naar Radio 538.
Als hij gaat ben ik heeeel erg teleurgesteld in hem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen kan nog niet kiezen tussen 538 en 3FM
[..]
Ik wist niet meer precies hoe de vorige pre-90's topics heettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is wel zo, maar het past niet in de reeks.
Giel = 3FM en moet er eigenlijk ook niet aan denken dat hij naar die andere zender gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als hij gaat ben ik heeeel erg teleurgesteld in hem.
Over dat nummertje had ik al een TR gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef Glacier het volgende:
En dan kan een mod gelijk ff het goede nummer erin zetten
* Glacier is niet in vorm vandaag
Ik dacht net ook al dat MutZ moest werken, terwijl ze niet moest werken
jimmy hendriks cross town traffic volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke plaat. (Al doet ie me wel denken aan twee andere songs. Weet even niet welke...)
Stronkenquote:
Stronken is wel wat ongezonder dan dronken of stoned op de lange termijn...quote:
Yeah no kiddingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Stronken is wel wat ongezonder dan dronken of stoned op de lange termijn...
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.quote:
En geen webcamquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijd om met heel fok naar nijmegen te gaan?
Ekstra Wochenende?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchen![]()
Dat moeten ze echt eens doen volgend jaar![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij kijkt ene D. Verschuuren momenteel z'n ogen uit met een school vol 16-17-18 jarige meisjes...
Die ene D verschuuren is inmiddels ook een beetje op zo'n leeftijd dat 16 qua werk- en denkniveau een beetje te jong wordt. 17 en 18 daarentegen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij kijkt ene D. Verschuuren momenteel z'n ogen uit met een school vol 16-17-18 jarige meisjes...
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Die ene D verschuuren is inmiddels ook een beetje op zo'n leeftijd dat 16 qua werk- en denkniveau een beetje te jong wordt. 17 en 18 daarentegen...![]()
Spelbreker! je had eenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)
18?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)
Maar ja, hoe twintiger je wordt hoe anders je er tegenaan gaat kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Domien is 19quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
18?
Ik kom ui 87 en ben bijna 20, nu dus 19.
even jong ja, maar Domien is een stuk volwassenerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan staat ie dus terecht op de playlist. Zie je wel dat ik niet alleen voor mezelf draaiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is wel een lekker nummer inderdaad.
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhm hoe klinkt de bass bij jullie? bij mij klinkt deze helemaal vervormd! Dacht eerst dat ik mijn subwoofer te hard had staan, maar volgens mij ligt het daar niet aan.
*bonk* *bonk* *bonk* *bonk*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhm hoe klinkt de bass bij jullie? bij mij klinkt deze helemaal vervormd! Dacht eerst dat ik mijn subwoofer te hard had staan, maar volgens mij ligt het daar niet aan.
Idd, vanmorgen van 9-12, nu van 7-10 en vannacht weer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef Qunix het volgende:
Gerard zal wel bek af zijn na vandaag...
In de ochtend moest hij presenteren, nu en straks na GIEL toch? (of is dat morgen?)
Iets met een S, een T, een F en een Uquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
even jong ja, maar Domien is een stuk volwassener
Klopt, hier ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Da's waar... Mij lijkt het ook erg leuk.. En best zwaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef MadSteven het volgende:
Ach, Qunix, da's iedere week zo en de 3FM dj's hebben altijd nog een computer als niet meer weten wat ze moeten draaien. Als ze in de freaknacht al toekomen de volledige freak 11 te draaien. Kan je nagaan. Da's meer talkradio dan muziekradio. Bovendien stelt Gerard de arbeidsvitaminen met iemand anders samen (of andersom) met de computer erbij. Arbeidsvitaminen samenstellen leek me ook niet het lastigst overigens. En vanavond is Michiel erbij.
Tuurlijk, het is nog veel werk, maar het zou pas ernstig worden als ie het volledig op z'n eentje moest doen.
Ik luister even op de wekkerradio, dus geen flauw idee. Kan ik beter de aandacht bij mijn werk houden. Als Excel tenminste niet vastslaat (heb ik dat weer).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Af en toe ctrl + s drukken en dan zit je wel veilig mocht Excel vastslaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef MadSteven het volgende:
Ik luister even op de wekkerradio, dus geen flauw idee. Kan ik beter de aandacht bij mijn werk houden. Als Excel tenminste niet vastslaat (heb ik dat weer).
Daar loopt ie vast. Handig he? Daarom ga ik dus resetten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Af en toe ctrl + s drukken en dan zit je wel veilig mocht Excel vastslaan![]()
![]()
Dan is die ook wel goed van slag zeg! Sterkte..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef MadSteven het volgende:
Daar loopt ie vast. Handig he? Daarom ga ik dus resetten.
Nou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Het klinkt wel gezellig, EW op een schoolfeest.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iets met een S, een T, een F en een U![]()
Dat van vorige week was gewoon bagger kwaliteit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zow. Mijn programma ook maar ns begonnen![]()
Verkapt VANAF 22.00 UUR LUISTEREN NAAR LSR OP RADIO.LICHTSNEL.NL HET GELUID IS NU BETER DAN VORIGE WEEK spambericht
Inderdaad, dat klonk als een fucking headset.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat van vorige week was gewoon bagger kwaliteit.
vooral blijven oefenenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zow. Mijn programma ook maar ns begonnen![]()
Verkapt VANAF 22.00 UUR LUISTEREN NAAR LSR OP RADIO.LICHTSNEL.NL HET GELUID IS NU BETER DAN VORIGE WEEK spambericht
Na 22.00 uur kom ik het controlerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oke, de microfoon stond de verkeerde kant op (de gain dan)
Hier: http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=153 ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Dom Lomp en Famous![]()
Ben deze week op het net opzoek geweest naar die t-shirts ervan, zonder succes![]()
iemand een linkje?
staat er niet tussen, die pagina had ik al bekekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier: http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=153 ?
Hier is ie: http://www.freshcotton.nl/default_frame.asp?sessionid=B138F115CB7A472B9475F5305CD94FE0&sid=&ifr=&page=quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Dom Lomp en Famous![]()
Ben deze week op het net opzoek geweest naar die t-shirts ervan, zonder succes![]()
iemand een linkje?
Alleen sweatersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier is ie: http://www.freshcotton.nl/default_frame.asp?sessionid=B138F115CB7A472B9475F5305CD94FE0&sid=&ifr=&page=
Vind het zelfs een vreselijke plaat. Oeh! dit is een fijne plaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef MadSteven het volgende:
Hee calabria... Die is wel aardig. Destination Unknown is fantastisch... MAAR GECOMBINEERD HARSTIKKE KUT!
Daarom draai ik altijd destination unknown en heb ik zelfs geweigerd destination calabria aan te schaffen. Kut remix.
Dat is hem inderdaad! wist de titel even niet meer maar Watching was het dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:39 schreef MadSteven het volgende:
Kijk, dat is beter! Watching!
Meteen op de playlist zettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad! wist de titel even niet meer maar Watching was het dus![]()
Wat te denken van David Guetta - Baby when the lights go out ?! Zet net even TMF Radio op (serieus voor het eerst in mijn leven!) en hoor direct die plaat. Maar wat is die fijn niet normaal.quote:
Sorry, Love Is Gone staat er al op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van David Guetta - Baby when the lights go out ?! Zet net even TMF Radio op (serieus voor het eerst in mijn leven!) en hoor direct die plaat. Maar wat is die fijn niet normaal.![]()
Heb hier sowieso veel platen van die gast want hij maakt erg fijne muziek, imo.
Ook meer dan goed !quote:
Er zijn tegenwoordig TIG van zulk soort sites, niet echt bijzonder dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of jullie deze link ( http://www.radiowww.nl/ ) al kennen, maar ik vind 'm wel handig.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Het topic gaat niet echt hard vandaag hè...?
ooh sorry dat wist ik niet want ik kijk doorgaans niet verder dan 3FM en de links naar die stream staan op mijn eigen website, vandaar..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig TIG van zulk soort sites, niet echt bijzonder dus.
Nee, valt tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Het topic gaat niet echt hard vandaag hè...?
Ja. Niet dat het het meest vervelende urban programma op de Nederlandse radio is, maar ze zijn genomineerd in de categorie 'minst leuke programma van 3FM' wat mij betreft. Gelukkig hebben we uitzending gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Qunix het volgende:
Nu krijgen we zeker dat vage urban programma?
Jup.. Ik zet de radio nu ook maar uit en schakel over naar een ander medium, de tv (ned3) !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Qunix het volgende:
Nu krijgen we zeker dat vage urban programma?
Het past gewoon niet echt op 3FM..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef MadSteven het volgende:
Ja. Niet dat het het meest vervelende urban programma op de Nederlandse radio is, maar ze zijn genomineerd in de categorie 'minst leuke programma van 3FM' wat mij betreft. Gelukkig hebben we uitzending gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik heb het ook weer gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup.. Ik zet de radio nu ook maar uit en schakel over naar een ander medium, de tv (ned3) !![]()
Vond je het deze week een beetje tof? t.o.v. vorige week vond ik er niet heel veel aan (dronken agent was wel leuk). Haha! die reclame inderdaad. Prachtige timingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer gezien![]()
En die bnn reclame ernaEn dan moet men het sportjournaal gewoon aankondigen
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
Heb tiesto aanstaan![]()
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]mag ook als je maar niet naar Jean luistertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Had ie wat mij betreft trouwens wel de valsheid mogen checken. Beetje mixer moet ook muzikant zijn daarom. Je kan het wel gelijk laten lopen, maar als de zang in A is en de andere track in D#, dan klinkt het van geen meter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Domien Verschuuren: "Deze remix duurt 13 minuten. Hoe lang heb je er mee bezig geweest?"
Richard van de Belt: "Zo'n twee dagen"
Ben jij hier de nieuwe dorpsgek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:57 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Had ie wat mij betreft trouwens wel de valsheid mogen checken. Beetje mixer moet ook muzikant zijn daarom. Je kan het wel gelijk laten lopen, maar als de zang in A is en de andere track in D#, dan klinkt het van geen meter!
Ohnee, is pas de tweede keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is dit niet al de 3e keer dat ik madsteven zichzelf zie quoten?
Respect the man with the skillsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
mag ook als je maar niet naar Jean luistert![]()
Dan kunnen we nu weer over naar de orde van de dag avondquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die 90's week trok sowieso wat merkwaardige gasten aan.
Ah, die ja, dat heb je somsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Zit in me bonkjes en sliertjes week
quote:
De vlag is uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
weet anders ook nie hoe ik het moet omschrijven
Opoe op bezoek kennen jullie wellicht niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
weet anders ook nie hoe ik het moet omschrijven
Opoe op bezoek kennen jullie wellicht niet
Ik heb mezelf nog niet vermenigvuldigd (afaik)quote:
Daarvoor moet je ook eerst sex hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet vermenigvuldigd (afaik)
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra's shirt gesloopt door Maikel Steur
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Opoe is op bezoek".
Maar om je goed te voelen koop je dan spulletjes met doodshoofden?
Yeah, rock onquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
[..]ja, ben en blijf een rockbitsj he
![]()
ken 'm ook gewoon als 'die tijd van de maand'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
DR: ow die ken je welmaar de vlag uit klinkt alsof het iets is wat je viert en bonkjes en sliertjes klinkt meer zoals het is. vervelend, pijnlijk, slijmerig,humeurig
Zo'n beest zoek ik ook nog, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja, ben en blijf een rockbitsj
Lekker in de modder spelen en niet ieuwl roepen dat ze vies wordt of nagels brekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:12 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Zo'n beest zoek ik ook nog, geloof ik.Of in ieder geval dat ze zich thuis voelen op pak-em-beet Lowlands. Dat type - alsof dat een soort type is, maar dan toch.
Wat is dit trouwens voor in-slaap-val-muziek?!?
Dat laatste in ieder geval. Persoonlijk heb ik niet zoveel met modder...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekker in de modder spelen en niet ieuwl roepen dat ze vies wordt of nagels breken
Denk niet dat ancilla door de modder gaat wroeten hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef MadSteven het volgende:
Ik zie trouwens dat Ancilla die dan dus weer wel op Lowlands was in de studio is/komt. Dat bedoel ik dus: welk type Lowlander?
goed voor je huid johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:15 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Dat laatste in ieder geval. Persoonlijk heb ik niet zoveel met modder...
Regen is iets anders, maar modder... Nou nee.
latex scheurt nogal gauw dus het is niet slim om ermee in de modder te gaan worstelen met iemand, maar beetje taart kan het pakje ook wel weer hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:16 schreef MadSteven het volgende:
Nou, het fimpje dat je op de site kan zien... maar taart maakt je niet vies of wel?!?
aait wolfje, arme wolfjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
TVP.
Leuk hoor een baan hebben die onregelmatige werktijden heeft. Ik heb bijna nooit meer tijd om even lekker te radionerden hier
Zou een idee zijn. Maar ben colaverslaafd en het bier staat in de schuur bovendien. En bovendien voel ik me dan net iets frisser morgenochtend. Hoewel, een paar kan geen kwaad natuurlijk. Meh, eerst dit glas eens leegdrinkenquote:
twijfelaartje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Zou een idee zijn. Maar ben colaverslaafd en het bier staat in de schuur bovendien. En bovendien voel ik me dan net iets frisser morgenochtend. Hoewel, een paar kan geen kwaad natuurlijk. Meh, eerst dit glas eens leegdrinken
Ik denk dat dat nu toch wat lastiger gaat worden om binnen te komen, met al die camera's en productiemannetjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
Whehehehe, ik ben met giels favo merk vorig jaar binnen gekomen in de studioHijs makkelijk om te kopen
ik vind ancilla iets te veel haar best om sexie te zijn
Ach, ik lach gewoon ff liev naar Hugo en dan mag ik ook binnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu toch wat lastiger gaat worden om binnen te komen, met al die camera's en productiemannetjes.
Wat ik trouwens op een ander forum vond, waar ik langer dan een jaar zit:quote:
Hugo is van de NPS, die is er nu niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach, ik lach gewoon ff liev naar Hugo en dan mag ik ook binnen![]()
Mooi, ook een Hoegie is mijn salarisquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef MadSteven het volgende:
Oh hoi Mook. En nee, ga zo wel de kou door Hoegie halen. Maar die cola is nog niet op.
En hee, ik hoor mijn favoriete drank op de radio
Zo, dat klinkt volwassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
WOOOOW DIE ENE IS LEKKER
Ancillaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
WOOOOW DIE ENE IS LEKKER
Domien was er al langerquote:
Idd, maar wel een geschikte gast denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is die Domien voor een kauwgumkauwend pubertje
Ow die heb ik niet goed gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ook maar ik bedoelde die van 6 pack
Ik zag ineens Veenstra in de camera..nu Ekdom erbij en het feestje is compleetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien was er al langer, die heb ik al een paar keer op de cam voorbij zien lopen
.
Voordeel van werken bij 3fm , je kunt binnenlopen wanneer je wil.
Nou..stiekem hoop ik dattie gewoon nu bekend maakt dattie naar 538 gaat en dat Michiel en Domien naar de ochtend gaanquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:01 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik zag ineens Veenstra in de camera..nu Ekdom erbij en het feestje is compleet
Als ze dan Ekstra weekend van vrijdag 19:00 tot zaterdag 06:00 doen vind ik het goedquote:
kan toch !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef MadSteven het volgende:
Gaat ook weer lekker vanavond...
Ancilla: "ik heb wel eens seks gehad met een meisje met een [vaginale] piercing"
Msn-telefoon meiske: "Ik ook"
Okee.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef MadSteven het volgende:
Gaat ook weer lekker vanavond...
Ancilla: "ik heb wel eens seks gehad met een meisje met een [vaginale] piercing"
Msn-telefoon meiske: "Ik ook"
Okee.
Joah maar z'n vrouw danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:20 schreef MadSteven het volgende:
Nou ben ik geen 3FM-dj, maar wel radio-dj.
En ik zit ook liever ergens waar radio gemaakt wordt/muziek gedraait wordt als het kan.
plop ze!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef MadSteven het volgende:
Zo. Ben ik weer terug boven met bier.
Trustequote:
Denk denk... Gerard heeft vrouw en kids, Giel heeft een "vrouw", maar Michiel?!? Leek me vrijgezel, hoor.quote:
wheheehehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:08 schreef MadSteven het volgende:
En doet Domien niet gewoon de productie als er zoveel te doen is deze nacht?
Ik bedenk me trouwens opeens terwijl ik op mijn msn boven een meidennaam zweef dat de tekst "Klik met de rechtermuisknop om te kijken wat je samen kan doen"... dat kan ik zonder rechtermuisknop me ook wel bedenken...![]()
Michiel is vorig jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:26 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Denk denk... Gerard heeft vrouw en kids, Giel heeft een "vrouw", maar Michiel?!? Leek me vrijgezel, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |