quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:01 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik zag ineens Veenstra in de camera..nu Ekdom erbij en het feestje is compleet
Als ze dan Ekstra weekend van vrijdag 19:00 tot zaterdag 06:00 doen vind ik het goedquote:
kan toch !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef MadSteven het volgende:
Gaat ook weer lekker vanavond...
Ancilla: "ik heb wel eens seks gehad met een meisje met een [vaginale] piercing"
Msn-telefoon meiske: "Ik ook"
Okee.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef MadSteven het volgende:
Gaat ook weer lekker vanavond...
Ancilla: "ik heb wel eens seks gehad met een meisje met een [vaginale] piercing"
Msn-telefoon meiske: "Ik ook"
Okee.
Joah maar z'n vrouw danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:20 schreef MadSteven het volgende:
Nou ben ik geen 3FM-dj, maar wel radio-dj.
En ik zit ook liever ergens waar radio gemaakt wordt/muziek gedraait wordt als het kan.
plop ze!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef MadSteven het volgende:
Zo. Ben ik weer terug boven met bier.
Trustequote:
Denk denk... Gerard heeft vrouw en kids, Giel heeft een "vrouw", maar Michiel?!? Leek me vrijgezel, hoor.quote:
wheheehehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:08 schreef MadSteven het volgende:
En doet Domien niet gewoon de productie als er zoveel te doen is deze nacht?
Ik bedenk me trouwens opeens terwijl ik op mijn msn boven een meidennaam zweef dat de tekst "Klik met de rechtermuisknop om te kijken wat je samen kan doen"... dat kan ik zonder rechtermuisknop me ook wel bedenken...![]()
Michiel is vorig jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:26 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Denk denk... Gerard heeft vrouw en kids, Giel heeft een "vrouw", maar Michiel?!? Leek me vrijgezel, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |