Als hij gaat ben ik heeeel erg teleurgesteld in hem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen kan nog niet kiezen tussen 538 en 3FM
[..]
Ik wist niet meer precies hoe de vorige pre-90's topics heettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is wel zo, maar het past niet in de reeks.
Giel = 3FM en moet er eigenlijk ook niet aan denken dat hij naar die andere zender gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als hij gaat ben ik heeeel erg teleurgesteld in hem.
Over dat nummertje had ik al een TR gedaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef Glacier het volgende:
En dan kan een mod gelijk ff het goede nummer erin zetten
* Glacier is niet in vorm vandaag
Ik dacht net ook al dat MutZ moest werken, terwijl ze niet moest werken
jimmy hendriks cross town traffic volgens mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke plaat. (Al doet ie me wel denken aan twee andere songs. Weet even niet welke...)
Stronkenquote:
Stronken is wel wat ongezonder dan dronken of stoned op de lange termijn...quote:
Yeah no kiddingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Stronken is wel wat ongezonder dan dronken of stoned op de lange termijn...
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.quote:
En geen webcamquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ekstra Weekend op locatie is niet echt een goed idee.
Alleen maar voor de mensen die nu in die school zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |