SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orson - Ain't No Partyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe heet dit nummert nou?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef Qunix het volgende:
HAHAHAAHAHA DE COWBELL HEEFT HIJ BIJ ZICH![]()
![]()
[..]
Ex 538-luisteraar nu
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef Timo20 het volgende:
Goedenavond mensen![]()
![]()
![]()
WEEEEEEKEEEEND!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er niet echt problemen mee... SlowChatten is toch hetgene wat we hier doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Cowbell! En ehm nog iets, mag dat SC weg uit de TT? leidt af
maar dat is mijn mening die niemand boeit
Dat is wel zo, maar het past niet in de reeks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt problemen mee... SlowChatten is toch hetgene wat we hier doen?
quote:
quote:Giel Beelen kan op dit moment nog niet kiezen tussen 3FM en Radio 538. "Ik kan het nog niet goed naast elkaar leggen", zei de dj in het televisieprogramma 'De Nieuwste Show'. Voorlopig zal er dus nog niet bekend worden of hij bij 3FM blijft of de overstap maakt naar Radio 538.
Als hij gaat ben ik heeeel erg teleurgesteld in hem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen kan nog niet kiezen tussen 538 en 3FM
[..]
Ik wist niet meer precies hoe de vorige pre-90's topics heettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is wel zo, maar het past niet in de reeks.
Giel = 3FM en moet er eigenlijk ook niet aan denken dat hij naar die andere zender gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als hij gaat ben ik heeeel erg teleurgesteld in hem.
Over dat nummertje had ik al een TR gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef Glacier het volgende:
En dan kan een mod gelijk ff het goede nummer erin zetten
* Glacier is niet in vorm vandaag
Ik dacht net ook al dat MutZ moest werken, terwijl ze niet moest werken
jimmy hendriks cross town traffic volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke plaat. (Al doet ie me wel denken aan twee andere songs. Weet even niet welke...)
Stronkenquote:
Stronken is wel wat ongezonder dan dronken of stoned op de lange termijn...quote:
Yeah no kiddingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Stronken is wel wat ongezonder dan dronken of stoned op de lange termijn...
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.quote:
En geen webcamquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Behalve als ze nou eens naar het Oktoberfest waren gegaan in Munchenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |