Dat laatste in ieder geval. Persoonlijk heb ik niet zoveel met modder...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekker in de modder spelen en niet ieuwl roepen dat ze vies wordt of nagels breken
Denk niet dat ancilla door de modder gaat wroeten hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef MadSteven het volgende:
Ik zie trouwens dat Ancilla die dan dus weer wel op Lowlands was in de studio is/komt. Dat bedoel ik dus: welk type Lowlander?
goed voor je huid johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:15 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Dat laatste in ieder geval. Persoonlijk heb ik niet zoveel met modder...
Regen is iets anders, maar modder... Nou nee.
latex scheurt nogal gauw dus het is niet slim om ermee in de modder te gaan worstelen met iemand, maar beetje taart kan het pakje ook wel weer hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:16 schreef MadSteven het volgende:
Nou, het fimpje dat je op de site kan zien... maar taart maakt je niet vies of wel?!?
aait wolfje, arme wolfjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
TVP.
Leuk hoor een baan hebben die onregelmatige werktijden heeft. Ik heb bijna nooit meer tijd om even lekker te radionerden hier
Zou een idee zijn. Maar ben colaverslaafd en het bier staat in de schuur bovendien. En bovendien voel ik me dan net iets frisser morgenochtend. Hoewel, een paar kan geen kwaad natuurlijk. Meh, eerst dit glas eens leegdrinkenquote:
twijfelaartje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Zou een idee zijn. Maar ben colaverslaafd en het bier staat in de schuur bovendien. En bovendien voel ik me dan net iets frisser morgenochtend. Hoewel, een paar kan geen kwaad natuurlijk. Meh, eerst dit glas eens leegdrinken
Ik denk dat dat nu toch wat lastiger gaat worden om binnen te komen, met al die camera's en productiemannetjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
Whehehehe, ik ben met giels favo merk vorig jaar binnen gekomen in de studioHijs makkelijk om te kopen
ik vind ancilla iets te veel haar best om sexie te zijn
Ach, ik lach gewoon ff liev naar Hugo en dan mag ik ook binnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu toch wat lastiger gaat worden om binnen te komen, met al die camera's en productiemannetjes.
Wat ik trouwens op een ander forum vond, waar ik langer dan een jaar zit:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |