Daar loopt ie vast. Handig he? Daarom ga ik dus resetten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Af en toe ctrl + s drukken en dan zit je wel veilig mocht Excel vastslaan![]()
![]()
Dan is die ook wel goed van slag zeg! Sterkte..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef MadSteven het volgende:
Daar loopt ie vast. Handig he? Daarom ga ik dus resetten.
Nou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Het klinkt wel gezellig, EW op een schoolfeest.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iets met een S, een T, een F en een U![]()
Dat van vorige week was gewoon bagger kwaliteit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zow. Mijn programma ook maar ns begonnen![]()
Verkapt VANAF 22.00 UUR LUISTEREN NAAR LSR OP RADIO.LICHTSNEL.NL HET GELUID IS NU BETER DAN VORIGE WEEK spambericht
Inderdaad, dat klonk als een fucking headset.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat van vorige week was gewoon bagger kwaliteit.
vooral blijven oefenenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zow. Mijn programma ook maar ns begonnen![]()
Verkapt VANAF 22.00 UUR LUISTEREN NAAR LSR OP RADIO.LICHTSNEL.NL HET GELUID IS NU BETER DAN VORIGE WEEK spambericht
Na 22.00 uur kom ik het controlerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oke, de microfoon stond de verkeerde kant op (de gain dan)
Hier: http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=153 ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Dom Lomp en Famous![]()
Ben deze week op het net opzoek geweest naar die t-shirts ervan, zonder succes![]()
iemand een linkje?
staat er niet tussen, die pagina had ik al bekekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier: http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=153 ?
Hier is ie: http://www.freshcotton.nl/default_frame.asp?sessionid=B138F115CB7A472B9475F5305CD94FE0&sid=&ifr=&page=quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Dom Lomp en Famous![]()
Ben deze week op het net opzoek geweest naar die t-shirts ervan, zonder succes![]()
iemand een linkje?
Alleen sweatersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier is ie: http://www.freshcotton.nl/default_frame.asp?sessionid=B138F115CB7A472B9475F5305CD94FE0&sid=&ifr=&page=
Vind het zelfs een vreselijke plaat. Oeh! dit is een fijne plaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef MadSteven het volgende:
Hee calabria... Die is wel aardig. Destination Unknown is fantastisch... MAAR GECOMBINEERD HARSTIKKE KUT!
Daarom draai ik altijd destination unknown en heb ik zelfs geweigerd destination calabria aan te schaffen. Kut remix.
Dat is hem inderdaad! wist de titel even niet meer maar Watching was het dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:39 schreef MadSteven het volgende:
Kijk, dat is beter! Watching!
Meteen op de playlist zettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad! wist de titel even niet meer maar Watching was het dus![]()
Wat te denken van David Guetta - Baby when the lights go out ?! Zet net even TMF Radio op (serieus voor het eerst in mijn leven!) en hoor direct die plaat. Maar wat is die fijn niet normaal.quote:
Sorry, Love Is Gone staat er al op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat te denken van David Guetta - Baby when the lights go out ?! Zet net even TMF Radio op (serieus voor het eerst in mijn leven!) en hoor direct die plaat. Maar wat is die fijn niet normaal.![]()
Heb hier sowieso veel platen van die gast want hij maakt erg fijne muziek, imo.
Ook meer dan goed !quote:
Er zijn tegenwoordig TIG van zulk soort sites, niet echt bijzonder dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of jullie deze link ( http://www.radiowww.nl/ ) al kennen, maar ik vind 'm wel handig.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Het topic gaat niet echt hard vandaag hè...?
ooh sorry dat wist ik niet want ik kijk doorgaans niet verder dan 3FM en de links naar die stream staan op mijn eigen website, vandaar..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig TIG van zulk soort sites, niet echt bijzonder dus.
Nee, valt tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Het topic gaat niet echt hard vandaag hè...?
Ja. Niet dat het het meest vervelende urban programma op de Nederlandse radio is, maar ze zijn genomineerd in de categorie 'minst leuke programma van 3FM' wat mij betreft. Gelukkig hebben we uitzending gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Qunix het volgende:
Nu krijgen we zeker dat vage urban programma?
Jup.. Ik zet de radio nu ook maar uit en schakel over naar een ander medium, de tv (ned3) !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Qunix het volgende:
Nu krijgen we zeker dat vage urban programma?
Het past gewoon niet echt op 3FM..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef MadSteven het volgende:
Ja. Niet dat het het meest vervelende urban programma op de Nederlandse radio is, maar ze zijn genomineerd in de categorie 'minst leuke programma van 3FM' wat mij betreft. Gelukkig hebben we uitzending gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik heb het ook weer gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup.. Ik zet de radio nu ook maar uit en schakel over naar een ander medium, de tv (ned3) !![]()
Vond je het deze week een beetje tof? t.o.v. vorige week vond ik er niet heel veel aan (dronken agent was wel leuk). Haha! die reclame inderdaad. Prachtige timingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer gezien![]()
En die bnn reclame ernaEn dan moet men het sportjournaal gewoon aankondigen
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef borisz het volgende:
Heb tiesto aanstaan![]()
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]mag ook als je maar niet naar Jean luistertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Had ie wat mij betreft trouwens wel de valsheid mogen checken. Beetje mixer moet ook muzikant zijn daarom. Je kan het wel gelijk laten lopen, maar als de zang in A is en de andere track in D#, dan klinkt het van geen meter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Domien Verschuuren: "Deze remix duurt 13 minuten. Hoe lang heb je er mee bezig geweest?"
Richard van de Belt: "Zo'n twee dagen"
Ben jij hier de nieuwe dorpsgek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:57 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Had ie wat mij betreft trouwens wel de valsheid mogen checken. Beetje mixer moet ook muzikant zijn daarom. Je kan het wel gelijk laten lopen, maar als de zang in A is en de andere track in D#, dan klinkt het van geen meter!
Ohnee, is pas de tweede keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is dit niet al de 3e keer dat ik madsteven zichzelf zie quoten?
Respect the man with the skillsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
mag ook als je maar niet naar Jean luistert![]()
Dan kunnen we nu weer over naar de orde van de dag avondquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die 90's week trok sowieso wat merkwaardige gasten aan.
Ah, die ja, dat heb je somsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
Zit in me bonkjes en sliertjes week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |