Ik kom ook op mn uitspraak terug...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daarom was het ook een test uitzending.
En ondanks dat die inderdaad niet al te best klonk, was dat naar mijn mening beter dan dit...
Ik stap over op de TV, dit klinkt echt voor geen meter zo.
Mjah ach, een uitzending doen vanaf een vreemde locatie is altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:12 schreef Impry het volgende:
TeringDit is toch geen Publieke Omroep-waardige kwaliteit
In de nieuwe baggerlayout is het geen probleem!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hm... Ik moet eens aan de layout gaan denken!
Oh, een testuitzending van een niet nader te noemen Radiostation In Oprichting van een niet nader te noemen opleiding van een niet nader te noemen Hogeschool.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens... Wat voor testuitzending?
PM Maar! (aub, ik ben eigenlijk toch wel benieuwd)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, een testuitzending van een niet nader te noemen Radiostation In Oprichting van een niet nader te noemen opleiding van een niet nader te noemen Hogeschool.
En nee Marc63, je gaat het linkje niet posten!
(Anders haal ik namelijk gewoon de file offline)
Dat linkje posten... is niet grappig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, een testuitzending van een niet nader te noemen Radiostation In Oprichting van een niet nader te noemen opleiding van een niet nader te noemen Hogeschool.
En nee Marc63, je gaat het linkje niet posten!
(Anders haal ik namelijk gewoon de file offline)
Gerard heeft meer bas in z'n stem, dus daardoor beter te horen gok ik zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
Echt een galmbak.
Het klinkt wel vet.
Ondanks horen we Gerard wel beter dan Michiel.
Kennelijk moet Michiel dus ook maar aan de siquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard heeft meer bas in z'n stem, dus daardoor beter te horen gok ik zo.
Heeft totaal geen nut. Het is slechts bedoeld voor enkele mensen die het wat aan gaat en ik betwijfel of ik daar zelf wel toe behoor. Maar als er naar mn mening gevraagd wordt dan geef ik die natuurlijk wel ff.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
PM Maar! (aub, ik ben eigenlijk toch wel benieuwd)
Ik vind een megafoon toch nét wat effectiever...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kennelijk moet Michiel dus ook maar aan de siga
ret
ten
Kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind een megafoon toch nét wat effectiever...
Ik, aan mn:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie wil er de groeten doen?
ALERT! 538-fan ALERT!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef Qunix het volgende:
Tros momenten.......... Lijkt Midden In De Nacht Rick wel
Naäpers
Een miljoen en dat wast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
538? Daar kun je toch een miljoen verdienen?
Nee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kun je nu ook niet SMS-en of bellen naar de 3FM-studio kantine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |