Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijd om met heel fok naar nijmegen te gaan?
Ekstra Wochenende?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchen![]()
Dat moeten ze echt eens doen volgend jaar![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij kijkt ene D. Verschuuren momenteel z'n ogen uit met een school vol 16-17-18 jarige meisjes...
Die ene D verschuuren is inmiddels ook een beetje op zo'n leeftijd dat 16 qua werk- en denkniveau een beetje te jong wordt. 17 en 18 daarentegen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij kijkt ene D. Verschuuren momenteel z'n ogen uit met een school vol 16-17-18 jarige meisjes...
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Die ene D verschuuren is inmiddels ook een beetje op zo'n leeftijd dat 16 qua werk- en denkniveau een beetje te jong wordt. 17 en 18 daarentegen...![]()
Spelbreker! je had eenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)
18?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
16 mag nog! (ik ben ongeveer even oud als Domien en ik vind dat het mag, punt uit)
Maar ja, hoe twintiger je wordt hoe anders je er tegenaan gaat kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Domien is 19quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
18?
Ik kom ui 87 en ben bijna 20, nu dus 19.
even jong ja, maar Domien is een stuk volwassenerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan staat ie dus terecht op de playlist. Zie je wel dat ik niet alleen voor mezelf draaiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is wel een lekker nummer inderdaad.
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhm hoe klinkt de bass bij jullie? bij mij klinkt deze helemaal vervormd! Dacht eerst dat ik mijn subwoofer te hard had staan, maar volgens mij ligt het daar niet aan.
*bonk* *bonk* *bonk* *bonk*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhm hoe klinkt de bass bij jullie? bij mij klinkt deze helemaal vervormd! Dacht eerst dat ik mijn subwoofer te hard had staan, maar volgens mij ligt het daar niet aan.
Idd, vanmorgen van 9-12, nu van 7-10 en vannacht weer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef Qunix het volgende:
Gerard zal wel bek af zijn na vandaag...
In de ochtend moest hij presenteren, nu en straks na GIEL toch? (of is dat morgen?)
Iets met een S, een T, een F en een Uquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
even jong ja, maar Domien is een stuk volwassener
Klopt, hier ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Da's waar... Mij lijkt het ook erg leuk.. En best zwaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef MadSteven het volgende:
Ach, Qunix, da's iedere week zo en de 3FM dj's hebben altijd nog een computer als niet meer weten wat ze moeten draaien. Als ze in de freaknacht al toekomen de volledige freak 11 te draaien. Kan je nagaan. Da's meer talkradio dan muziekradio. Bovendien stelt Gerard de arbeidsvitaminen met iemand anders samen (of andersom) met de computer erbij. Arbeidsvitaminen samenstellen leek me ook niet het lastigst overigens. En vanavond is Michiel erbij.
Tuurlijk, het is nog veel werk, maar het zou pas ernstig worden als ie het volledig op z'n eentje moest doen.
Ik luister even op de wekkerradio, dus geen flauw idee. Kan ik beter de aandacht bij mijn werk houden. Als Excel tenminste niet vastslaat (heb ik dat weer).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Af en toe ctrl + s drukken en dan zit je wel veilig mocht Excel vastslaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef MadSteven het volgende:
Ik luister even op de wekkerradio, dus geen flauw idee. Kan ik beter de aandacht bij mijn werk houden. Als Excel tenminste niet vastslaat (heb ik dat weer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |