Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijd om met heel fok naar nijmegen te gaan?
Ekstra Wochenende?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchen![]()
Dat moeten ze echt eens doen volgend jaar![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij kijkt ene D. Verschuuren momenteel z'n ogen uit met een school vol 16-17-18 jarige meisjes...
Die ene D verschuuren is inmiddels ook een beetje op zo'n leeftijd dat 16 qua werk- en denkniveau een beetje te jong wordt. 17 en 18 daarentegen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij kijkt ene D. Verschuuren momenteel z'n ogen uit met een school vol 16-17-18 jarige meisjes...
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Die ene D verschuuren is inmiddels ook een beetje op zo'n leeftijd dat 16 qua werk- en denkniveau een beetje te jong wordt. 17 en 18 daarentegen...![]()
Spelbreker! je had eenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |