Had ie wat mij betreft trouwens wel de valsheid mogen checken. Beetje mixer moet ook muzikant zijn daarom. Je kan het wel gelijk laten lopen, maar als de zang in A is en de andere track in D#, dan klinkt het van geen meter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Domien Verschuuren: "Deze remix duurt 13 minuten. Hoe lang heb je er mee bezig geweest?"
Richard van de Belt: "Zo'n twee dagen"
Ben jij hier de nieuwe dorpsgek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:57 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Had ie wat mij betreft trouwens wel de valsheid mogen checken. Beetje mixer moet ook muzikant zijn daarom. Je kan het wel gelijk laten lopen, maar als de zang in A is en de andere track in D#, dan klinkt het van geen meter!
Ohnee, is pas de tweede keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is dit niet al de 3e keer dat ik madsteven zichzelf zie quoten?
Respect the man with the skillsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
mag ook als je maar niet naar Jean luistert![]()
Dan kunnen we nu weer over naar de orde van de dag avondquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die 90's week trok sowieso wat merkwaardige gasten aan.
Ah, die ja, dat heb je somsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Zit in me bonkjes en sliertjes week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |